Raskausoireet

Sireenikukka Täälä kans on nuorempi kohta 3v :) yllättävän hyvin tuntee että tapahtuu jotain mulla kävi tuo kaksos asia mielessä mutta siitä syystä että oon ainut meidän suvun synnyttäneistä naisista jolla ei kaksosia ole :D
 
Kiitoksia teille vastauksista :) Onhan tämä nyt jännää aikaa. Itelläkin on käynyt mielessä oisko tuolla kaks :D itse ole kaksonen ja meidän suvussa sitä on jonku verran muutenkin. Jännityksellä odotan ensimmäistä ultraa!
 
Täällä on vuoto onneks loppunu nyt, jee! :) Pääsen kunnolla ehkä jopa nauttimaan nyt tästä raskaudesta (en vieläkään osaa käsittää että oon raskaana) :D

Jos tänäaamuna ei ois tullu pahoinvointia (en yökkiny kuitenkaan), ja jos rinnat ei ois kipeet ja vatsa turvonnu (ihan oikeesti, 4+1 mutta nää aamut on tällasia että vatsa näyttää melkein kasvaneelta, vaikka on vasta turvotusta :D ), olisin varmaan vähän hädissäni kun ei oo testejä ja haluaisin jotenkin tietää että onhan se pieni siellä vielä :D tilasin testejä pari lisää, nyt vuodon loppumisen jälkeen varmaan ihan hyvä vielä varmistustestailla, vaikka oireet onkin lupaavia :)

Oon vähän hömelö :shy:

Muoks! Niin, ja täälläkin molempien puolella kaksosia suvussa, joten mahdollisuus siihen on täälläkin - vaikkakin koitan ajatella että ei meille varmasti tuu kaksosia, yks riittää näin alkuun kun esikoinen on kyseessä :) ikään kun siihen vois vaikuttaa.. :p oiskin yllätys, yli 2v yritetty tuloksetta ja sit tuliskin tuplat!
 
Epäilin raskautta, koska olin epätavallisen väsynyt. Samalla oireella alkanut kaksi aiempaa raskautta.. Tein eilen testin ja nyt meneillään rv 4+2. Mahaa jomottaa ja juilii samalla tavalla kuin menkkojen aikana.. Ja ehdoton inhokki raskausoire, jatkuva pissahätä on saapunut!
 
Mulla on tullu tänään uutena oireena se, että tissit tuntuu kauheen raskailta! Ei varmaan kauaa pysty olemaan kotona edes enää ilman rintsikoita :grin
 
Mulla oli n vko ennen plussaa hassu "hyper-olo" :blob7 Sellainen outo energinen olotila ja jotenkin vahva aavistus raskaudesta. Sama energinen olo esikoisesta ennen plussaa. Lisäksi pissahätä ollut useammin, pieniä nippailuja alavatsalla, paineen tunnetta, repäisy-vihlaisuja ja rinnat arat. Ja närästys lisääntynyt.
 
Nyt on vähän ällöä kysyttävää, mut onko kellään pissa muuttunu? :eek:
Mul on ollu viikonlopust lähtien tosi vaaleaa pissaa! Mielestäni juon täysin entiseen tapaan ja mitenkään en koe tarvetta käydä useammin vessassa. Mut oli pitkä tai lyhyt väli ni aina on vaaleeta pöntössä :D
 
Tuun nyt tänne kertomaan, että voi olla mahdollista että tää meni sittenkin kesken sen vuodon aikana tää raskaus. Luin tänään, että vuodon jälkeenkin voi testi näyttää positiivista hetken aikaa vaikka olis menny kesken, ja oireita voi olla niin kauan kun sitä Hcg-hormonia löytyy kehosta. Se vuoto oli sen verran runsasta, että vaikee uskoo että sinne ois mitään jääny.

Niin alussa vuodin, että luulis jo pian näkyvän testissä onko siellä enää mitään vai ei. Huomenna testailen, ja tuun sit kertomaan kohtalon - ja perjantaina tarvittaessa käyn vielä kontrolliverikokeessa.
 
