kesävauvat ❤

Tässä on just edullisten mammavaatteiden metsästys käynnissä kun niin vähän aikaa tarvii eikä välttämättä enää koskaan sit uudestaan. Joku talvitakki tarvinnee hommata kun töissä tulee ulkoilua useempi tunti päivässä.

Ajatus kesävauvasta on kyl kiva, arvelisin et jotenkin helpompaa kun ei tarvi niin paljon pukea, eikä helteet Suomessa niin hirveitä oo et se hirvittäis. Muutenkin kiva jos tulee yövalvomisia niin kesäaikaan helpompaa.

Mie olen ollut tosi onnellinen kesäajan lasketusta ajasta. Esikoinen on syntynyt marraskuussa ja kakkonen joulukuussa, joten kaamosajan viettäminen vauvan kanssa on tuttua :wink Yhtään en sitä kyllä kaipaa :joyful: vaikka toisaalta minusta oli ihanaa pakata se vauva vällyihin nukkumaan :happy:

Talvivaatteet tulee taatusti tuottamaan päänvaivaa jossain vaiheessa.. Onneksi mulla on yhet semmoset reilunmalliset toppahousut henkseleillä, niin täytynee varmaan niitä sitten pitää vetskari auki  :hilarious:

Tänään 6+4 ja normihousut ahistaa alavatsaa :dead:

Fiorella

Olen myös innoissani kesävauvasta <3 esikoinen on syntynyt maaliskuussa,toinen toukokuussa,kolmas marraskuussa ja kuopus lokakuussa <3 vaikkakin la on kesäkuun alussa,tämä vauveli tullaan leikkaamaan maailmaan jo toukokuulla :D talvitamineet varmaan tuottavat päänvaivaa, mutta en siitä murehdi. Kuopuksen kanssa vatsa oli sopivan pikkuinen ja toivottavasti myös tällä kertaa, ja kyllä hätä keinot keksii ;)

Esikoinen syntyi kesäkuun loppupuolella :) ihanaa saada toinen kesävauva! Varsinkin valosuuden ja pukemisen osalta.

Ooh! Hienoa!

Olinkin unohtanu dopplerin olemassa olon! Ostettiin kaverin kanssa viime raskaudella puoliks ko ootettiin samaan aikaan...onkohan se tallessa?!? Tartteepa kysästä :) Kohta saa kans kuunnella ko tänään 9+0 :)

Mä oon pari viikkoa silloin tällöin kuunnellut huvikseni vaikka tienny että ei varmaankaan kuulu viel hetkeen. Perjantaina 9+6 en vielä löytänyt, tänäänkin vielä kyl sai hakea ja vaimeana viel kuului mut selkeästi kuitenkin tunnisti <3

Omaa napaa täällä taas kirjottelen...
koko viikonlopun on ollut ihan tosi hyvä olo. Eilen illalla vähän yökötti mutta kun menin nukkumaan ei se haitannut. Tänään on ollut ihan hyvä olo mutta nyt tuntuu että alkaa taas pahentua.
Johtunee siitä että eilisen pesin pyykkiä ja siivoilin, jatkoin siivousta tänään kuten pyykkäystäkin. Kaikki pyykit pitäis vielä viikata mutta voi olla että jää tekemättä.
Tajusin tossa just että mun oloa varmasti pahentaa se aikanen aamuherätys (5.30) vaikka menen ajoissa viimeistään ysiltä nukkumaan. Nyt olen nukkunu lähes kellon ympäri molempina öinä. Viime yönä tosin heräsin aamuyöstä enkä saanut unta. :/

Äitiyshousut otin viikko sitten käyttöön ja kahdessa edellisessäkin raskaudessa on pitäny jo joskus 6+ ottaa. Nyt mulla ei ollu ja kuljin yksissä sellasissa joissa vyötärö joustaa. Niitä voin käyttää vieläkin ja viikkoja on 8+5 :)

Heitteleekö muiden mielialat miten sattuu? Välillä tuntuu että ihan vain ilman mitään syytä vois ruveta itkemään. Pahin on kun näkee hälytysajoneuvon, kuulee uutisissa kolarista tms.

Välillä tuntuu jotenkin toivottomalta kuinka sitä kaikkien neljän kanssa sitten jaksaa ja selviää. Nyt kun ei jaksaisi tätäkään arkea pyörittää...
Meillä mies on kyllä käyttäytynyt jotenkin ei niin itsensä kaltaisesti. Aiemmin on ollu jotenkin välinpitämätön raskaus aikana ja oon tuntenu itteni aika yksinäiseksi. Nyt tuntuu että jokin on toisella tavalla. Ei hän siis esim neuvolaan mun kanssa lähde mutta ottaa mut huomioon täällä kotona eikä ota itteensä jos menen klo 20 nukkumaan enkä jaksa huomioida häntä. Vie pienimmäisen omatoimisesti nukkumaan jne.

