Huolet / pelot

Ompa monilla vuotoja.. minulla myös, ollut jo vaikka kuinka kauan. Ennen alkuraskauden ultraa, viikolla kuusi, silloin kaikki hyvin, pieni sydän sykki. Nyt viikot reipas 11. Pöksyihin asti ei tule mutta pyyhkiessä. Jos olisi keltaista paperia ei ehkä, ainakaan aina, sitä huomaisi... kipuja tai muita tuntemuksia ei ole. sain maanantaille terveystaloon ajan, ahdistaa tämä epävarmuus... ja se että olen lähihoitaja vanhusten parissa, eli raskas työ, voinko töissä tehdä lisää hallaa tilanteelle?!
 
Omat pahat aavistukset, sykkeen kuulumattomuus ja epänormaalin matalat veriseulan arvot kertoivat juuri siitä, mistä olin pelännytkin. Meille ei jouluvauvaa tule vaan ilmeisesti tuulimunaraskaudesta kyse. (Pappa-arvoni oli siis alle 100.) Joudun vielä keskiviikkoon asti odottelemaan tyhjentyykö itsestään ja jos/kun ei niin sitten sairaalaan... Paskat fiilikset, mut eiköhän tästä selviä, kunhan pääsis asiaa käsittelemään kohdun tyhjennyttyä.

Toivotan teille muille ihanaa raskausaikaa ja hyvää jatkoa! :Heartblue
 
Rita29, ei mullakaan ole ollut mitään vuotoja. Ei tässä eikä edellisessä. :)
 
Omat pahat aavistukset, sykkeen kuulumattomuus ja epänormaalin matalat veriseulan arvot kertoivat juuri siitä, mistä olin pelännytkin. Meille ei jouluvauvaa tule vaan ilmeisesti tuulimunaraskaudesta kyse. (Pappa-arvoni oli siis alle 100.) Joudun vielä keskiviikkoon asti odottelemaan tyhjentyykö itsestään ja jos/kun ei niin sitten sairaalaan... Paskat fiilikset, mut eiköhän tästä selviä, kunhan pääsis asiaa käsittelemään kohdun tyhjennyttyä.

Toivotan teille muille ihanaa raskausaikaa ja hyvää jatkoa! :Heartblue

Pahoittelut :sad001 voimia! Aika parantaa.

Minulla oli syksyllä ihan sama tilanne, nt-ultrassa löytyi vain tyhjä sikiöpussi ja diaknosoitiin tuulimunaksi. Verikoetulokset mulla oli kuitenkin ihan kuin normaalissa raskaudessa, pappa tuhansia, joten eipä niistä edelleenkään voi mitään päätellä. Silloin ei myöskään ollut minkäänlaista vuotoa, kunnes sitten rv12 alkoi sikiöpussi tyhjenemään. Vaikkakin vaati lopulta kaavinnan kun istukka oli niin tiukassa...
 
Ei oo mullakaan ollu verisiä vuotoja. Esikoisesta tuli kerran pyyhkiessä ehkä n vkolla 9 tms. Säikähdin kamalasti, joten ymmärrän kyllä säikähdykset.
 
Mullakaan ei oo ollu vuotoja mitä nyt rv5 kerran tuli oranssia pyyhkiessä mut siihen on toistaseks jääny myöskään mitään kipuja ei oo ollu :)
 
Mulla oli viime raskaudessa muutaman kerran, mut johtu siitä että limakalvot oli järkyttävän kuivat. Muissa raskauksissa ne olikin jatkuvasti liian kosteat :grin
 
Mulla ei viime raskaudessa ollut edes limakalvoilta mitään veristä turhua tai mitään. Tällä kertaa tuli alussa pari tl vuotoa ja pari kertaa on tullut ihan pientä turua pyyhittäessä.

Kunnatkin raskaudet ovat menneet mallikkaasti tähän mennessä. Nyt 15+0 :) pieni verinen vuoto tai vuotamattomuus ei ole siis omalla kohdalla tarkoittaneet mitään pahaa vaan normaalisti etenevää raskautta.
 
Olen tosi pahoillani Musta_lammas!! Ei mullakaan ole yhtään vuotoja ollut, viikot nyt 9+6. Seulontojen tulokset on kyllä alkaneet kovasti jännittämään. Uskookohan sitä ikinä ennen syntymää, että kaikki olisi vaan ihan hyvin???
 
Reipas kaksi tuntia niin pääsee ultraan, tuota tuhru vuotoa ollut nyt niiiin kauan että ahdistaa. Tosin äitini sanoi eilen että hällä on ollut sellaista kaikissa kolmessa odotuksessa. Eli voi olla ettei tämä tarkoita mitään. Mutta vielä pitää hetki malttaa odottaa. Ihan ahdistaa tämä, onneksi saa selvyyttä asiaan.
 
Kovasti voimia sinne suruun Musta_lammas! Onpas nyt ikäviä uutisia tullut. :sad001

Ite en ole tässä raskaudessa nyt vuotanut. Taisin viime raskaudessa vuotaa tämänkn edestä. :D

Joku pelko persuuksissa on kans, että onko kaikki hyvin sitten ultrassa. Kun olen kuitenkin joutunut syömään lääkkeitä, ollut rajua oksentelua ja hiljattain oli vatsatautikin. Vatsalihakset ovat jo ihan arkana. Vaikka eihän se oksentelu tietty mitään hallaa tee, mutta kyllä sitä silti pohtii kaikenlaista vaikka olisi kuinka mones raskaus.
 
Vasta kun pääsin sanomasta ettei vuotoja ole ollut, niin nyt sitten alkoi. Pelottaa :sad001
 
Takaisin
Top