Suurperhe kuumeilijat

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon niiiiiiin kade twisted sulle ja tein seksille :hilarious: eilen olin menossa sänkyyn jo 22 aikaan ja juuri kun olin kysymässä mieheltä, että jos mä oottaisin sitä alasti peiton alla niin tulisko sekin jo sänkyyn, mut ei! Just kun kävin viemässä vaatteet pyykkiin niin kuopus heräsi yskimään ja itkemään aivan tulikuumana :arghh: ja mä olin sheivannu ja kaikkee :shifty:

Mä oon niiiiiiin kade twisted sulle ja tein seksille :hilarious: eilen olin menossa sänkyyn jo 22 aikaan ja juuri kun olin kysymässä mieheltä, että jos mä oottaisin sitä alasti peiton alla niin tulisko sekin jo sänkyyn, mut ei! Just kun kävin viemässä vaatteet pyykkiin niin kuopus heräsi yskimään ja itkemään aivan tulikuumana :arghh: ja mä olin sheivannu ja kaikkee :shifty:

Voi ei! Toi on niin tuttua joskus!

Meillä kävi tässä taannoin niin että just kun oltiin hommiin pääsemässä niin kuopus heräs kitisee ja ei meinannut millään nukahtaa. Varmaan 20min meni et sain sen tassuteltua nukkuu :D no, mies katteli Redditiä sen aikaa ja jatkettiin :D naurettiin vaan, että lapset aavistaa koska kannattaa heräillä :D

Joo, some ei oo kyllä kelleen terveellistä :D tätä ei lasketa, tää on vertaistukea vaan :D

Voi ei! Toi on niin tuttua joskus!

Meillä kävi tässä taannoin niin että just kun oltiin hommiin pääsemässä niin kuopus heräs kitisee ja ei meinannut millään nukahtaa. Varmaan 20min meni et sain sen tassuteltua nukkuu :D no, mies katteli Redditiä sen aikaa ja jatkettiin :D naurettiin vaan, että lapset aavistaa koska kannattaa heräillä :D

Joo, some ei oo kyllä kelleen terveellistä :D tätä ei lasketa, tää on vertaistukea vaan :D

Meillä mies aina nukahtaa jos tarvis kesken tai just ennen pitää taukoa:D

Meillä kyllä muutenki aika harvakseltaan mitää aktia tapahtuu :( kesät on enempi pupuilu aikaa ja saattaa mennä koko talvi ilman:D

Meillä on suhteellisen vilkas seksielämä, oon kyllä asennoitunu siihen että asia muuttuu luultavasti kunhan tää pikkunen syksyllä syntyy :)

Meillä on se hyvä puoli et mies tykkää tai on tottunut valvomaan, niin ei se nukahda jos joutuu oottaa :D meillä saattaa monesti olla seksiä yöllä kun se kömpii sänkyyn ja mä oon jo nukkumassa. Siihen herääminen keskellä yötä on huippua :D

Deb, jep, se muuttuu tai sit se ei muutu. Meillä on pysynyt lähes samana, mut kun vauva oli pieni niin silloin olin itse aika väsynyt. 1kk meni synnytyksen jälkeen ilman ja sit on viikkoja jolloin on kerran viikossa ja viikkoja jolloin on joka päivä :) Onneks nyt näyttäis olevan plussakausi :D

• Tykkään
Reaktiot: Deb
Meillä ei oo koskaan ollu lapsetonta aikaa.. (mun esikoinen oli sen 1v2kk kun mieheni tapasin eka kerran :D ) (odotin esikoisen yksin)

Niin joo eihän me siis olla kaksin, on kuopus tietty kotona, meidän yhteinen vauva, mutta se on melkein kuin kaksinolo kun vauva menee aikaisin nukkuu eikä ole kuin yhdelle iltatoimet :D

Me ollaan käyty kerran ulkona syömässä kaksin sen jälkeen kun kuopus syntyi. Mut kun me ei käydä missään baareissa yksin tai missään ylipäänsä muutenkaan kauheena niin aina ollaan illat kaksin kotona :)

Joo kaksin olo lasten nukkuessa on kyl luksusta.. tosin ite nyt niin väsyny ollu ettei paljoa aikaa jää hereillä ilman lapsia. :D vauva tuskin muuttaa meidän seksielämää.. toki pitää taas ehkäsy miettii ennen kun tulee taas ylläri.. :(

