Raskausoireet

Mulla on ihmeen oireeton päivä ollut. Tissikipukin on helpottanut. Kylmä on kokoajan, se on ehkä ainut selkeä oire.
 
Palelee, hieman etova olo ja ruoka ei maistu. Pissalla saa käydä usein. Rinnat on ollut hieman herkät. Mutta mikään ei ole oikein voimakasta vielä ainakaan :)
 
Nyt on rv6+0 (tms.) pahoinvointi kasvanut tosi paljon. Meinasi tulla jo oksennus töissä. Lisäksi on päänsärkyä, jota minulla ei normaalisti ikinä ole...

Viikonloppuna oltiin mökillä perheen kanssa reissussa. Sisällä oli +23, mutta palelin ihan valtavasti. Saunassa oli lämmin, mutta n. vartti sen jälkeen oli taas kaksi villapaitaa päällä... Kesäkuussa. Vähän kaikki ihmetteli tätä, selitin vain, että ehkä oon kipeeksi tulossa. :D
 
Tällä hetkellä rv 5+0. Väsyttää, palelee ja rinnat on lievästi kosketukselle arat. Ovat hieman kasvaneet ja tuntuvat raskailta. Yleensä olen karkille hyvin perso, mutta nyt olen ollut viikon syömättä. Ei tee mieli. Mulla on myös lievää päänsärkyä...
 
Oman arvioni mukaan nyt 4+3 (tai tätä fiilispohjaista arviota käytän nyt ar-ultraan, se pohjaa plussaamisajankohtaan sekä erääseen siihen mätsäävään päivään, jolloin olis saattanut saada alkunsa ), hienoista pahoinvointia on ollut, se on uusi oire minulle. Huimaus on tuttua edellisestä raskaudesta, ja nyt tuntuu taas huippaavan jos yhtään äkkiseltään nousen tmv. Hieman huolta aiheuttaa alaristiselän särky välillä. Muistuttaa liikaa menkkakipua. Mutta toivottavasti ei merkitse mitään ikävää. :)
 
Mulla on nyt oman arvion mukaan menossa 5+0. Palelee, väsyttää ja alamahalla tuntuu välillä kipua, joka säikäyttää välillä mut muistan että kipu oli ihan samanlaista esikoisenki odotusaikana. Toivotaan et nää oireet ei tästä lähtis ainakaan paljoo pahenemaan:)
 
Täällä 4+6, ja meinas lentää ekat laatat :depressed: paloauton vilkkuvalot ei ollu ollenkaan kiva juttu! Ja huimaus on toinen ärsyttävä oire..

Sit rintoja vihloo välillä, vatsaa turvottaa aivan kamalasti (piti käydä ostaa jo elämäni ensimmäiset mammafarkut, nää on ihanat!!), ja voisin vaan nukkua ja herätä välillä syömään :)
 
Täällä 4+6, ja meinas lentää ekat laatat :depressed: paloauton vilkkuvalot ei ollu ollenkaan kiva juttu! Ja huimaus on toinen ärsyttävä oire..

Sit rintoja vihloo välillä, vatsaa turvottaa aivan kamalasti (piti käydä ostaa jo elämäni ensimmäiset mammafarkut, nää on ihanat!!), ja voisin vaan nukkua ja herätä välillä syömään :)

Nyt mullaki on alkanu turpoamaan maha. Ja eilen sattu rintoihin ja ne tuntu raskaalta.
Mistä Deb ostit housut?
 
Huimaus alkanut täälläkin!

Ja sit kahvi teki pahaa.. Paljoa en sitä juo, kaksi pientä kuppia päivässä.. Aamulla varmaan vielä pakko aina juoda, mutta iltapäivällä juoman voisi ehkä vaihtaa johonkin muuhun.. Ensin ajattelin rooibos-teetä, mutta kun menin sen sallittavuutta Googlettelemaan niin löysin keskusteluja joissa sanottiin sen olevan kiellettyä.. :sorry:
 
Nyt mullaki on alkanu turpoamaan maha. Ja eilen sattu rintoihin ja ne tuntu raskaalta.
Mistä Deb ostit housut?

Ostin H&M:ltä, siellä oli aika isokin valikoima :) nää ei purista mistään, ja tukee tota turvonnutta vatsakumpua mikä helpottaa oloo kans :)
 
Huimaus alkanut täälläkin!

Ja sit kahvi teki pahaa.. Paljoa en sitä juo, kaksi pientä kuppia päivässä.. Aamulla varmaan vielä pakko aina juoda, mutta iltapäivällä juoman voisi ehkä vaihtaa johonkin muuhun.. Ensin ajattelin rooibos-teetä, mutta kun menin sen sallittavuutta Googlettelemaan niin löysin keskusteluja joissa sanottiin sen olevan kiellettyä.. :sorry:

Mua kans on muutaman kerran huimannu!

Tekispä mullaki kahvi pahaa.. tulee juotua liian paljo mut nyt oon yrittäny vähentää. Se vaan on liian hyvää:sorry:
 
Ostin H&M:ltä, siellä oli aika isokin valikoima :) nää ei purista mistään, ja tukee tota turvonnutta vatsakumpua mikä helpottaa oloo kans :)

Joo h&m:n mammahousut on hyviä! Mulla on niitä parit jemmassa esikoisen odotusajalta:) hyvä etten kerenny myymään niitä:grin
 
Luin muiden kertomuksia, ja ajattelin itse listaa omia tuntemuksia. Kauhea kuvotus/oksetus olo.. kylmä/kuuma ärtynyt. Väsyttää kauheasti!! Rinnat arat. Maha kipeä ja sekaisin.. :D
 
Mä aloin nyt palelee oikein kunnolla, kävin parvekkeella miehen seurana kun se polttaa, niin toppatakin jouduin vetämään päälle! :hilarious:
 
Huomenn olisi aika lääkäriin.. vähän pelottaa onko kaikki varmasti hyvin masussa!! Toivottavasti selviää huomenna varmuus
 
Mä aloin nyt palelee oikein kunnolla, kävin parvekkeella miehen seurana kun se polttaa, niin toppatakin jouduin vetämään päälle! :hilarious:

Mä kans istun sohvalla vilttiin kääriytyneenä ja villasukat jalassa:grin ihan hullua tää palelu
 
Mä olin kanssa eilen katsomassa esikoisen futispeliä toppatakki päällä... :D Ihmiset pitää muo varmaan ihan hulluna.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top