Juhlat kuulostavat onnistuneilta ja hieno nimi tytöllä. Ja vau, sä olet kyllä selvästi armoitettu leipuri! Kuulostaa upealta. Nyt pakko ilmaista tyhmyyteni, mitä ovat cakepopsit - onko ne jotain tikun päässä olevia kakkusysteemejä? :)No niin, nyt on meidän tyttö kastettu ja hän sai nimen Janine Rhea Hanne. <3
Vierasmäärä jäi sitten alle 40 kun la ja vielä su tuli ilmoituksia vierailta että ovat sairastuneet eivätkä pääse tulemaan (flunssaa, kuumetta, keuhkokuumetta, korvatulehdus jne).
Lauantai oli täys kaaospäivä mutta saatiin kaikki tehtyä. Tarjoiluna oli: broileri- ja katkarapu voileipäkakut, porkkanakakkuruutuja, suklaafudge-ruutuja, kuusi erilaista muffinssia (vadelma, mustikka, toffee, sitruuna, suklaa ja lapsille sateenkaaren väriset vaniljaiset), marenkisydämet, piparkakkuja, macaronseja, mansikkakermavaahdolla täytettyjä tuulihattuja, cakepopseja ja lapsille cocktailtikkuja (tosin meidän taapero söi niistä puolet ennen vieraiden saapumista :'D ), maissinaksuja ja vaahtokarkkeja. Kaikki tehtiin minikoossa että vieraat ottaisivat montaa lajia ja hyvin tekivät kauppansa. :) Testattiin ekaa kertaa Dr.Oetkerin muffinssitäytteitä (sellainen pussi missä on pitkä nokka päässä mistä sai hyvin pursotettua täytettä lämpimän muffinssin sisään) ja voin kyllä lämpimästi suositella ainakin testaamiamme toffeeta ja sitruunaa. Helppoja käyttää ja toooodella hyviä. Ainoastaan macaronsit epäonnistui (harvoin onnistuu...) muuten kaikki oli hyviä.
Vauva nukahti autossa matkalla juhlapaikalle ja jätimme hänet autoon nukkumaan oven eteen (itkuhälytin tietty autossa kans) ja hän nukkuikin siellä kolme tuntia!? Mulla meinas tissi räjähtää ennen kuin pääsin syöttämään hänet! :D Itse toimituksen alussa hän alko vähän kitistä mutta rauhoittui sit ja nukahti kummitädin syliin. Heräs tietty kun hiukset kasteltiin mutta jatkoi sit unia.
Toimitus oli todella kaunis ja tuntuu että oli ekat ristiäiset, joissa todella keskityin ja kuulin mitä pappi puhui.
Harmittaa vaan kun unohdin sit kuitenkin sen kastemaljan kotiin!Ja unohdin ottaa kuvia tarjottavista ja koristeista, täytyy kysellä sattuiko joku vieraista ottaa niistä kuvia.
Vauvan saamia lahjoja: kummilusikka, valokuvakehys, kynttiläjalka, koru/soittorasia, pari kaulakorua, kastesormus, helmi-rannekoru, Teeman Muumi kulhoja ja mukeja, pari pyyhettä, 2 erilaista vaippakakkua jne. Toisessa vaippakakussa (työkavereiltani) oli päällimmäisenä aivan ihana pupu, jonka masun sisällä on pieni kaurapussi, jonka voi lämmittää mikrossa niin että pupu on lämmin unikaveri. :) Se on aivan ihana ja täytyy ehdottomasti ottaa käyttöön.
Muokattu viimeksi:
Ja mulle ku on oikein tärkeetä hyvien pöytätapojen opettaminen, niin kirpaisi vähän kun kuuli. Vaikka rajojaanhan se leikki-ikäinen kai vaan koettelee. Mutta joo, toi taitaa olla aika miesmäinen suhtautuminen tappeluun

. En tajuu miten sä jaksat ja ehdit tehdä kaiken! Mulle jää taas toi kuva verkkokalvoille... Se kuva niistä sosekuutioista ja jääpalamuoteista jäi nimittäin pysyvästi ja joka kerta ku pursottelen soseita mun köppäseen muoviseen jääpalamuottiin, päässä pyörii sun kuva niistä sun hienoista kuutioista.
Ja kun veitsellä tuherran niitä irti ja ne lentää ympäri keittiötä, ni mietin et Jannalla ei kyl tälleen nää varmaan lentele....

....Sen jälkeen tarjoiltiin kakkua