Oireita, oireita..

Mullakin rannekkeet on tuonu helpotuksen! :) ihanaa kun olo on normaali. Paitsi töissä en saa niitä käyttää, niin siellä tekee päivät vähän tiukkaa...

Mulla pahoinvointi helpotti (ainaki toistaiseksi). Vähän epäilen, et onkohan se ollu vaa jotain mahatautia kun maha ollu ihan vesiripulilla...yäk. Ja sekin epäilyttää et jos ei ollu nii miks se nyt yhtäkkiä loppu, onkohan kaikki hyvin :cool: todennäköisesti on, mutta mikään kun ei kelpaa..Ei se et on eto-olo eikä se et ei ole :D täytyy yrittää nyt nauttia :D

Huomenna ultra, jossa nyt sit selviää ilmeisesti missä se raskaus oli... Vuoto on loppunut, vuodin niukasti 13päivää.
Näin unta viime yönä huomisesta ultrasta että se ultraaja löysikin jostain kohdun perältä sykkeen [emoji24] (miten niin tulee uniinkin tämä stressi, alitajunnas varmaankin odottaa ettei olisikaan mennyt kesken) . Silti käyn lukemassa teidän juttuja joka päivä... [emoji173]️

Mulle ei ole maistunut oikein mikään ruoka moneen päivään. Tänään ajattein, että pakko on jotain syödä ja marssin Heseen, koska tuplajuusto on aina takuuvarma. Mutta kas kummaa, jouduin senkin heittämään roskiin, kun meinasin yrjötä Hesen pöytään. No sitten painelin kauppaan ja päätin, että ostan ihan kaikkea mitä vähänkin tekee mieli. Kaupasta kotiutin vichyä, tuoremehua, appelsiineja, luumuja ja smoothieita. Eli nyt mulla on ihan yhtäkkiä kääntynyt tää homma niinpäin, että pystynkin syömään kaikkea raikasta ja fressiä. Hassua (mutta sinänsä hyvä käänne).

Heikku_82: Mä muistan kun itsekin kävin aika pitkään kurkkimassa näitä keskusteluja sekä keskenmenon että keskeytyksen jälkeen. Mutta pian olet taas uudessa ryhmässä, usko mua <3 Haleja!

Ihan alussa tässä ollaan. Ekan testin tein menkkojen puututtua viikko sitte, nega. Sen jälkeen kuitenki alkanu hajuällötykset ja eilen huomasin että uutta hiusta pukkaa otsalla kauhea määrä...... pakko oli sitten tänään testata uusiks. Saas nähä mitä tää raskaus tuo, aiemmissa ei ollu mitään muuta ku pahat hajut korostu.

Kun mä latoin ne pahoinvointirannekkeet ekan kerran käteen nii alko kahden päivän oksentelu. Otin sit seuraavana aamupäivänä pois ja oksentelu loppu siltä päivää siihen. Aamuoksentelu on sen jälkee jääny. Eli tuntu että ne rannekkeet vaa pahensi sitä pahoinvointia mun kohdalla nii en oo sit enää uskaltanut käyttää :D

Mulla rannekkeet toi pelastuksen tänään! Joko aito vaikutus tai plasebo, ihan sama kun tuntui ainakin tänään toimineen! Nyin varmaan koko päivän hermostuneesti hihojani töissä, että varmasti pysyivät piilossa :D

Minullakin toimi rannekkeet tänään! Etova olo oli tiessään. :p Kiitos sinulle siis, joka niistä mainitsit täällä!

Fifu täällä ihan sama homma! Täysin päinvastainen vaikutus. Sitä enemmän oksennan kun ne on ranteissa, kuin että eivät olisi. Ihan hassua :D

Lanko tyrkkäsi mun nenän eteen jonkun liköörilasin haistettavaksi, ja meinasi lentää ykä. Noh, tulipahan hetkeksi vaihtelua tähän jumissa olevan vatsan murehtimiseen. Tuntuu kuin olis säkillinen sementtiä suolistossa...

Huoh.. voiskohan ne laittaa terkkarissa kanyylin ja antaa nestepusseja kotiin nii sais kotona maata tipassa kun osaisin kyllä ite niitä laittaa..
Eilen en saanu syötyy mitää muuta ko muutaman murusen illalla ja taas aamulla sai juosten tulla vessaan oksentaa eli tuskin on kovin hyvä päivä tulossa tästäkään :/
Tiedän vaa et se nesteytys parantais mun oloa mut en haluais mihinkää sairaalaa makaa

Voi hyvän tähären. Nyt oli lääkäritkin ymmällään. Hcg oli noussu 1275. Ekalla kerralla siis 1039, sit laski 659 ja nyt noussu 1275. Ultrattiin mut kohtu tyhjä. Kohdunlimakalvo paksuuntunu, nyt 19mm ku viimeks oli 13mm ultras. Kohdun ulkopuolista raskautta ei näkynyt. Mitä ihmettä mun elimistössä tapahtuu?
Uus ultra viikon päästä ja hcg ens keskiviikkona...

No huh Heikku :( Onpahan nyt ihmeellista vuoristorataa :O Toivottavasti asiat selviää johonkin suuntaan pian, epätietoisuus on kaikkein pahinta, joka asiassa :(

Heikku, Onpas jännä tilanne, voi että.. Kyllähän lääkäritkin erehtyvät. Jospa siellä pieni kuitenkin kasvaa ja voi hyvin. Toivottavasti saisit viikon päästä hyviä uutisia. ♡

Semmoisella kysymyksellä heitän teitä, että onko teillä selkeästi jossain kohtaa alkanut alavatsakivut? Kun mä tein eilen lumitöitä ja tein niitä apinanraivolla (unohdan välillä ottaa iisisti), niin nyt sitten eilen illalla ja tänään on tietysti selkä ollut ihan jumissa, mutta myös alavatsa on kipuillut sekä oikealta että vasemmalta.
Hyvin todennäköisesti nämä on ihan asiaan kuuluvia kasvukipuja, mutta voiko tuollaisesta reuhtomisesta olla jotain haittaa? Mulla nyt menossa 6+2.

Hellu, mä kans oon noita lumitöitä tehnyt aikalailla samalla tyylillä kun sinä ja samaisista kipuiluista alavatsalla olen kärsinyt :O
En tiedä pitäiskö huolestua vai ei. Kipu on selkeästi kuitenkin munasarja-kohtu akselilla, voihan toki olla jotain syvien vatsalihasten kipuiluakin lumihommien jälkeen?

Mullakin nimenomaan munasarjojen kohdalla ja enemmän vasemmalla, mistä munasolukin irtosi. Kai tässä täytyy vaan muutama päivä odotella ja miettiä sitten uudestaan, jos kivut jatkuu.

Saman huomasin eilen, en kyllä omasta mielestäni reuhunnut kovinkaan isosti siinä lumitöitä tehdessä, mutta silti tiesin tehneeni, sen verran oli tuntemuksia alavatsalla. Ei hirveän voimakasta kipua, mutta ikävän tuntuista joka tapauksessa. Menivät levolla kuitenkin ohi. Nyt on vaan sellainen turvonnut, pönäkkä olo. Äkilliset rytkäykset, esim. aivastus, sattuu kyllä.

Takaisin