Oireita

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kirppu^
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Missä mun kaikki oireet.. nukuin mahallaan hyvillä mielin 10h heräämättä ees miehen herätyksiin, se kävi antamassa lähtöpusut niin heräsin sen verran että kysyin miksei sun herätys soinut :grin Ja ei edes turvota! Ihan kun ei olis päivääkään tiineenä:wideyed:

Miul liitoskipuja ja kohdun ympärillä sellasta nipistelyä, lisäksi tosi runsasta sitkeää venyvää valkovuotoa ajoittain, vähän kuin limatulppaa mut ei varmaan oo sitä kun ei ihan NIIN paljon tule :D

Muuten ei oireita ole. Ei mielitekoja, en haistakaan flunssan takia mitään, ei väsytä eikä ole ällöttävää oloa ollu yli kahteen viikkoon. Nii ja ei turvota eikä oo ees nälkä enää normaalia useemmin. Tänään 10+1

Mäki oon vähän kateellinen kaikille oireettomille :) ehkäpä meillä pahoinvoivillaki joskus/pian helpottaa!

Pahoinvointi alkaa kun silmät aukeaa ja kestää niin kauan kunnes saan unen päästä kiinni. Tänään taas astetta pahempi, oikein sattuu ylävatsalle. En ole tehnyt muuta kuin maannut sängyllä ja sohvalla.

4 työvuoroa jäljellä, ne mä tsemppaan läpi. Sitten alkaa loma :glasses9

Mulla kesti pahin pahoinvointi vajaa pari viikkoa, nykyään tulee satunnaisia hetkiä ku yököttää kaikki. Tällä hetkellä en pysty kaupassa lihaosaston läpi kävellä, tuntuu että oksennus nousee kurkkuun :grumpy: Muutenki esim jauheliha ja kanasuikaleet aivan nou nou o_O
Nenän tukkosuus vaivaa, niinku esikoisestaki, ja pieni tissikipu.

siirsin raskausvitamiinit aamusta iltaan niin nyt loppui aamun oksentelut. 2 aamua jo ilman oksuja jeeee!! Mut nyt on sit illalla paha olo mut ei voi vielä laatta lentäny ja meen aika pikaseen nukkumaankin niitten vitamiinien jälkeen.

Mä oon syönyt koko ajan illalla vitamiinit ja siitä tulee aina huono olo. Toki oksu ei ole lentänyt. Tekee silti tiukkaa se iso pilleri saada alas. :P

Hmmm.mäkään en oo nyt aamulla ottanu vitamiinia enkä allergialääkettä ja olo on parempi ko eilen ja toissapäivänä..

Bellaroosa, mulle kävi niin että ku vaihdoin iltaan ne vitamiinit niin yöllä heräsin oksettavaan oloon.. en sitten eilen muistanut ottaa ja aamulla kun heräsin niin oli ihan suht. siedettävä olo. Voiko nuo oikeesti tehä näkn pahan olon:/ tämä olo on ihan karsea nimittäin.

Otan vitamiinit heti aamulla kun herään, eikä tule pahoinvointia yhtään niistä.
Mulla tosin on ne metsämansikan makuiset imeskeltävät vitskut:laughing005

Pitää kokeilla vaihtaa merkkiä jos se auttais. Mulla on ne mama vitskut käytössä, ko oli halvimmat. Tosin ehkä sen takia just tuleeki sitte huono olo :D

Pitää kokeilla vaihtaa merkkiä jos se auttais. Mulla on ne mama vitskut käytössä, ko oli halvimmat. Tosin ehkä sen takia just tuleeki sitte huono olo :D
Tuntuu et kaikki vitamiineista pahoinvoivat käyttää tota samaa. Itse otan omega 3 eri purkista kuin b-vitamiinit (yks tabu, kaikki vitskut, apteekin oma) ja kalsiumia käskettiin kans ottaa. Magnesiumsitraatti+b6 ostin vahingossa purutabuja, karmeen makuisia. Mut ei oo oksuun asti paha olo ollut kertaakaan. Noi vitskut oli yhteensä n.40€.

Kävin äsken vessassa ja tuli tosi haalean vaaleanpunaista valkovuotoa paperiin pyyhittäessä, ja alaselkää jomottaa...

Tuntuu et kaikki vitamiineista pahoinvoivat käyttää tota samaa. Itse otan omega 3 eri purkista kuin b-vitamiinit (yks tabu, kaikki vitskut, apteekin oma) ja kalsiumia käskettiin kans ottaa. Magnesiumsitraatti+b6 ostin vahingossa purutabuja, karmeen makuisia. Mut ei oo oksuun asti paha olo ollut kertaakaan. Noi vitskut oli yhteensä n.40€.

Taidan mennä apteekkiin huomenna ja ostaa toisenlaiset vitamiinit. Enkä tiiä tarttenko muuta ko b:tä ja foolihappoa. Omegaa en voi syyä ko se närästää ja tulee rasvan makusia röyhtäsyjä :/

Taidan mennä apteekkiin huomenna ja ostaa toisenlaiset vitamiinit. Enkä tiiä tarttenko muuta ko b:tä ja foolihappoa. Omegaa en voi syyä ko se närästää ja tulee rasvan makusia röyhtäsyjä :/
Mulla ollu karmea närästys tänään. Oon syönyt terveellisesti tähän asti, mutta mutta... Päivällä söin thai cuben nopeesti ja illalla oli nälkäraivo, johon bbq-pizza, juomana maito tulisuutta tasaamaan (poikkeuksellisesti!!) ja päälle yks sammiollinen suklaajäätelöä. Nyt ällöttää. Mut hei, ei närästä! :D
Se b-vitsku on Apteekki-merkin B-vitamiini plus tai joku. Mut siitä tulee sitte melkein neonkeltanen pissi. :P

Viima, mulla on tullut samanlaista vaaleanpunertavaa valkovuotoa pari kertaa nyt raskauden aikana ja viimeksi tänään olen kuitenkin kuullut dopplerilla pienen olevan hengissä. Ei välttämättä siis tarvitse huolestua!

Otan vitamiinit heti aamulla kun herään, eikä tule pahoinvointia yhtään niistä.
Mulla tosin on ne metsämansikan makuiset imeskeltävät vitskut:laughing005
Hei mitä vitskuja syöt, kun ovat metsämansikan makuisia ja imeskeltäviä? Pitäs käydä hakee jotain, kun mulla menee vain d ja omega3.

Tänään on ollut jotenkin erityisen kuvottava ja paha olo. :depressed: Sais kyllä pikkuisen jo alkaa helpottamaan. Väsymys ja jäätävä palelukin jatkuu edelleen. Paineen tunnetta on ollut ajoittain mahassa. Mut ihanaa, kun on nyt oikeasti todettu, että siellä pikkuinen viettää aikaansa ja raivailee tilaa kasvaakseen! :Heartred

11+3

Viima, mulla on tullut samanlaista vaaleanpunertavaa valkovuotoa pari kertaa nyt raskauden aikana ja viimeksi tänään olen kuitenkin kuullut dopplerilla pienen olevan hengissä. Ei välttämättä siis tarvitse huolestua!

Kiitos! Sitä ei tosiaan tullut kuin kerran ja ihan vähän. Kipuja ei enää ole alaselässä eikä vatsaan satu.

Takaisin