M-inski taas? Tää uusin sai meillä alun ihan puskista... ”siittokuusssa” oli tasan kerran seksiä ja noh, kuinkas siinä kävikään :D
Dep meilläkin oli tosi vilkas seksi elämä joka muuttu (muistaakseni) kolmosen odotus aikaan kun halut multa katoa jonnekin ja nyt vasta palas;)
Zeni, pikaista paranemista sinne! Arvatkaas kuinka monta kertaa meidän hommat on keskeytetty... mies yleensä nukahtaa ja homma tyssää siihen:(
Twistedille edelleen kade... miehellä koko viikonloppu töitä ja ens viikko yövuoroo... kovin tylsää! Nauttikaa ”vapaasta” viikonlopusta;) kyllä se osaa vapaa olla jos joskus erehtyy olemaan vaan 1(tai jopa 2) vaan kotona:p

Tuli taas häly töihin, no raha on tarpeen :)

Mä olin aina kade muille kun tuntu et muiden seksielämä oli aina loistokkaampaa entä oma mut sit aloin miettii et silloiset tilanteet ei oo ollut otollisia ees niin viriilille seksielämälle mitä olisin toivonut. Joskus elämässä on vaan hetkiä kun seksiä ei jaksa tai kerkeä. Mä toivon et nyt kun kuopus alkaa oleen jo 1,5v niin meillä ollaan jo vauvavuodesta hyvin toivuttu niin siksi seksikin maistuu. :) kyllä tiiän et tää jossain vaiheessa taas tyssää johonkin riitaan, mut koitan nyt 100% välttää riitaa kokonaan jotta hyvä putki jatkuisi koska sit tietää et miehellä kestää päiviä saada libido ylös :D mut muutenkin oon ottanut tässä nyt sellaisen asenteen et negatiivinen ajattelu kokonaan pois, lapsille koitan pysyä rauhallisena ja nyt ei haittaa ees puolison ylityöt jne asiat mitkä ennen haittas. Puhutaan kun on tarvetta ja silloinkin hyvässä hengessä :) Mies eilen katsoi mua kun puin takkia päälle ja olin lähdössä hakemaan keskimmäisen kerhosta ja tokasi että "ihanaa katsoa kun sä näytät noin onnelliselta. Oot ihan happy woman" :) Tuli erittäin hyvä fiilis että se oma hyvä olo nyt näkyy miehelle myös ja veikkaan et siks mies haluaa seksiä joka ilta :D

Huli, hyvä työiltaa! Raha on kyllä aina tarpeen :D

Miten me tänne se salainen saadaan? :P

Kiitos, tai työ yötä:)

Zeni osaatko sanoa olisiko mahdollista saada salaista puolta järkättyä?

Zeni osaatko sanoa olisiko mahdollista saada salaista puolta järkättyä?
Vaikea uskoa, muistaakseni joku muukin porukka oli pyytänyt omaa salaista ryhmää, mutta ei onnistunut :meh: Vargynjalle voi tietysti laittaa viestiä ja kysyä, mutta en pitäisi toiveita kauhean korkealla.

Hyvää työiltaa sulle!

Meilläkin on ollut kuopuksen syntymän jälkeen yksi päivä, tai no 6h, kun saatiin olla ihan kahdestaan. Käytiin katsomassa musikaali ja syömässä, ja sitten kiireesti kotiin päästämään lapsenvahdit pois. Mekin ollaan melkein alusta asti oltu perhe, ehdittiin seurustella 1,5kk ennenkuin esikoinen ilmoitti tulostaan :wacky: Hyvin satunnaisesti on ollut lapsivapaita sen jälkeen. Mutta minkäs teet, kukaan ei suostu ottamaan näin montaa lasta kerralla hoitoon, eikä meillä kyllä olisi ketään jolle näitä voisikaan tyrkätä.

Mä en taas yhtään muista mitä mun piti kommentoida :hilarious: Pää tuntuu ihan seulalta :wacky:

Sepä juuri ei meilläkään ole kuin kolme mut niitä ei taida helpolla kerralla saada hoitoon. Toki kun isommat lapset on isällään niin voisi viedä kuopuksen hoitoon mut en mä voi anopille viedä kun on niin huonossa kunnossa välillä ja mulla välillä aina mietityttää et jaksaako oikeesti kauaa hoitaa pientä joka tarvii kantamista ja lohduttamista. Sit kun taapero saa kiukut ja uhmat niin se heittäytyy sylistä taakkepäin niin tiiä jos se ei saa kiinni :D

Hei, mut kyllä ne lapset joskus on teinejä ja pärjää omillaan viikonlopun niin voi lähtä miehen kans panee hotelliin :D:D hahahahaaa

Hyvää työiltaa Huli!

Ja aijjai mitä juttuja täällä onkaan ollut! Tuli itselle ihan sellainen olo, että pitäisiköhän nyt tsempata ja olla olematta niin väsynyt hetken aikaa kotona :D

Takaisin