Oireita, oireita..

Onpas Hellulla jännä tilanne. Toivon kovasti että saat hyviä uutisia ensi viikolla ja uni olisi enneuni:wink. Mitkä viikot sulla nyt piti olla?

Mulla oli esikoisesta helpotusta noista pahoinvointirannekkeista. Täytyy varmaan käydä ensi viikolla ostamassa, kun laivareissuakin pukkaa. Mulla on etova olo ajoittain ja jäätävä väsy ja vilutus. Nyt rv 6+1. Esikoisesta joka iltainen oksentelu alkoi rv 6+6..saa nähdä kuinka nyt käy.

Ensimmäisessä raskaudessa v. 2013 mulla oli palelua, saatoin herätä keskellä yötä siihen, että palelen ihan horkassa. Tässä raskaudessa sitä ei ole kovin paljoa vielä ollut. Aivastelua ja nenän tukkoisuutta on nyt ollut tämän viikon. Etovaa oloa on kyllä päivittäin, mutta se on pysynyt siedettävissä rajoissa. Pahoinvointirannekkeet on paikoillaan 24/7, paitsi suihkussa käydessä. Tänään iski myös se ensimmäisestä raskaudesta tuttu jano, suu on kuin santapaperia ja jatkuvasti pitäis juoda. Hiukan kyllä hirvittää, jos se oksentelu onkin vasta tulossa, joillainhan se on alkanut 8.-9. viikolla :/ Mutta päivä kerrallaan, toivoen parasta ja peläten sitä pahinta, keskenmenoa...

Mulla on kans ollut muutaman päivän nyt sellainen jännä paineen tunne alamahalla. Ja esim kun sohvalta nousee ylös niin kivistää alamahaa. Oon laittanu ihan vaan kohdun kasvun piikkiin, ja just luin että näillä viikoilla usein tulee tätä alamahakipua ja et on yleensä harmitonta. Siihenhän mä oon sit vaan sokeasti luottanut, mutta tänään on tullut vähän verta. Pyyhkiessä ja ihan vähän housuihin, silleen valkovuodon mukana. Huoh. Onkohan sitä taas vaa liikaa luottanut :( Noh, täytyy katella viikonlopun yli mikä meininki, vielä yritän olla luottavaisin mielin :)

Oli pakko lainata kaksplussan sivuilta rauhottamaan kivuista kärsivien mieliä :)

"Ennen raskautta kohtusi oli nyrkin kokoinen. Rv 8:n (7+0-7+6) aikana se kasvaa roimaa vauhtia, ja sen voi tuntea. Voit tuntea kasvun lihaskramppeina, kipuna alavatsassa ja kyljissä. Kasvukivut muistuttavat kuukautiskipuja. Tämä on täysin normaalia, ja niin kauan kun kipuun ei liity verenvuotoa, ei ole syytä huoleen. Jos verenvuotoa esiintyy, täytyy ottaa yhteyttä neuvolaan tai lääkäriin."

Mistä tuo palelu johtuu, tietääkö kukaan?

Se on ollut mulla ehkä se vahvin oire tässä raskaudessa, etenkin iltaisin palelen aivan horkassa. Tälläkin hetkellä hrrr..

Apua..anteeksi Hellu:banghead:
Kyllä vain..Heikun viikkoja tiedustelin:)

Heh. [emoji23] No mun kierron mukaan nyt (lauantai) olis 7+0, mut sairaalas ne laskee vissiin normikierron mukaan niin olis 6+5.
Niin kuule jos mun uni pitäiski paikkaansa...
Erikoista täs on muutenki se että mulla oli niin vahva tunne että hcg on noussu, ja netistä ettiin et voiko olla mahdollista että ensin laskee ja sitten yhtäkkiä nouseekin, niin ei mitää löytynyt asiasta.

Heikku_82, googlailin hieman tuota hcg:n laskua ja nousua ja englanninkielisiltä foorumeilta löytyi paljonkin keskustelua aiheesta. Useampikin kirjoitus tuli vastaan, jossa oli hcg sahannut edestakaisin ja kuitenkin raskaus jatkunut ihan normaalisti. Jollain epäiltiin myös, että olísi ollut kaksi tuloillaan, mutta toinen pudonnut matkasta. Osalla mennyt kesken :(

Mutta toivotaan, että kuulut tuohon ekaan ryhmään, joilla syystä tai toiseesta hcg heittelee mutta kaikki on silti kunnossa! :Heartpink

24b490346f6d453ec8749bfc057837eb

Oireetonta ni digi pois, en vissii siis oo nii pitkällä ku ite laskenu. Ku omien laskujen mukaa nyt ois 5+. No, oviskivut oliki ainaki 3 pv ni voihan se olla tapahtunu myöhemmin. Vai pitäskö huolestua? [emoji54]

Muokattu viimeksi:
Noi digit o menny huonompaan suuntaan, kokeile tehä pari tuntia rakossa olleesta päiväpissasta tai kokeile laimentaa aamupissaa, täällä oli jossai muussa ketjussa puhetta aiheesta jos huolettaa!

Aa, okei. Ei oo testejä enää :/ ens viikolla soitella nla, jos siellä täti etes paikalla. Viimeks ku nähny ni sano olevansa joka toinen viikko ni en tiiä onko ens.

Aneska, Digi alkaa sekoilla viikoista esimerkiksi jos hormoonia on liikaa. Luin itse paljon asiasta. Täytyisi pisu laimentaa vedestä. Mullahan tavan testikin näytti tosi haaleaa viivaa, mutta sitten kun laimensin pisun niin avot, olipa tummat leffaviivat taas! :grin Eli en huolestuisi. :)

Heikku_82, googlailin hieman tuota hcg:n laskua ja nousua ja englanninkielisiltä foorumeilta löytyi paljonkin keskustelua aiheesta. Useampikin kirjoitus tuli vastaan, jossa oli hcg sahannut edestakaisin ja kuitenkin raskaus jatkunut ihan normaalisti. Jollain epäiltiin myös, että olísi ollut kaksi tuloillaan, mutta toinen pudonnut matkasta. Osalla mennyt kesken :(

Mutta toivotaan, että kuulut tuohon ekaan ryhmään, joilla syystä tai toiseesta hcg heittelee mutta kaikki on silti kunnossa! :Heartpink

Arvaa olenko samaa miettinyt, että jos olisikin ollut kaksosraskaus..
Kyllä täs on kerinnyt miettiin jos jonkinmoista...
Ihanaa ku googlailit :)

Ei niitä digejä kannata tehdä! Mulla näyttikaksi kyseistä testiä vielä 6+ 2-3 ja varhaisultrassa näkyi samalla viikolla oikean koinen kaveri, sykkeineen päivineen :)

Takaisin