Huolet / pelot

Aika reilusti, mut tuntuisi nyt loppuneen. Toivotaan parasta...

Veristä vai ruskeaa? Toivottavasti harmitonta.

Tuolla syyskuisissa on paljon myös vuotelijoita ja kaikilla mennyt hyvin. Monella hematooma
 
No eipä loppunutkaan vuoto, vaan alkoi taas :/
Pääsisitköhän tarkistamaan jonnekin, että onhan vaaratonta vuotoa. Nuo on tosi tympeitä :sad001 Mutta monet vuotelut on ihan kuivilta limakalvoilta tai just hematoomaa. Mutta, jos epäilyttää niin kannattaa käydä tarkistamassa tilanne.
 
Ääh, aamulla taas ruskehtavaa vuotoa... :sad001 toivottavasti jää vaan tuohon aamuvuotoon.
 
Voihan vuodot!! Täällä onneksi toistaiseksi loppunut kun yli viikon silloin kesti. Onneksi nää mitä todennäköisemnmin on ihan vaarattomia.
 
Voihan vuodot!! Täällä onneksi toistaiseksi loppunut kun yli viikon silloin kesti. Onneksi nää mitä todennäköisemnmin on ihan vaarattomia.

Joo toivottavasti vaarattomia! :) maanantaina kuului vahvat sydänäänet, joten en ole kauhean huolissani. Ja tulevana maanantaina nt-u. Kyllä se silti aina säikäyttää ku pyyhkiessä paperiin tuleekin väriä.. :confused:
 
Joo toivottavasti vaarattomia! :) maanantaina kuului vahvat sydänäänet, joten en ole kauhean huolissani. Ja tulevana maanantaina nt-u. Kyllä se silti aina säikäyttää ku pyyhkiessä paperiin tuleekin väriä.. :confused:

Peukkuja! Jos se tulee vain pyyhkiessä voi valkovuotokin olla värjääntynyt.
 
On joo, ar-ultra oli ihan niinkuin pitikin. Vuoto jatkuu edelleen, suurimman osan ajasta ollut sellaista että näkyy vain pyyhkiessä. Jos jatkuu vielä aamulla, taidan soitella sinne neuvolaan. Seuraavaan sovittuun ultraan olis vielä 2 viikkoa.
 
Heippa,

Pakko kirjoittaa ja hakea vertaistukea.
Mun eka näin pitkälle onnistunut raskaus (11+6) ja eilen nt-ultrassa kaikki ok:)
Tänään kävi aivan sairaan nolo juttu. Oon siis oksentanut lähes päivittäin usean viikon ajan. Juuri äsken niin rajusti, että pissasin housuun?:nailbiting: no tietysti hirveä paniikki päälle, jos se onkin lapsivettä, vaik varmaan ei ookkaan
Voiko ihminen oikeasti oksentaa niin tunteella, ettei pysty edes pidättämään enää?
 
Tai sit sulla holahti valkovuotoa, niinkuin oletettavasti mulla pari vkoa sit.. sitä tuli kuin ois pissannu..

Ja myös rakkohan toimii vähä erilailla ku normaalisti et voihan se tulla pissaki jos kovasti tulee yrjö.

Systerilla kahden synnytyksen jälkeen niin heikot lihakset et joka kerta ku aivastaa tms tulee pissaa housuun...
 
Nipanderi kyllä voi :) Ei paniikkia, pikkuhousunsuojat vaan käyttöön se pitempi malli. Mulla on aina ollu rajuimmat oksentelut sellasia et lirahtaa ja jos rakko täynnä niin enemmänkin. Nyt kannattaa ehdotomasti panostaa lantionpohjatreeniin päivittäin, sillä voi vähän helpottaa tilannetta. Raskauden hormoonit rentouttaa myös muita lihaksia, joten siksi rakkokin voi pettää todennäkösemmin.
 
Huh, no kyl mä jo vähän tiesinki et se oli pissaa, pystyihän sen jo hajustakin päättelemään. Ehkä myös vaikea myöntää itselleen pissaavansa housuun :) vaikka tietenkin parempi niin, ku et se olis oikeesti jotain muuta :) huh, ei ku reenaamaan siis! Onneks oli kotona, eikä jossain muualla. Muuten olis hävettänyt vielä enemmän!
 
Mulla kanssa karkaili välillä viime raskauden lopussa housuun. Muutenkin tuntui että kaikki lihakset, nivelet yms oli ihan löysinä. Kannattaa tosiaan treenailla jo nyt ja jatkaa raskauden jälkeen. Hyvässä kunnossa lantionpohjan lihakset on todella tärkeitä virtsankarkailun takia ja myös ettei tule sitten vanhemmiten kohdun laskeumaa yms ikävää ongelmaa!
 
Mullakin saattaa jo ihan aivastaessa lirahtaa housuun:shifty:.
 
Oi että, en todellakaan odota tota lirahtelu ongelmaa! :facepalm::grin
Viime raskauden lopussa sai aina aivastaa jalat ristissä, ettei lirahda! Ihan kauheeta:grin
Nyt ei onneks vielä oo näitä ongelmia ollu, mut ihan yleinen raskausvaiva tämäkin :)
 
Takaisin
Top