Tipaton tammikuu (;

Voimahali Hiljaselle, koin saman marraskuun alussa mikä oli kova pala jolloin päätettiin mieheni kanssa yrittää uudelleen ja tärppäsi heti. Toivottavasti iloisia uutisia sinullekin tulevaisuudessa

AuMa84:lle myös jaksamista, sama veritilanne tuli täälläkin joulun alla jolloin saatiin mielenrauha mentyä synnärin päivystykseen jota myös suosittelen

AuMa84:lle myös jaksamista, sama veritilanne tuli täälläkin joulun alla jolloin saatiin mielenrauha mentyä synnärin päivystykseen jota myös suosittelen

Vuoto on nyt tyrehtynyt että en hätäile sen puolesta nyt. Ja kyllä mulle nyt toistaiseksi riittää nuo sairaalan päivystykset sattuneesta syystä. ;-) Soittelen maanantaina neuvolaan ellei tässä tapahdu viikonlopun aikana jotain mullistavaa, toivon kyllä että ei tapahdu.

Hiljanen, olen tosi pahoillani! Toivon teille pikaista uutta plussaa, vaikkei ehkä nyt ole ensimmäisenä mielessä. Tuntuu tosi epäreilulta, kun on pitkä yritys ollut takana.

Voi Hiljanen, olen niin pahoillani. Olen pitänyt peukkuja taustalla... Aion itse siirtyä keskenmenon kokeneiden ryhmään. Jospa sieltä saisi tsemppiä uuteen yritykseen...

Hiljanen :Heartred paljon voimia sinulle.

Maanantai jännittää. Varasin ylimääräisen ultran klo 9.40, koska haluan nähdä sykkeet molemmilta. Toivottavasti kaikki on hyvin ja kumpikin jaksaa olla mukana. Mun äitini lähtee henkiseksi tueksi, sillä hän tietää, kuinka paljon tuo stressaa minua ja haluan saada mielenrauhan.
Tänään en vielä ole oksentanut, vaikka herätessäni oli huono-olo. Kahvi on hyvin mennyt alas. Toistaiseksi. Turvotus on jotaon jäätävää heti aamusta jo.. nyt 6+4. Pisimmälle mennyt keskeytynyt raskaus oli päättynyt 6+3, joten se on nyt ohitettu..

Muoks.// Sieltä se oksennuskin tuli jälleen. Ihana olo kertakaikkiaan.. oon nyt oksentanut 2 viikkoa ja 3 päivää. Saa nähdä, kauan tällä kertaa kestää pahoinvointi. Muistaakseni esikoisesta oksensin 16 viikkoa (rv 6-18 ja 22-24) ja kuopuksesta 4 viikkoa (rv 6-10). Ovat siis eri sukupuolta, arvasin kuopuksesta heti pahoinvoinnin loppuessa että hänen on oltava poika.

Muokattu viimeksi:
Oliks ne molemmat sellasia et ne saa myös toisesta raskaudesta vai vaan esikoisesta ? Tietääks joku?

Eipä siellä ainakaan mainittu että ei sais joka lapsesta.

Saa mun mielestä joka raskaudessa uuden. Liberolaukkuja oon saanut 2/3 raskaudessa. Boxia tajusin hakea vasta viimeksi (olikohan sitä vielä aiemmalla kerralla ees..).

Voimia Hiljaselle ja muille keskenmenon kokemaan joutuneille :sad001

Mä otin viimeksi babyboxin ja ehkä otetaan nytkin. Liberolaukun sai vielä siihen aikaan synnäriltä (mitenhän lie, vieläköhän saa..?)

Libero-laukussa oli ainakin viimeks mm. mini hoitoöljy ja voidepullo. Puhdistuspyyhkeitä, vaippoja, lelu.

Ei kannata sit huolestua. Se libero laukun kortti tulee vast ihan ihan loppuraskaudesta ! :)

Takaisin