Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei varmaan kannata ainakaan kysellä peräänKoskahan mahtaa tulla lasku vaunuista? Tilasin vauvakulmasta jo aikaa sitten laskulla ja ei oo kolahtanut postilaatikkoon vieläkään. Eikä lähetyksen mukanakaan tullut laskua. Taidettiin saaha ilmaset vaunut :D

Täällä sama La. :) olen kuukauden ollut sairaslomalla jo ...nyt huomenna vihdoin äippäloma :) <3Mä oon varmaan joukon viimeinen tai viimeisiä (la 31.12), ja huomenna on vika työpäivä! On tätä odotettu, vaikka oon jaksanutkin töissä varsin hyvin. Lähinnä itsensä motivointi viimesimmät viikot on ollut haastavaa..
Perjantaina pitäis äitipolilla varmistua, onko vauvalla rakennepoikkeama. Epäilevät ahtaumaa mahassa. En ole ottanut vauvan vaatteita varastosta, enkä ole juuri muutenkaan valmistautunut.. käytetyt vaunut ostin jo kesällä ja entrasin vähän niiden sadesuojaa. En ole paljon edes miettinyt vauvaa. Maha on kasvanut menossa mukana ja kaikki (kylläkin harvinaiset) ajatukseni vauvasta ovat olleet rakkaudellisia. Lähestyvä vauvan syntymä tuntuu kovin epätodelliselta. Enteileekö nää ajatukset ja valmistautumattomuus jotain...![]()
Luulisin myös että asia kyllä on hoidettavissa, kerta kyse on mahasta. Tsemppiä tulevaan!Perjantaina pitäis äitipolilla varmistua, onko vauvalla rakennepoikkeama. Epäilevät ahtaumaa mahassa. En ole ottanut vauvan vaatteita varastosta, enkä ole juuri muutenkaan valmistautunut.. käytetyt vaunut ostin jo kesällä ja entrasin vähän niiden sadesuojaa. En ole paljon edes miettinyt vauvaa. Maha on kasvanut menossa mukana ja kaikki (kylläkin harvinaiset) ajatukseni vauvasta ovat olleet rakkaudellisia. Lähestyvä vauvan syntymä tuntuu kovin epätodelliselta. Enteileekö nää ajatukset ja valmistautumattomuus jotain...![]()
Itsekin yllättynyt että olo on helpottanut. Toki joka päivä huonoja hetkiä ja oloja on mutta jotenkin sitä nyt vaan jaksaa vaikka kovasti kolottaakin. Mies sanoi että mulla kävi näin myös esikoisen raskaudessa jolloin jaksoin mukamas kävelylenkkejä siihen aamuun asti kun synnytys käynnistyi. Itse en niin muista millaista silloin oli ihan loppumetreillä. Toivottavasti kävisi nyt samoin ja ehkä jo parin viikon päästä jotain tapahtuisi jos tulisi samalla viikolla kun isoveljensä :)Onpas kiva kuulla Kotimama, että olo vielä helpottanu! :)