Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka Vee, ja onnea raskaudesta! Itse en oo ainakaa salaisella puolella , ja itekki oon miettiny et onkoha siellä aktiivisemmin keskustelua? Tosin täällä kyllä on monessa ryhmässä paljon keskustelujaHeippa
Täällä vielä yksi mattimyöhänen ilmottautuu mukaan jos vain huolitte. La 16.5. Ekaa kertaa kirjaudun tällaiselle foorumille ja koitan nyt opetella käyttöä. Onko kaikki aktiivisimmat keskuskustelut tuolla salaisella puolella, vai pääseekö täällä mukaan juttuihin? :)

onkoha kaikki hyvin kun kaikki tuntuu nii kivalleMeidän synnärillä ei tehä ees synnytys tapa arviota jos ei neuvolassa oo huolta vauvan tarjonnasta/koosta... En oo pääsy arvioon vaikka mulla ollu se Radi kun sokrut ei heitelly seurannassa:/ mut esikon aikaan multa kuvattiin lantio ja silloinen lääkäri oli sitä mieltä että sieltä ulos tulee 4kg baby ilman suurempia yskäsyjä:D en kyl semmosta jytkälettä halua synnyttää, kiitos!
!
, mutta ei pysty enää kuvittelemaan sitä kipua ja hyvä niin
Ja että, jos ei kerkeiskään ottaa mitään puudutuksia... Sitten se, että jos pikkusella ei ookkaan kaikki hyvin niin mikä hätä siinä kerkeis tulla...