Omaa napaa täällä taas kirjottelen...
koko viikonlopun on ollut ihan tosi hyvä olo. Eilen illalla vähän yökötti mutta kun menin nukkumaan ei se haitannut. Tänään on ollut ihan hyvä olo mutta nyt tuntuu että alkaa taas pahentua.
Johtunee siitä että eilisen pesin pyykkiä ja siivoilin, jatkoin siivousta tänään kuten pyykkäystäkin. Kaikki pyykit pitäis vielä viikata mutta voi olla että jää tekemättä.
Tajusin tossa just että mun oloa varmasti pahentaa se aikanen aamuherätys (5.30) vaikka menen ajoissa viimeistään ysiltä nukkumaan. Nyt olen nukkunu lähes kellon ympäri molempina öinä. Viime yönä tosin heräsin aamuyöstä enkä saanut unta. :/

Äitiyshousut otin viikko sitten käyttöön ja kahdessa edellisessäkin raskaudessa on pitäny jo joskus 6+ ottaa. Nyt mulla ei ollu ja kuljin yksissä sellasissa joissa vyötärö joustaa. Niitä voin käyttää vieläkin ja viikkoja on 8+5 :)

Heitteleekö muiden mielialat miten sattuu? Välillä tuntuu että ihan vain ilman mitään syytä vois ruveta itkemään. Pahin on kun näkee hälytysajoneuvon, kuulee uutisissa kolarista tms.

Välillä tuntuu jotenkin toivottomalta kuinka sitä kaikkien neljän kanssa sitten jaksaa ja selviää. Nyt kun ei jaksaisi tätäkään arkea pyörittää...
Meillä mies on kyllä käyttäytynyt jotenkin ei niin itsensä kaltaisesti. Aiemmin on ollu jotenkin välinpitämätön raskaus aikana ja oon tuntenu itteni aika yksinäiseksi. Nyt tuntuu että jokin on toisella tavalla. Ei hän siis esim neuvolaan mun kanssa lähde mutta ottaa mut huomioon täällä kotona eikä ota itteensä jos menen klo 20 nukkumaan enkä jaksa huomioida häntä. Vie pienimmäisen omatoimisesti nukkumaan jne.

Joo heittelee. Mulla välillä lentää vaikka mitä sammakoit suusta ja välillä sit itketään. Suorastaan ärsyttävää tää mielialojen heittely....

Mulla ei vielä oo niinkään heitelly, itkuherkempi oon kyllä. Mut viimeksi alko heittelee vasta loppupuolella.. :D

Mulla on tunteet tosi pinnassa, kiukku, itku ja ilo tulee tosi paljon voimakkaammin kuin ennen. Ei toistaiseksi heittele normaalia enemmän mut voimakkaampia on ja välillä tulee tiuskittua ajattelematta. Itku tulee herkästi ihme jutuistakin.

Täytyy vissiin tänään käydä mammahousut ostamassa. Käytän normaalisti tiukkoja tyköistuvia farkkuja ja joustovyötäröisetkin kiristäny nyt viikon ajan. Tänään nappi auki farkuista töissä, kaapissa ei oikeen mitään semmosta vyötäröstä löysää mitä vois julkisesti käyttää. Tilaus mammavaatteista on tulossa, mut kestää kestää... Rv 10+2.

Mulla on ihmeen tasainen olotila ;) väsynyt iltaisin,ehkä jotkut tyhmät jutut pääsee vähän tunteisiin :) minä myös käytän vaan legginssejä ja pitkiä paitoja,turvotus alavatsalla on hirviä, neuvolassa paino oli kuitenkin noussut vain kilon :) mun mammahousut on ollut siskolla lainassa ja en niitä vielä halua pyytää kun salassa yritetään pitää ;)

Joo se hikoilu synnytyksen jälkeen on jotain ihan järkkyä.. Ja hiusten lähtö.. :P

jos talvitakkia etitte niin sellaisia mamma talvitakkeja on myös mihin maha mahtuu hyvin..

Meen kohta hierojalle. Toivottavasti ei tuu ihan hirveen tukala olo vielä vatsallaan makoillessa. Tunti on yllättävän pitkä aika :S

Mulla oli tänään eka päivä, kun pahoinvointia ei oo ollut lähes ollenkaan. Ekat mammavaatteet pitäisi hakea postista, h&m.lta tilasin pari paitaa ja toppatakin. Housuinakin menee jo mammafarkut ja venyvät collarit. :D tympeetä vaan kun nyt iski jo pakkaset ja toppahousutkin pitäisi saada, ei oo helppo homma löytää kohtuuedullisia mammatoppiksia..
Viikot 8+3(kai).

Mulla on se ihan alkuraskaudessa tuntunut pallo hävinnyt ja olen nukkunut vielä mahallaan...farkut vähän kiristää mutta joustavien kanssa pärjää. Onneksi tuo työ on mitä on ja saa kulkea väljissä työvaatteissa päivät, eikä kukaan huomaa vaikka vaihtaisi kokoa isompiin housuihin:grin

Töihinkin on helppo mennä, kun vetää työmatkalle coretexit ympärivuoden päälle, en yleensä jaksa pukeutua kovin hyvin töihin mennessä, ennemmin laitan päälle jotain mukavaa ja lämmintä!
:anyone
Toppatakiksi ostin kasvuvaralla ihan perus parkatakin.

Mangomansikka: mullakin pahoinvointi on loppunu, melkein kun veitsellä leikaten! Välillä miettii, onko tuolla elämää vielä. Yhdenlaiset piinaviikot nämäkin. o_O

Hei, myös mun pahoinvointi on helpottanut. Viikonloppuna oli tosi hyvä olo ja eilenkin vasta illalla vähän enemmän etoi. Se kuuluu asiaan! Mulla viikkoja tänään 9+0

Takaisin