Toukokuisten ketju

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tuulia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ah, sori! :) enpäs kyllä tiiä miksi oon noin tiuhaan niissä saanut käydä :) Mitään ongelmia/epäilyjä mistään kuitenkaan ole ollut. Hassua. Ehkä ne haluaa miulle mielenrauhaa :) :)
Mäkin ku ootin esikoista nii sillonen neuovola täti halus itekki kuulemma nähä pikkusta koko ajan, niin ultrattiin tiuhaan :hilarious:

Olis kyl kiva nähdä vauvaa useammin kuin nämä 2kertaa. Meillä neuvolassa vaan ei ole ultraa, niin kuulee aina vaa pelkät sydän äänet. Mut kyl aina helpottuneempi olo tulee ku näkee pienen ja huomaa et hyvä sen on siel olla.

Sokerirasituksesta selvitty! Aattelin et se litku ois paljo pahempaa :D ehkä tälläsen sokerihiirenä mikää ei oo liian makeeta.. :rolleyes:
Ru varattu 13. päivälle, nyt rupes taas jännittämää!
Ja mieki oon vihdoin alkanu tuntea liikkeitä! Tai ainaki niin luulen, välillä tuntuu nykäsyjä ja muljahtelua :Heartred
Tänään rv 19+3

Heissan! Olen vähän myöhäisessä junassa matkassa, taas...! :D olen 28-vuotias, pohjois-pohjanmaalla asusteleva reippaiden 2 vuotiaiden kaksostyttöjen äiti :D nyt on rv19 menossa ja yhtä vauvaa odotellaan jännityksellä. torstaina olisi rakenneultra. todella toivon, että kaikki on hyvin <3 edellinen raskaus ei mennyt ihan oppikirjojen mukaan, mut nyt toivon parasta :D

Mulla on vasta reilun kahden viikon päästä rakenneultra vaan aika menee varmasti nopsaan, meidän toinen mahdollinen tiinehtivä tapaus eli koira odottaa pentuja. Niiden pitäisi syntyä viimeistään viikon sisällä ja ovat täysin ei-toivottuja ylläripentuja, joita yritettiin keskeytyspiikillä saada kesken. Ne vaan haluaa syntyä, kun piikki ei purenut. Nyt sitten jännätään, että syntyisikö ennen viikonloppua, jottei tarvitsisi kaukaa etsiä eläinlääkäriä jos tarve tulee. On vähän oma olotila nyt toisarvoinen asia, kun on järjestänyt pentuhuonetta ja hommannut tarvikkeita. Vaan jospa kakki menee hyvin :)

Mulla ei mee kauaa ku tajuanki että on jo toukokuu.. Sitä niin oottaa että mies pääsee kokonaan poies armeijasta! Toivottavasti aika menee nopiaa.. Yö uniaki takana vain 3,5h...

No niin nyt on keuhkoputken ja poskiontelon tulehdukset ja kuuri päällä... Kyllä ottaa lujille ku ei juurikaan oo sairastanu

Tiedättekö Kipsukka, mitä sekoitusta pennuista tulee? Aika jännää kuitenkin, voidaanko me saada sitten joku kuva nähtäväksi? :)

Päivän pelastus oli auto, joka oli huollossa ja se piti saada vasta huomenna ja ens viikolla käydä lasten kanssa uusinta katsastaa...sen saikin jo tänään ja ne olivat käyttäneet sen katsastuksessakin :D nyt ei oo huolta, ettenkö ehdi saamaan sitä kotia ennen torstain neuvolaa !! Isimies on onneks lupautunut ja näillä näkymin tulossa mukaan ultraan, pääsee hänkin näkemään pienen, ja on tukena jos onkin jotain !

Tyttöjen odotusaikana makasin 8 viikkoa Oyssissa vuodelevossa O.o ja paikat olivat auenneet salakavalasti..jäin muisteekseni osastolle 2/3 viikkoa ru:n jälkeen, sillä mä nytkin pelkään..ja paljon! kyllä sen silloin jaksoi, kun esikoiset olivat matkassa masussa, vaan kun nyt ne touhuaa kotona <3 kovasti on vauvasta haaveiltu ja puhuttu tätä osastoaikaa, vaan silti mä sitä pelkään, ja varmasti pelkään ihan loppuun saakka

Tiedättekö Kipsukka, mitä sekoitusta pennuista tulee? Aika jännää kuitenkin, voidaanko me saada sitten joku kuva nähtäväksi? :)

Joo, ajokoiria molemmat, oma myös tämä tuleva isukki, tosin erirotuisia. Pitää laittaa kuvia kunhan pennut ovat syntyneet, tuskin montaa päivää enää menee :)

Kipsukka huii tsempit sinne koiralle synnytykseen :D meilläkin on kaksi ajokoiraa. Sillon kun vanhempaa koiraa odotettiin syntyväksi niin sain toimia emälle kätilönä :D :D

Heipä hei kaikille. Kait mäkin uskaltaudun tuolta sivusta seuraajan roolista tänne aktiivisten puolelle:) eli meillä ois eka mukula tuloillaan ja la ois 22.5. Tänään siis 20+2. Raskaus mennyt ihan mukavasti tähän asti,tosin aamupahoinvointi ja järjetön väsymys palaili nyt parin viikon tauolta:/ Ja uutena tullut nyt kivuttomat supistukset,joita suht usein tuppaa tulemaan. Rakenneultrassa käytiin maanantaina ja kaikki oli hyvin,poikaa kovasti lupailtiin:Heartblue kovasti hemmo potkii ja itsestään ilmottelee:D

Irkku tervetuloa ja onnea poikalupauksesta! Meillä onkin la samana päivänä :) me mennään rakenneultraan huomenna aamulla. Jänskättää :)

Takaisin