Tuli tuosta norosta sellainen ei niin mukava flashback-mieleen. Olin dementiaosastolla töissä, 10 vanhusta, kaikilla noro, vain 2 hoitajaa jotka ei ollut siihen sairastunut, minä ja yksi toinen. Se oli kuin ois hoitanut 1 vuotiasta, joka osaa kävellä, mutta ei hajuakaan mitä tapahtuu. Sitä sontaa meinaan oli joka puolella, ihmettelen etten saanut sitä tautia ja tää noro oli 2 kertaa samalla osastolla enkä kummallakaan kerralla sitä saanut. Oli tosi "mukava" katsella kun työkaveri yksi toisensa jälkeen lähti himaan vaipoissa kun ripuli oli niin rajua :arghh: Sit vielä nää vanhukset yritti "siivota" jälkiään, tiedättehän mitä siitä seuras kun paskasilla kalsareilla pyyhitään..no juu..tämmönen tuli mieleen ja tuli tarve jakaa tämä
Toivottavasti ei tartu pikkuiseen..tai ei ainakaan ole rajuna! Mä olen tällä hetkellä vähän vältellyt muskareita yms, koska en todellakaan halua noroa meille. MIehellä suolistosairaus, ja jos siihen noro iskee niin se on sairaalakeikka sitten, eikä sieltä ihan heti pois tule, enkä nyt muutenkaan välttämättä sitä tautia tänne halua.
Mitä Sirpalle kuuluu? Oletko saanut elämäsi nyt sellaiseen tilaan, missä on hyvä olla? Täytyy kyllä tähän väliin myöntää, että kyllä on suhde ollut koetuksella pojan syntymän jälkeen. Nukkuminen ei meikäläiseltä onnistunut juuri syntymän jälkeen, eikä sitä ennenkään, ja sitten kun taaperolla on järkky uhma. Se kiristää molempien hermoja, vaikka tosi hyvin ollaan saatu sovittua miten uhmaisen kanssa tehdään, yhteiset pelisäännöt, eikä niistä poiketa, mutta silti päivät menee välillä siihen, että jollain on aina pinna kireellä ja usein se olen minä ja väsymys on siihen varmasti yksi syy. Nukun kyllä päikkäreitä, jos nukkuvat samaan aikaan, mutta se on yksi päivä kahdessa viikossa kun sellainen harvinaisuus tapahtuu ja nyt tuo taapero välillä ei nuku päikkäreitä ollenkaan. Ymmärrän kun sanotaan, että pariskuntia eroo usein kun lapsi on pieni. Mutta ei me toki siinä pisteessä olla, ei vaan jaksa oikein paneutua tuohon parisuhteeseenkaan kun kaadun jo ysiltä sänkyyn ja kahdenkeskinen aika on kortilla. Mutta eihän tätä kestä kun tämä 10v sitten helpottaa