Pääkaupunkiseudun heinäkuiset

Olinkin unohtanut että täällä oli tämä pääkaupunkiseutulaisten keskustelu! Miksei mulle tule tästä mitään ilmoitusta kun kirjoittelette täällä...? Pitää tarkistaa asetukset..

Quenamamalle hirveästi voimia ja lämpimiä ajatuksia :Heartred

Mulla on koko ajan ihan hirveä keskenmenopelko kun ei voi tietää onko kaikki hyvin vai ei.. Ajattelin mennä tuonne Arteen vielä ennen joulua ettei mene pyhät pilalle murehtimisesta. Toivotaan että sydän sykkisi siellä ja kaikki olisi hyvin, silloin pitäisi olla 9+1 :Heartred
 
Me on mietitty kans Artella käymistä ennen joulua, ellei neuvolassa saada sydänääniä kuulumaan. Just 23.12. meillä täyttyis 11+0 ja tulevana torstaina 8+6 on eka neuvola. Tämmösinä päivinä, jolloin olo on ihan normaali, alkaa vähän vainoharhaisena miettimään, et onkohan kaikki kunnossa..
 
Mäkin olin tän ketjun välillä unohtanut kokonaan. Quenamamalle vielä paljon voimia!

Korallihai, mun mielestä rv 7+0 ovulaatiosta laskien pitäisi syke näkyä, jos on näkyäkseen.

Mä olen kanssa varsinainen mielenrauhaultrailija. Oon nyt käynyt kahdesti yksityisellä ultrassa: rv 6+4 ja rv 9+2 (viimeisimmän ultran mukaan viikkoja on kylläkin kolme päivää enemmän eli 7+0 ja 9+5). Seuraava ultra on 14.12. ja viikkoja silloin 11+2 (11+5). Ihanaa olis, jos olis vielä np-ultrakin ennen joulua. Viimeistään välipäivinä pitää olla, ettei mene viikot yli. Vielä ei ole kuulunut mitään np-ultra-ajasta...
 
Ootko Verde käyny tuolla Artella vai missä? Meillä mies pelkää, et jos tuliskin huonoja uutisia ens ultrassa, ni miten joulu sit menis.. et olisko parempi kuitenki odottaa. Huh. Pakko vaan yrittää luottaa tähän pikku elämän alkuun!!
 
Niin joo onhan siinä tietty sekin puoli että jos tulee huonoja uutisia niin ei kovin kiva joulu.. mutta luulen että silti mielummin otan selvää kun oon epätietoisuudessa.. Kiva että täällä on muitakin ketkä on käyny ultrassa useamman kerran :)
 
Tuleeko siihen np-ultraan automaattisesti postissa kutsu? Tiedättekö voiko ajankohtaan itse vaikuttaa?
 
Meillä on varhaisultra varattuna 19.12 samana päivänä olis neuvola kans. Silloin on vielä sopivasti oma syntymäpäivä joten toivottavasti tulisi hyviä uutisia. Silloin olisi menkoista laskettuna 8+3. Vielä 2viikkoa pitäisi malttaa odottaa
 
Mun mielestä ainakin Helsingissä tulee automaattisesti postissa kutsu. Jos aika ei käy, voi toki vaihtaa.

Miuku, mä olen käynyt nyt ultrassa Felicitaksella. Menin sinne keskenmenoneuvolan asiakkaaksi vuosi takaperin myöhäisen keskenmenon jälkeen, ja olen käynyt samalla gynellä siitä asti. Viime keväänä tosin kertaalleen testasin tota Artea ja sitten palasin tutulle lääkärille. Ar-ultran jälkeen gyne siirsi mut perinatologille, eli viimeisin ultra oli jo perinatologin tekemä.
 
