Raskaaksi 2017

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja heidukka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lume mulla ei herkät testit toiminu ainakaan esikoisen aikana, digi sanoi 3+ ja herkkään testiin tuli vaan just ja just erottuva viiva. Ja 25 IU testit näyttivät kokoajan selkeämpää viivaa, kun herkät. En muista mistä olin silloin tilannut niitä, mutta älä luovuta vaikka mitään ei näkyisi! :wink

Okei :) hyvä tietää. Mulla on 4 niitä herkkiä ja 6 tavallisia. Mut mietin et ku on vasta dpo8 et oisko ollu fiksumpaa odottaa sit huomisaamuun, :) vai pitäiskö jo kokeilla :P

Mrs. Smith eli toivoa on vielä! :grin

Lume varmempaahan olis odottaa vielä muutama päivä, mut itekki sorruin testailemaa jo viikko sitten. :hilarious:

Okei :) hyvä tietää. Mulla on 4 niitä herkkiä ja 6 tavallisia. Mut mietin et ku on vasta dpo8 et oisko ollu fiksumpaa odottaa sit huomisaamuun, :) vai pitäiskö jo kokeilla :P

Koita vaan :P

Niin ja oman kokemuksen tosta rakossa pitämisestä, että kuopuksesta ei ollut menkat myöhässä, piti alkaa vasta 4 päivän päästä. No, ostin marketin testin, en muista merkkiä, joku puikko Siwasta. Sit kusin sille väärälle puolelle, en niihin reikiin?! Kyllä mä oon typerä sit. Ja sit pissa loppu ja koko puikko ei ees kastunut ja olin et voi vi*tu! No, hädissäni upotin sen puikon sinne pönttöön pissaseen veteen ja tiesin kyllä ettei niin saa tehdä mut en kyennyt odottamaan et on taas rakossa pissaa. Mut plussa tuli :D

No pitihän se testata :p siihen tuli semmonen just ja just ja just silmillä erotettava hieman vaaleanpunertava viivan joka näkyy vaan tietyssä valossa hmmmm. :) huomenna uusiksi. Toivottavasti ei ole vaan testissä vika !

Laita kuvaa? :)

No kokeillaan. En kyllä meinaa saada sitä näkyviin vaikka taikoja tekis. Ja tää vau vielä muuttaa näitä kuvia ladattaessa ja näkyy vielä huonommin kuin omassa puhelimessa. Vähän huutomerkistä kontrolliviivaan päin. Todella todella haisu viiva. Näkyy silmiin paremmin kuin kuvassa ja silti on semmoinen että saa tihrustaa.
ImageUploadedByVau Foorumi1493625161.502766.jpg

Niin ja oman kokemuksen tosta rakossa pitämisestä, että kuopuksesta ei ollut menkat myöhässä, piti alkaa vasta 4 päivän päästä. No, ostin marketin testin, en muista merkkiä, joku puikko Siwasta. Sit kusin sille väärälle puolelle, en niihin reikiin?! Kyllä mä oon typerä sit. Ja sit pissa loppu ja koko puikko ei ees kastunut ja olin et voi vi*tu! No, hädissäni upotin sen puikon sinne pönttöön pissaseen veteen ja tiesin kyllä ettei niin saa tehdä mut en kyennyt odottamaan et on taas rakossa pissaa. Mut plussa tuli :D

No se testin teko meni ihan nappiin! :D

Jännää Lume, munkin piti sanoo et testaa vaan mut ehdit ennen. MUT mä näen sen viivan :excited001

:D olen nopea kuin lännenpikajuna :D onkohan se ees yhdyssana :D mut se on todella todella haalea ja vaalea... mut ihana etten näe omiani. Huomenna sitten aamusta uusiksi varmaan :P jos uskallan, tietysti samanlaisia viivanpaikkoja vaan ku viimeksikin. :(

Ihanaa Lume! Vahvistumista viivalle! Ja oon kans lukenu, että ei se koiran tönäisy tee mitään vaikka olis jo vähän mahaakin. Niin hyvin vauva on siellä suojassa.

Pahoittelut sara. En voi kuvitella miltä tuntuu. :(

Täällä menossa dpo1, tallettelut talleteltu ja piinailu alkakoon! Rennoilla fiiliksillä ja nyt koitan olla testaamatta liian aikaisin. Ff arvioi 10 päivää luteaalin kestoksi. Toivotaan, että riittää.

Vulpix kp 23/32-49, dpo1, yk 4

Kyllä mäkin oon näkevinäni jotain, oon pihalla, katson sisällä uudelleen! :) Jännällä huomenna uutta testiä vaan aamupisusta.

Mrs. Smith, Jep niin meni. Mies vaati uutta testiä kun sanoi et joku vessanraikastaja sen viivan teki niin jouduin juoksee uusiks kauppaan ja hain digin, johon tuki myös Yes+ :D sit se uskoi kans :D

Kiitos vulpix ja twisted ehkä en ole sit ihan hörhö :D mut katsellaan huomenna uusiksi. Toivottavasti olisi oikea viivan alku eikä mikään huijaus viivanpaikka ! Ostin kaupasta vielä yhden paketin pc testejä ja yhden rfs puikkotestin :D et nyt noita kyllä on aika paljon, et luulisi jos raskaana on niin johonkin kunnon viivan saavan :P

Vahvistumista viivalle Lume :)

Onnea muillekin plussanneille. Tsemppiä piinapäiviin ja pahoittelut tädistä.

Itse pelkään koska täti tulee...

Kuukautisten piti alkaa 9.4 ja testin tehtyä näytti heti vahvaa plussaa. ☺ siinä ehkä pieni shokki tuli kun ei ajateltu vielä lasta, mutta nyt on hyvin kun tottunu ajatukseen. Vaikka viime ultrassa ei ole varma että onko se oikealla paikalla kun olis näyttäny väärässä paikassa olevaksi toivottavasti tänää selvii ja tulis kaikki normaaliksi sillä rv 7+1 mentäisiin jo

Kyllä minäki Lumella viivan nään! Nyt vaan vahvistumisia!:blob6

Mut taas omaanapaa perään.. onko täällä ketään jolla alkanu heti oviksen jälkeen raskaus tuntemuksia mahalla? Ku mulla ovis oli oletettavasti perjantai-lauantai vasteisena yönä, limat loppui siihen paikkaa, tylppää jomoa n. 15 min ja päänsärkyä.. sen jälkeen koko alavatsalla tuntunu jos minkälaista tunnetta. Välillä niinku elohiirtä ja sit väliin vaan jomoa.. onkohan mulla vaan joku häikkä tuolla? Vai mitä tää pelleilee mun kanssa?:schocked028

Vitsit oispa se ihan oikea viiva eikä mikään tyhmä huono testi! Mä en kestä jos se olis oikea ja vahvistuisi! Nyt tää piina vasta alkaa ! Ja ihan mahtia et muutkin näkee sen enkä vaan minä :) :D :P vaikka todella vaikea oli saada kuvaan.

Takaisin