Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei vaikuta siltä, että ainakaan meidän pikkuisella olisi vielä mitään kiirettä ulos. Olisihan se helposti muistettava syntymäpäiväHmmm, saakohan joku meistä 6.12 vauvan:) itse en kyllä usko saavani, jos edes jouluks sais:)
Hmmm, saakohan joku meistä 6.12 vauvan:) itse en kyllä usko saavani, jos edes jouluks sais:)

toiv ny joku penkki on siellä varuiks että sais edes hetkittäin istahtaa, luulis ihmisten ymmärtävän!
Vielä mennään viikko samalla ruokintarumballa ja paljossa ihokontaktissa, jotta maito alkaa mulla nousemaan kunnolla. Mutta jos alkaa näyttää siltä, että vauva on tyytyväinen jo rintaan, eli että maito riittäisi imettäen, lisämaidosta ja pumppailusta voidaan luopua aiemminkin.
Rinnoista ainakin tänään on imettäessä herunut eilistä enemmän maitoa kerääjään, mikä on hyvä merkki maidonnousun kannalta. Mutta siis hyvä fiilis meidän pikkuisen painon puolesta! Ensi viikolla uusi painokontrolli neuvola.