Wau, mahtavaa huolehtimista siel Felicitaksella! Varmasti huojentaa olla hyvissä käsissä siellä. :Heartred

Mitenköhän pian ne ajat tulee postissa? Kun meillä on torstaina neuvola ja jos terkka tekee silloin lähetteet. Ehkä viikko-pari? Noi joulunpyhät varmasti vähän vaikuttaa ultra-aikatauluihin, vaikkei tänävuonna niitä arkipyhiä satukaan kovin montaa, mut varmasti ihmiset haluaa silti olla lomalla joulunaikaan. :santa
 
Täälläkin odotellaan ultra-aikaa postista. Viime keskiviikkona oli neuvola, järkeilin itse, että kirje saattaisi tulla ens viikolla... ehkä. Mitään tietoa ei kyllä ole :D

Neuvolassa ei vielä kuunneltu sydänääniä enkä oo missään ultrissa ollut nii jännittää kyllä ja haluis jo jotain varmuutta tähän! Periaatteessa viikkojen perusteella ultra vois olla jo ennen joulua, mutta toisaalta vielä tammikuun alussakin:D eikös se ekan ultran viikkomäärä ollut 11+0-13+6?

Nyt menossa rv 9+4 (tietääkseni) :D
 
Joo niin ne tekee ultran just noilla viikoilla. Täällä tahtoovat mennä ilmeisesti +12-+13 enempi ne ultrat. Enkä muista yhtään mite ne nopeasti ne meille tuli esikoisesta siis. Jotenki tuntuu, että niis meni aikaa.. Mulle tehtiin nyt torstaina lähete saa nähdä milloin tulee aika :)

Ja voi perse.. Tulin pk keskusteluun... Pää lyö tyhjää.. Olevinaan joulukuun keskustelussa olin... Joo terve. Ja anteeksi.
 
Muokattu viimeksi:
Mulle ei ollut tullut kutsu viikossa. Soitin sit Naistenklinikalle ja katsoivat siinä puhelimessa ajan..23.12. Klo 13!! Kiva aika! Onneksi sain ylimääräisen ultran ensi viikoksi meidän kunnalta, kun on km tausta.. en pystys odottaa enää..
 
Mulla taitaa olla kohta kaksi viikkoa ekasta neuvolasta eikä kutsua ole kuulunut. Mutta on ennenkin kestänyt pitkään, eli eiköhän se sieltä ole tulossa.
 
Kesäkuisista huutelen vähän tänne! Mulla meni pari viikkoa, että tuli aika ultraan postissa :) kaveri oli kerenny jo soittele perään ja on kuulemma pk seudulla ruuhkaa tällä hetkellä ultrien kanssa. Kättärille ei moni saanut edes aikaa vaan naikkarin puolelle :) tämä siis oletuksena, että se kättäri on ensisijainen paikka :D

neuvolasta ohje, että jos ei oo tullut 11+ niin sit kantsii soittaa perään! Tsemppiä odotteluun, kyllä se sieltä vielä tulee [emoji106]
 
Mitä teille muille kuuluu? :joyful: Mä googlettelin tänää äitiysjoogakursseja ja huomasin, että Manipuralla on Malla Rautaparran kursseja! Mulla on just luettavana hänen kirja "Äidiksi omaa kehoa kuunnellen". Ajattelin nt-ultran jälkee ilmottautua hänen kurssille. :shy:
 
Miuku, en oo kuullutkaan tuommoisesta henkilöstä tai kirjasta. Pitääpä varmaan tutustua :)

Muuten ei mitään ihmeellistä ainakaan tänne.. Joulua odotellessa ja toivoen että viikot menis nopeasti :)
 
Seuraavaa ultraa odotellessa, justhan olin siel ylimääräisessä ultrassa, mut eilen tuli pyyhkiessä vähän verta, niin kylläpä taas hyvä fiilis hävisi kuin tuhka tuuleen! En tajua, kai se limakalvoilta vain on tullut, kun ei sen jälkeen edes ruskeaa vuotoa kummallista..inhottavaa vaan.. 10+6..
 
Miuku tänne kuuluu ihan hyvää, uus työ ja jouluhulinat pitää hyvin turhan piinailun kurissa :happy: välil ne pelot silti hiipii ku ei siit kesäkuun keskenmenosta pääse vaan yli. Töissä kärvistelyä, väsymystä ja semmosta :rolleyes: voisin sanoa megaväsymystä..
 
Takaisin
Top