IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Janel, voimia kovasti. Kaikki tuntuu toivottomalta nyt ja antakaa surun tulla:Heartred Jossain kohtaa helpottaa kyllä mutta se ottaa aikaa.

Kaneli :Heartred Ei löydy sanoja..

Voi ei mitä uutisia! Janel tota määkin niin pelkään, kun painajainen toteutuu! Voimia niin pirusti kaiken läpikäymiseen! Niin epäreilua <3

Ja Kaneli.. En voi täysin kuvitella mitä käytte läpi! Onko mitään toivoa että tarjoaisivat vielä neljännen hoidon? En halua nostattaa turhia toiveita, mutta joissain tapauksissa niinkin on käyny.. syytä en muista. Voimia teille <3

Tipu82, on ollut puhetta neljännestä hoidosta. Mutta ollaan yksityisellä puolella maksusitoumuksella, joten neljäs pitäisi maksaa itse. Vaikka siitä saisi kela-korvauksen, niin ei ole varaa siihen.

Voimia Kaneli ja Janel, tää on niin väärin.

Mulla nyt alko menkat ihan kunnolla ja jouduin soittaan päivystykseen ni ohje tuli että terolutit lopetan ja pistot alkaa maanantaina. Eli pari viikkoo aikastu punktio ja siirto.

Janel, keskenmeno on jotain ihan kamalaa... Anna surulle aikaa <3

Kaneli, tosi surullista ettei teille suotu lasta hoidoilla. Se on suuri vääryys.

Janel ja Kaneli olen kovin pahoillani.. :(

Voiko Pregnyl aiheuttaa voimakkaammat oviskivut? Tai sit johtu yhdistelmästä et jarruteltiin Orgalutranilla ja sit irrotettiin Pregnylin avulla. Mutta ei jääny kyllä epäilyille sijaa kun en aamulla tiennyt miten päin olis töitä tehnyt..!

Mulla tuli pregnylin jälkeen sellasia viiltäviä kipuja kun teki nopeita liikkeitä. Öisin kun käänty sängyssä ni välillä ihan heräsin siihen tuskaan.

Pahoittelut, Janel ja Kaneli. Ei löydy sanoja. Halauksia ja voimia :Heartred

Olen lueskellut taustalla teidän juttuja. Taukokierto on mennyt kivasti ja yllättävän hyvin oon pystynyt irtautumaan hoitoihin liittyvistä ajatuksista. Painoa oon saanut hyvin pois, siksikin koska ruokahalu oli pitkään kadoksissa epäonnistuneen hoidon jälkeen. Nyt taas vähän alkanut seuraava PAS kummitella mielessä, kun eilen aloitin Terolutit. Kp 16 tänään.

Janelille ja Kaneli ❤ lämpimiä ajatuksia ja voimia surutyön keskelle!

Muille kaikille tasapuolisesti tsemppiä siihen vaiheeseen missä on. On taas niin paljon viestejä ettei perässä pysy.

On. Oon ihan sekasin mitä nyt pitää tehä. Punktion jälkeinen vuoto tuli ja meni. Enkä tiedä pitääkö nyt soittaa polille vai vasta kun seuraavat on alkaneet. Pelkään että luonnonmukainen kierto venyy nyt todella pitkäksi. Siksi olisin ehkä halunnut tähän väliin syödä primolut kuurin. Mutten taida uskaltaa alottaa sitä ilman lääkärin lupaa.

Sitten vielä sellainen kysymys mihin mielenkiinnosta että ootteko uskaltaneet esim. ostaa jonkun pikkusen vaatteen tms. näin hoitojen aikaan. Itse en oo uskaltanut mutta nyt Tyks:n reissulla ostettiin 8 pakkaslapsen kunniaksi vauvan pussilakanasetti. Ajateltiin sen olevan sellainen minkä voi sitten antaa lahjaksi jos ei itse koskaan lasta saada.

Nyt varmistui että punktio ensi keskiviikkona. Huomenna pregnyl. Nyt alkoi jännittää.
Mulla nyt kasvatetaan vähän pidempään kun on vähän puolieroa. Oik puolella kasvaa vähän hitaammin tällä kierroksella. Saadaan sit nekin mukaan. Sitten siirto on joko pe tai ma. Riippuu miten hedelmöittyy ja kuinka hyviä. Jos tosi hyviä niin yritetään ma asti kasvattaa. Ehdotin et voisko yhden siirtää pe ja sit kasvatetaan loppuja ma asti ja sitten ne pakkaseen. Kuulemma niinkin voi tehdä.
Täällä taas on useampi nyt samoihin aikoihin kohta sitten piinailemassa! :happy:

Takaisin