Tipaton tammikuu (;

Jos ihan otsikosta itsestään puhutaan, niin taitaa tulla ensimmäinen tipaton tammikuu miesmuistiin meikäläiselle :grin Tuolla syyllä pääseekin helposti salailussa yhden kuukauden eteenpäin :hilarious:
 
Hauska otsikkovalinta:joyful: Mulla itsellä tulee yhdeksäs tipaton tammikuu, meinaan lopetin alkoholinkäytön kokonaan 8 vuotta sitten eikä sen jälkeen ole mokoma kiinnostanut. Mä en siis narahda siinäkään mielessä, kun lähipiiri on jo aikaa sitten tottunut siihen, etten mä käytä alkoholia:)
 
Itse olen niin viinin ystävä että jään kyllä heti kiinni, en ole moisia tipattomia juuri pitänyt ennenkään. Ajattelin vain vältellä alkoholi-liitännäisiä juhlia hetken, vielä kk pitäisi malttaa niin oltaisi selvillä vesillä. :smiley-bounce013
 
Joo mä myös. Aina jos meen viikonloppuna jonnekkin missä tarjotaan viiniä, niin otan. Käytän nyt ite myös välttelytaktiikkaa eli en mee niihin paikkoihin, missä saatettais tarjota :shy:
 
Mä oon just päinvastanen ku te. En jaksa rajottaa omaa sosiaalista elämää raskauden takia. :D sit vaan sanon suoraan et oon raskaana.

Esikoisen alkuraskaudessa oltiin vuokrattu kavereiden kans mökki jo aikasemmin. Sit ku se viikonloppu tuli, mul oli viikkoja alle 10. Ni sanoin ihan suoraan et oon raskaana, en juo, mut en jaksanu kotiinkaan jäädä:D

Ja täs käy mahdollisesti viimeistään sunnuntaina samoin. Tosin nyt voi vedota siihen ku on esikoinen ni ei juo :D

Mul on myös muutama kaveri ku ei oo enään rv 38 jälkeen tullu minnekkään yhteisiin juttuihin. Vaan koska synnytys voi käynnistyä tai joku paikka vähän särkee. Ite olin viel rv 41+2 yksis tupareissa ja kuskina :D
 
Kyllä mäkin kertoisin, jos olis mökkireissu edessä eli en kyllä jätä välistä mitään sellasta hauskaa, mihin haluaisin osallistua :hilarious: Huomaan, että nyt on väsyttänyt niin törkeesti, että jonnenjoutavat pubi-istuskelut ei ois voineet enää vähempää kiinnostaa.
 
Mä juon muutenkin niin harvoin, että se ei ehkä oo ongelma, mutta ruoka sitten taas... yleensä syön vähän kaikkea, juustoja, kalaa kaikissa muodossa, salmiakkia & lakua, jnejne. Joten, jos jostain jään kiinni, niin kiellettyjen ruokien välttelystä :grin
 
Hyvää uutta vuotta kanssaodottajille. Toivottavasti tämä vuosi tulee itselle olemaan parempi kuin mennyt..

Vuosi alkoi kunnon oksentamista, joten eiköhän pirpanoilla kaikki ole hyvin. Niiden isä taas lietsoo pahaa oloa viesteillä, ehkä pääsen siitä yli tänä vuonna. Se satutti mua niin pahasti. Leikki mun tunteilla. Mutta sain maailman parhaan asian häneltä, kaksoset vatsaan.
 
Me ollaan lähdössä viikon päästä Hupellus-laskettelureissulle Andorraan ja koko 140 hengen porukka on enemmän ja vähemmän juhlijakansaa. Omalle kymmenen hengen kaveripiirille meinasin sanoa, koska kiinni jään kuitenkin. [emoji23]
 
Me ollaan lähdössä viikon päästä Hupellus-laskettelureissulle Andorraan ja koko 140 hengen porukka on enemmän ja vähemmän juhlijakansaa. Omalle kymmenen hengen kaveripiirille meinasin sanoa, koska kiinni jään kuitenkin. [emoji23]

Kuulostaaa mielettömältä reissulta !! Vau !! Oon kade !! Oon niin lasketteluhullu !
Tuliki mieleen, ilmeisesti uskallat lasketella raskaana ? Me ollaan pääsiäisenä menossa Lapiin mökille ja mietin uskallanko sillon enään rinteeseen. Jos kuitenkin kaadun:/
 
Hyvää ja "raskasta" Uutta Vuotta kaikille :D

Elea, kuulostaa kyllä todella inhottavalta tilanteelta, voimia sinne :) Isäkö ei halua olla kaksosten elämässä lainkaan vai saattaako mieli vielä muuttua?
 
Heips kaikki ja hyvää alkanutta vuotta! :) Pariin ketjuun ehdin jo kirjoittaa mutta tänne vielä kertauksena jos elokuisten listaa ei kaikki välttämättä lue :) täällä kirjoittelee siis 31v kahden lapsen äiti (3,5v ja melkein 11kk) ja nyt odotellaan heille pikkusisarusta elokuun lopulle :) laskettu aika on vielä toistaiseksi mysteeri, neuvolan arvion mukaan kai 15.8., mutta luulen että menee reilusti myöhemmäksi. Kiva päästä porukkaan mukaan! :)
 
Kuulostaaa mielettömältä reissulta !! Vau !! Oon kade !! Oon niin lasketteluhullu !
Tuliki mieleen, ilmeisesti uskallat lasketella raskaana ? Me ollaan pääsiäisenä menossa Lapiin mökille ja mietin uskallanko sillon enään rinteeseen. Jos kuitenkin kaadun:/
Testasin viimekesänä laskettelua monen vuoden jälkeen ja sillä kokemuksella en kyllä mahan kanssa lähtisi rinteeseen. Istukkahan voi irrota iskusta tai kaatumisesta.
 
Mä en oo kaatunut suksilla yli 10 vuoteen, mutten silti lähde kokeilemaan. Ei oo aina itsestä kiinni.
 
Noku tota just mietin et vaiks en ite kaatuis ni joku voi tulla päiten esim.. Ehkä mä tänkin talven skippaan ja otan sit ena vuonna kaiken ilon irti kahden vuoden tauon jälkeen :)
 
Elea, kuulostaa kyllä todella inhottavalta tilanteelta, voimia sinne :) Isäkö ei halua olla kaksosten elämässä lainkaan vai saattaako mieli vielä muuttua?
Kyllä se haluaa olla, vaikka hän ei lasta halunnutkaan..
 
Takaisin
Top