Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tsemppiä muille kenellä verta vuotelee. Täällä kans tulee ajoittain kirkasta verta ja hyytymiä. Tähän asti sikiöllä kaikki hyvin. Mutta saa jännäillä että menis kaikki loppuun asti hyvin. Mulla vuotaa istukasta verta ja varsinkin raskaat liikkeet ja ponnistus saa veren vuotamaan.
Ps. Mä en uskalla käydä ees kakilla
Mua vähän huolettaa kohdun myooma, joka oli viime ultrassa jo 7cm pitkä (ja3cm leveä). Oon kyllä googletellu että sellaset on ihan tavallisia ja kasvaa raskauden aikana ja synnytyksen jälkeen yleensä pienenee/häviää...mut silti..se on samassa kohtaa kun istukka, ne on niinku vierekkäin (mahan ulkopinnasta katsoen eka myooma, sit istukka heti sen jälkeen). Pelkään että se häiritsee istukan toimintaa (vai onko se mahdotonta?). Tai jotenkin kasvaa ja vie tilaa kohdusta ja vauvalta.
Pitänee odotella ensi viikon neuvolalääkärille. Ultraako se vai onko vaan pintapuolista tutkiskelua?
Kiitos vastauksista Hippunen2 ja Bettie! En tiedä onko meillä siellä ultralaitetta. Ainakaan kahdella ekalla neuvolakäynnillä ei ole semmosta ollut käytössä. Täytyy ehkä esittää asia joka tapauksessa siellä kun menen ja näyttää vika yksityisen ultrakuva. Naistenklinikalla nt-ultrassa mainitsi myoomasta ja kai kirjasi sen tietoihin...
Tuo ei ole kohdunsuulla vaan ylempänä vatsan etuosassa. Aiheuttanut ilmeisesti ne kovat navan seudun kivut mitä mulla on ollut..