Äitiyspakkaus vai raha ?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Betty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Koska seuraavan vuodenpaketti on yleensä julkaistu?

Kyl mä sen äitiyspakkauksen ainakin haluan. 2016 pakkaukseen en ihan rakastunut, mutta en kyllä sylje päällekään jos sen saa. Ilmeisesti jakavat siis ne pakkaukset ensin loppuun. TAYS:ssa juhlavuotena syntyneet saa muuten aikas hienot pipat synnäriltä mukaan kanssa, olis kiva saada Bull Mentulan kutoma pipa! :D

Mä oon kahden vaiheilla kumman ottasin. Kaikki vauvatarvikkeet hävitettiin kuopuksen jälkeen kun silloin ajateltiin että tulee pidempi tauko, joten pakkauskin vois olla hyvä. Mutta toisaalta nyt osaisi sen rahankin sijoittaa tarpeellisiin tarvikkeisiin. :)

Mä en varmaan ota pakkausta, niin vähälle käytölle jäi esikoisen kanssa.. Ostan vaikka kestoja sillä rahalla! :happy:

Minä haluan pakkauksen. Se jotenkin tuo todemmaksi vauvan tuloa kuin itse raha. Katseltiin jo miehen kanssa äitiyspakkauksien sisältöjä aiemmilta vuosilta. Toivottavasti saadaan se 2017 pakkaus eikä 2016. Tämän vuoden vaatteissahan oli joku selvitys vetoketjuista. Oli tehnyt haavoja vauvoille.. saa sitä kaikessa tarkkana olla

PAKKAUS!! Tuon rahasumma on niin pieni. VAlmiiksi löytyy neutraalin värisiä pienimpiä vaatteita, mutta hyvin pian siitä on lähtenyt tyttömäisiin väreihin, esikoinen tyttö.
Onhan siellä pakkauksessa semmoistakin mitä ei tarvitsisi (harja, sakset, kestovaippa...)

Mä en osaa päättää kumman otan. Eli riippuu varmaan paljolti siitä, mitä mieltä olen ensi vuoden pakkauksesta. Toisaalta haluaisin ottaa tälle kakkoselle pakkauksen ihan vaikka muistoksi. Esikoiselle otin, mutta suurinosa vaatteista jäi käyttämättä, kun ei iskenyt värimaailmaltaan ollenkaan tai sitten olivat väärään aikaan sopisia. Esikoiselta kaikki tarpeelliset edelleen tallessa eli ihan pakko ei ole ottaa, mutta toisaalta se rahakin on tosi pieni.

Ihan riippuu pakkauksesta. Vaatteita tulee todella paljon sukulaisilta ja muut onkin esikoiselta tallessa. Jos pakkauksessa ei ole mitään erikoista niin sitten mennään rahalla. Vuoden 2016 pakkausta en haluaisi.

Äitiyspakkaus vaikka on edellisenkin vielä tallessa. Kuitenkin niin arvokas asia mikä Suomen valtio vielä antaa lapsen saaville vanhemmille että totta kai haluan sen hyödyntää.

Kyllä mä pakkauksen periaatteessa haluaisin, mutta edellinen pakkaus on vuodelta 2015. Siitä siis kaikki vielä jäljellä niin täytyy varmaan ensin nähdä sen pakkauksen sisältö ja tehdä päätös vasta sitten :)

Me otetaan pakkaus. Sitä ei ees kahta kertaa tartte miettiä. Vaikka saahaanki tuttavilta ja lähipiiriltä vaatteita ja tavaroita niin silti.

Mä en usko että otetaan pakkaus, esikoisesta otettiin ja lähes tulkoon kaikki vaatteet jäi käyttämättä. Pojasta ei otettu enkä jäänyt harmittelemaan ettei otettu.

Haluttas jo tietää millanen 2017 pakkaus on ! :) Ja todennäkösesti tulee valittua toi pakkaus, koska ensimmäinen raskaus kyseessä.

Mä luulen, että ei oteta pakkausta tällä kertaa. Ekalla kerralla siellä oli vaan muutama käyttöön tullut vaate. Katsotaan vielä sitten kun uusi pakkaus julkaistaan.

Haluttas jo tietää millanen 2017 pakkaus on ! :) Ja todennäkösesti tulee valittua toi pakkaus, koska ensimmäinen raskaus kyseessä.

Täällä sama homma! Olen muutenkin malttamaton ihminen niin nyt tässä on odottelua :D

En ole vielä päättänyt, luulen että ei tällä kertaa oteta pakkausta ellei ole jotenkin spesiaali juhlavuoden pakkaus.

Otetaan pakkaus. Jännityksellä odotan millainen se on vuonna 2017 kun saatettas varmaan saada se =)

Takaisin