Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

rattaat kun sais niin Oisin tyytyväinen, kaikki muu pikkusälä löytyy kyllä sit kaupasta ja mieskin tarvittaessa osaa ostaa. Tai sit tilaa netistä. Ehkä se paniikki iskee synnärille lähtiessä, ku oon sitä tyyppiä et varaudun kaikkeen ja hyvissä ajoin, ni ihmetyttää miten nyt ei oo muka ehtiny mitää. Oon varmaan stressannut huonejörjestystä ja nimivalintaa täs niin ettei muuhun riitä energia..Meillä kans sellanen Reiman kaukalopussi, jossa selkäosa aukeaa neppareilla.
Tuleekohan tässä vielä kiire hankintojen kans, rn oo ostanu vieläkää ku vaippapaketin, liivinsuojat ja tutitrattaat kun sais niin Oisin tyytyväinen, kaikki muu pikkusälä löytyy kyllä sit kaupasta ja mieskin tarvittaessa osaa ostaa. Tai sit tilaa netistä. Ehkä se paniikki iskee synnärille lähtiessä, ku oon sitä tyyppiä et varaudun kaikkeen ja hyvissä ajoin, ni ihmetyttää miten nyt ei oo muka ehtiny mitää. Oon varmaan stressannut huonejörjestystä ja nimivalintaa täs niin ettei muuhun riitä energia..

Nipper, mä oon kans huono äiti täällä, kun mäkään en oo viel hankkinut mitään enkä pessyt äitiysvaatteita. Mulle tulossa eka enkä osaa yhtään ajatella enkä ees ihan tiiä mitä noi kaikki kamat on mistä täälläkin puhutaan. :D
On mulla tosin joitain juttuja tiedossa että saadaan tutuilta. :) nyt saatas vaunut mun veljen puolison veljeltä, Teutonia Prestiget, onko kenellekään tutut? Vaikutti ihan hyviltä.
Pinnasänkyä on lupailtu kahdelta eri taholta, mutta mitä mieltä ootte pitäiskö yhden seinämistä saada alas, että voi laittaa sängyn viereen ja helposti ottaa vauvan esim. Imetykseen?
Meidän koti on 55m2 kaksio joten tilaa on vähän rajoitetusti. :) pitää vielä hankkia edestä taytettävä pesukone että saadaan hoitopöydälle paikka. Kaappeja pitää myös raivailla. :)