Sireeninkukka: Ihmettelin eilen aivan samaa ja tänään aamulla. Pissan väri on selkeästi vaaleampaa :eek:

Dep: tsemppiä paljon! Pidän peukut ylhäällä [emoji106] [emoji106]
 
Moikka! Liityn mukaan keskusteluun :) Nyt menossa 4+2

Täällä ollut oireena väsymys varsinkiin iltapäivisin, kun yleensä silloin olen energisimmilläni :D
Lisäksi vähän etovaa oloa ja rinnat ovat kipeät.

Onko kukaan muu huomannut hengästyvänsä helpommin? :D Voiko se olla myös oireena? Vai kuvittelenkohan vain... Tulee ehkä vähän ylianalysoitua kaikkia tuntemuksia. :D
 
Voi elämä ku repii!! Ainakin tietää että jotain tapahtuu mutta ei väliä liikunko vai makaanko niin repäisy kivut kiusaa. Eilen illalla turvotus kävi moikkamassa eli sain ottaa sormukset pois kun tuntui ettei enään veri kierrä :D
 
Heippa! Kuinka nopeasti ovulaation jälkeen teillä alkoi repäisykivut? Tänään dpo3 ja yskiessä välillä repäsee. Voiko olla mahollista.. (en oo vielä testannut, ens vkolla vasta mutta oon mahdollisesti helmikuulainen jos tää siihen viittaa) :-D
 
Ei varmaan olis pitänyt sanoa, että paremmin on mennyt. Viime yönä tuli taas järkyttävät maha ja selkä kivut, oikeen itkua väänsin.. Tuntu kun olisi kestänyt kauan, mutta kai noi sellasen 5-7min kestää :/ Sanoin miehellekkin et kyllä nyt pelottaa et on kohdun ulkopuolinen :sad001 Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta!
 
Voi elämä ku repii!! Ainakin tietää että jotain tapahtuu mutta ei väliä liikunko vai makaanko niin repäisy kivut kiusaa. Eilen illalla turvotus kävi moikkamassa eli sain ottaa sormukset pois kun tuntui ettei enään veri kierrä :D

Mulla myös turvottanu aivan sikana :D Löysätkin housut puristaa, ou nou :D
 
Yöllä tuli ensimmäinen repäisy kipu, kun vaihdoin kylkiasentoa.. Tänään tuntunut mahassa pahoinvointia ja pysyy kurissa kunhan syön säännöllisesti..
 
Daaalia, mä ainakin hengästyn helpommin jo nyt. Muissakin raskauksissa tosi aikaisessa vaiheessa alkanu puuskututtaa.

Tää väsymys sen kun pahenee. Olisin hyvin voinu nukkuu useemman tunnin päiväunet tänään.
 
Alavatsakipua tai sellasta polttelua on ollut jonkin verran ehkä viikon ajan ja tissit tuntuu suuremmilta, hyvin vähäisiä oireita kuitenkin ja nekin voi olla osaksi kuviteltuja. Tuntuu niin hassulta ajatella että joku on toisin kun ei sitä edes voinnistaan huomaa. Ultraankin on niin älyttömästi aikaa :D
 
Täällä kamalia repäsykipuja aina yskiessä,aivastaessa tai kovasti nauraessao_OJa turvotus on niin kamala et en uskalla vaalla eees käydä. Pitää vaan pitää löysiä paitoja ja housuja ku kaikki muut painaa ja sit tulee mahakipuja.:rolleyes:

Väsymys täällä kai on alkanu.? Eilen nukuin 9-12 ja 17-18 ja menin nukkumaan sitten jo 22 aikaan.:woot:Pahoinvoinnista ei muuta tietoa muutakun aina seksin jälkeen etoo vähän.
 
Muistan kanssa esikoisen kohdalla olleen hirveesti repäisy kipuja, nyt on taas tooodella vähän. Tosin kaksi lasta kohtu jo kantanut..

Tuntuu että ainoana oireena on nyt väsymys. Tosin viikkojakin on vähän, mutta siitä huolimatta pelottaa että kehittyykö masussa vauva..
 
Takaisin
Top