Tipaton tammikuu (;

Mä haluaisin siksi tietää, et jos 2017 onkin kivempi, niin vois yrittää saada sen :D

Tidennäköisesti siinä kohtaa kun uusi julkaistaan niin vanhoja jaetaan vielä ainakin kuukausi (näin ainakin aikaisempina vuosina on ollut) Eli voi olla mahis vaikuttaa [emoji4]

Voisko tänne jakaa enemmänkin näitä ”hulluimmat kilahdukset hormoonihuuruissa”??

Vertaistukea kaivataan Nimimerkillä ”Saatoin kilahtaa tänään koska mies lämmitti nakit väärin uunissa” :D :D

Tsiisus ja voi mies parkaa :,D Oikeasti huumorilla mennään ja osataan kumpikin nauraa näille, kun tietää mistä johtuu. <3

Nää hormoonihuurut sitten jatkuu synnytyksen jälkeenkin.
Minä soitin paikallisen vesilaitoksen toimitusjohtajalle ku meillä oli mystisesti vesi poikki eikä vesilaitoksen virkailija osannu kertoa miksi niin on ja milloin vettä taas tulee. Tulikivenkatkuinen puhelu toimitusjohtajalle ja puhelu alkoi suurinpiirtein niin että "Kuuleppa ku mulla on täällä kuukauden vanha vauva jolla tuli kakka ja pylly pitää pestä eikä vettä tule, että millonka sitä vettä saa!!?!" :laughing025

Tidennäköisesti siinä kohtaa kun uusi julkaistaan niin vanhoja jaetaan vielä ainakin kuukausi (näin ainakin aikaisempina vuosina on ollut) Eli voi olla mahis vaikuttaa [emoji4]

Mun ystävällä on la 3kk ennen mua, niin just eilen puhuttiin, et jos menis silleen et hän tykkää 2018 ja mä en, niin sit hän hommaa mulle sen 2017 ja mä hälle 2018 :D

Minulla oli keskeytynyt keskenmeno ja tänään alkaa lääkkeellinen tyhjennys. Mieli on maassa ja pää tyhjänä myös. Tuntuu niin pahalta, kun oli pitkä yritys takana ja tässä kävi näin :-(

Onnea kaikille teille muille odotukseen!

Pahoittelut hiljanen :-( toivottavasti uusi tärppi tulee nopeaan!

Minulla oli keskeytynyt keskenmeno ja tänään alkaa lääkkeellinen tyhjennys. Mieli on maassa ja pää tyhjänä myös. Tuntuu niin pahalta, kun oli pitkä yritys takana ja tässä kävi näin :-(

Onnea kaikille teille muille odotukseen!
Surullista:'( voimahaleja <3 ja pikaista uutta plussaa<3

Voimia Hiljanen. [emoji173]

Itse bongasin tänään veri läiskän housuissa kun kävin vessassa.. pyyhkiessä tuli vaaleanpunaista.. nyt pelottaa että oliko tämä tässä.. [emoji22]

Voi ei. :sad001 Paljon voimia sinulle Hiljanen. :Heartred Saanko kysyä, että miten keskeytynyt keskenmeno todettiin, kun etkö sinäkin ole käynyt jo varhaisultrassa? Ei tarvi vastata, jos tuntuu, että utelen liikaa. Olen itse ollut samassa tilanteessa ja hyvin on tuoreessa muistissa se suru. Toivottavasti teillä tärppää pian uudestaan. Voimia!

Takaisin