Tipaton tammikuu (;

Sit on lastentarvike liikkeellä babybox. Se on jopa parempi ku libero :) kirjaudut jäseneks lastentarvikkeen nettisivuilla ja sit saat spostiin sellasen koodin, jolla sit saat liikkeestä hakee boxin :)
 
Mitä siellä lastentarvikeliikkeen babyboxissa on sisällä? Nopealla googlauksella vaikutti sisältävän läjän mainoksia ja pari ruokalappua, onko päivittynyt viime vuosina?
 
Taisin saada liberolaukun viimeksi vielä synnäriltä. Babyboxin otin kans, oliko joku pukliliina, ruokalappu ja mitäs muuta siinä olikaan? Olisko jotkut sukat ollu?
 
Meil oli sillon viaplay 2kk ilmanen kortti, sukat, aventin tutti, vaippoja, puklurättejä.. En muista oliks jtn muutakin.
 
2015 kesällä syntyneen boxissa oli vihreä huivi, pilvikuolalappu ja vauva cd ainakin. Kauheesti mainoksia, vaippanäyte...

Edit.:D
 
Muokattu viimeksi:
Mun syksyn 2015 babyboxissa olin mun muistaakseni vihreä riepu, pilvi-kuolalappu ja tuttipullo. Ainakin. Muistaakseni, en oo kyllä satavarma :D

Liberolaukku oli kiva ja vau-kirjakerhon ilmanen alotuspaketti oli kiva. Saakohan sitä vaan kerran/ esikoiselle?
 
Niin olokin toi pilvikuolalappu! Sille vihreälle huiville en ikinä keksiny käyttöä.
 
En oo kuullutkaan babyboxista, pitääkin tutustua tarkemmin! Niin eikö siis liberolaukkua saa enää sairaalasta?
Kaikki tuntuu että on muuttunut viimeksi kun on ollut raskaana ja synnyttänyt et ihan kuin odottaisi ekaa kertaa :D
 
Sillo 2015 tuli liberolaukku kotiinkuljetuksena, mut nyt sit haetaan vissii k-kaupoista kupongilla
 
Nyt ois eka neuvola varattuna. Torstaina ois aika. Nyt jänskättää.. :-D

Tuosta libero laukusta. En muista miten se oli miten sain sen nuorimmaisen kohdalla mutta 2007 ja 2009 sain sen synnäriltä mukaan. Nyt olen bongannut laukkuja paikallisesta k kaupasta. Niitä myydään ihan erikseen mutta tuon kupongin saa ilmeisesti jos kuuluu tuohon libero kerhoon. Kyllä ajattelin ottaa sen taas jos sinne asti päästään.
 
Pakko nostaa ylös tää tammikuun höpinäketju, ärsyttävää kun pääsisin muuten jo liittymään salaiselle puolelle, mutta viestejä oon kirjottanu vasta 13!! Tuntuu että täällä on niin hiljaista, että tätä menoa saan 30 viestiä täyteen ehkä kesäkuussa... :arghh: Mistäs sitä vois höpistä täällä? :joyful: Onko kaikki käyny äänestämässä? Meillä ois tänää vielä edessä kun mies pääsee töistä... En vaan vielä oikeen tiiä ketä äänestäisin...
 
On kyllä ihmeen vaisu ryhmä. Tai ainakin ku vertaan siihen sutinaan mitä helmikuun ryhmässä oli. Ehkäpä tääki vilkastuu kun odottajat saavat enemmän viikkoja alle.
Mä en käy äänestämässä. Ei vaan kiinnosta.
 
Olin päättäny, et katon yhen vaalitentin ja sen perusteella lopullisesti päätän, ketä äänestän. No, eilen sattu sopivasti päivällä tulemaan lasten tentti, eli kysymykset lapsilta, osa tyyliin ”lempiväri, mökki vai hotelli” ja osa et millanen on hyvä ystävä ja missä oot hyvä yms. Lapset myös haastatteli ehdokkaita. No, lähinnä nyt ratkaisi se, miten ehdokas osasi oll lasten kanssa. Osa oli todella vaivautuneen oloisia, ei ollenkaan luonnollisesti. Osa taas todella sujuvasti. Sieltä löyty myös vahvistus, et kelle annoin tänään ääneni :D
 
No ei sielläkään kauheella tahdilla tekstiä synny.
 
Mä en oo ollenkaan salaisella puolella enkä varmaan menekään, tää julkinen riittää mulle. Mulla itsellä on niin kiireinen elämä, ettei oo juuri aikaa kirjoitella ja toisekseen odottelen vielä nt-ultraa, joten nyt mennään vielä oireilla ym., ennenkuin tulee tietoa, että vieläkö oon raskaana. Enkä muutenkaan halua vielä suunnitella mitään etukäteen, vaan menen päivä kerrallaan.

Kävin itse äänestämässä ennakkoon ja ehdokkaani valitsin sen mukaan, mikä on itseäni lähimpänä. Oon alkanut äänestää nyt vasta kolmenkympin kummallakin puolella ja käyn sitkeästi kaikki vaalit äänestämässä. Tein yhden vaalikoneen, mut tarjottiin Saulia ja persuja niin sit päätin vaan pysyä omassa kannassani. Saulista ei oo muuten valittamista, mutten tue hänen aikaisempaa/nykyistä puoluettaan, kuten en myöskään persuja, niin hänelle en ääntäni anna, en edes kakkoskierroksella, jos sellaiselle mennään.
 
Eli siellä salaisellakin puolella on hiljaista?? :eek: No johan on... Mä ajattelin että kaikki on siellä ja siks täällä niin kuollutta... Toisaalta varmaan riittäis tää julkinenkin puoli, mut ajattelin et olis kiva nähdä mitä siellä keskustellaan. Tuntuu että tää foorumi on iso tuki ja turva kun raskaus vasta niin alussa ettei kukaan oikeastaan tiedä ja vielä kaikenlisäks esikoista kun oottaa.. :)

Tosiaan, vielähän tässä olis aikaa katsoa vaikka joku vaalitentti ja koittaa pähkäillä että kenelle sen äänensä antais.. Lyö ihan tyhjää! Oon tehny kyllä vaalikoneita mutta kaikki ne antaa aina ihan eri vastauksia :grin
 
Takaisin
Top