Raskausoireet

Neiti, mulla alkoi väsymys tossa 4+2-4+3, joillakin se alkaa jo ennen plussaa.
 
Mulla kans tuo väsymys on alkanu jo. Se on semmosta "en jaksa pittää silmiä auki"-tyyppistä, ei niinkään nukuta. Vähän aikaa ku käy maate niin menee ohi. Ainaki vielä :rolleyes:
 
^^^Mä oon jo nyt väsynyt. Mutta muistaakseni tämä tästä pahenee jatkusvasti.
 
Mulla alko väsymys ennen plussaa. Päiväunet on ihan must.
 
Mulla on nyt väsymystä ja oon tosi herkillä. Lisäksi alavatsaa nipistää,ihanku menkat alkaisi!
 
Eli väsymys voi alkaa todella alussa :sorry: !
Nyt pahimpana mahan nipistely/kipu!!
 
Mulla on aiemmissa raskauksissa tullu H6+ pahoinvointia, ja H8+ kovaa väsymystä. Alkuraskauden tyypilliset oireet on kutakuinkin kadonneet H13-14 mennessä. Nyt kun mennään H4+, niin olen ihan tyytyväinen että oireet on pieniä ja lieviä :) Pidän juhannuksesta 2vko lomaa ja on lohdullista ajatella, et nää vikat 3vko töitä ei oo ehkä koko lailla sitä pahoinvointia ja väsymystä, vaan ehkä se vika viikko vaan :wink

Tämänhetkisiä oireita on lähinnä menkkojen puuttuminen, satunnaiset nipistelyt ja hetkelliset turvottelut alavatsalla, välillä rinnoissa tuntemuksia. Tänään siivottiin vauhdikkaammin ja muutaman kerran tuntui et pyörryttäis, kun tuli huonos asennos lasten leluja kerättyä ja aseteltua.

To ja pe välisenä yönä vietin aamuyöstä liskojen yön. Oli kyllä tapahtumarikas viikko töissä ja onnistuin kerää kaiken 1,5h unipätkään. Viime raskaudessa oli ihan kummallista unihäiriötä, ja jäinkin sairaslomalle H30... niin toivon ettei se uusiudu :sad001
 
Unihäiriöt kuulostaa kyl ikäviltä Sireeninkukka :/
Mulla oli ennen plussaa jo noita sydämentykytyksiä, mitä oli viime raskaudessa vasta oikeastaan keskivaiheelta etenenpäin.. vaikka ei tekisi mitään fyysistä sillä hetkellä ja pumppu läpättää ihan huolella :/
 
Graisu, tutulta kuulostaa nuo tykyttelytkin! Ootko koskaan ottanu niitä puheeks neuvolassa? Onko sulla siis jatkuvaa se tykytys vai millasta..?
 
Graisu, tutulta kuulostaa nuo tykyttelytkin! Ootko koskaan ottanu niitä puheeks neuvolassa? Onko sulla siis jatkuvaa se tykytys vai millasta..?

Kyllä otin puheeksi, mut ei sille asialle mitään tehty. Paineet oli hyvät läpi raskauden. Töissä vähän himmasin työtahtia, mut ei se siltikään auttanu kun usein nukkumaan mennessä/iltaisin oli tota tykyttämistä. Synnytyksen jälkeen ei ollu enää noita oireita. Jännä vaan et nyt näin alussa on niin täytyy kyl ekalla neuvolakerralla ottaa puheeksi. Ja nyt siis tullut vaan iltaisin, tuntee kun sydän jättää lyönnin kaksi väliin ja sit läpättää vauhdilla hetken. Ei tää vielä niin häiritsevää ole että oisin tosi huolissaan mut kyllä tällainen epänormaalit jutut saa miettimään onko itellä kaikki ok.
 
Graisu, onko sulla ollu tota siis ainoostaan raskauden aikana, vai onko ollu joskus muullonkin? Kyllä mä uskon et jos se syke kauheen korkeeks nousee, niin sais jotain betasalpaajia noihin 'kohtauksiin' käyttää..
 
Särkeekö kellään muulla jalkoja? Mulla sattuu lonkkiin koko ajan ja pohkeet ja jalkapohjat tuntuu siltä kuin ois käyny juoksemassa 10 kilsaa o_O
 
Oletteko te huomanneet kiinnitysvuotoa? Jos olette, milloin ja millaista se on ollut? :O
 
Graisu, onko sulla ollu tota siis ainoostaan raskauden aikana, vai onko ollu joskus muullonkin? Kyllä mä uskon et jos se syke kauheen korkeeks nousee, niin sais jotain betasalpaajia noihin 'kohtauksiin' käyttää..

Joo Deb alkoi silloin esikoista odottaessa. En kyllä muista et ois ennen sitä ollut. Kyllä varmaan joku lääkitys sopii raskaana olevallekin jos tuo jatkuu.
 
Täällä väsykmys nyt tullut kuvioihin. Kook ajan tekisi mieli maata ja silmät ei meinaa pysyä auki..kohta varmaan sit alkaa pahoinvointiki kun piemiä kuvotusaaltoja tulee sillon tällln :nailbiting:

Jalkoja särkee täällä tai oikestaan kaikkia niveliä .
 
Onko muita joilla ei ole mitään Oireita kuin mä :) toivois että olis edes jotain oireita mutta ei oo mitään...
 
No mulla on hyvin vähäistä, vois mennä myös kuvittelun tai jonkun muun syyn piikkiin. Mutta kun oikein keskittyy itsensä tarkkailuun niin saattaa raskausoireiksikin tulkita
 
Takaisin
Top