kesävauvat ❤

Vadelma kyllä varmaan pääsisin neuvolaan mutta en kehtaa soittaa ja pyytää. Perjantaina olis avoin nla aamulla ja mulla olis vapaapäivä. Vähän kahen vaiheilla meniskö vaiko eikö. Jos mun ostama dobleri ehtii tulla ja saan sillä sykkeen kuuluviin niin en ainakaan mene. Mutta katotaan. Ke olis lasten rokotuskin neuvolalla...
 
Musta tuntuu, että mun pahoinvointi on pahentunu.. ainakin tän päivän perusteella :rolleyes: mutta on mullaki helppoja päiviä ja sit tulee näitä vaikeita :confused:
 
Minä kävin tänään ensimmäisessä neuvolassa ja ultrassa näkyi 2cm papu. :) Nyt odotellaan varsinaista ultra-aikaa. Maltti on valttia.
 
Sanokaa mulle että tämä oireettomuus tai oikeastaan pahoinvoinnin häviäminen on normaalia?! Viikkoja nyt siis 10+6 ja pahoinvointi oikeastaan valtaosin poissa. Rinnat on kipeät ja väsyttääkin mutta ei niin paljon kun aiemmin. Turvotus tuntuu hellittäneen ja kun ei vielä tunne liikkeitä tulee kovin epävarma olo. 2.12. Olis vasta ultrakin...
Tänään varsinkin ollut huono päivä. Kokoajan miettinyt onko kaikki kunnossa ja itku tuntuu olevan herkässä. Ehkä pitäis vaan yrittää miettiä jotain muuta...


Mulla alkoi oireet vaimentua tuossa kohtaa kans, vähän ennenkin jo. Mullakin huoli on kova, sykkeen kuuntelu dopplerilla auttaa mua. Sit täytyy vaan ajatella et se tapahtuu mitä tapahtuu. Suurin osa raskauksista menee hyvin eikä murehtimalla ja huolilla estä eikä edistä mitään, rasittaa itseään henkisesti vaan. Koita rauhoittua ja luottaa siihen että kaikki menee hyvin :)
 
Hena, mulla prikulleen sama tilanne Rv 10+3 ja oon aivan henkiin herännyt viime viikkoon verrattuna Paha olo loppui kuin napista painaen (tosin ostin myös pahoinvointirannekkeet about samoihin aikoihin), samoin väsymys helpotti. Tissit on edelleen kipeät, muttei kuten alussa. Mielestäni ruokahalu on myös normaalimpi eikä ole kokoajan nälkä kahden edestä. Ultra tietty vasta 8.12...

Ollaan vaan porukalla rauhassa
 
Mäki odotan pahoinvoinnin loppumista :/ onneks on alkanu olee parempia päiviä, mitkä kyl kostautuu ihan hirveinä päivinä. Eilen oksensin ekaa kertaa ennen nukkumaan menoa, aikasemmin tullu aamulla ykä. Sain viikonloppuna kuulumaan dopplerilla sydänäänet ja tänään oli np-ultra. Niiden voimalla jaksaa taas :)
 
Mä oon ollut niin epävarma tästä raskaudesta kun oikeesti ei oo minkäännäköisiä oireita. Oon koittanut jo jonkin aikaa saada kotidopplerilla sykkeet kuulumaan mut ei oo onnistunut. Olin ihan varma että ei siellä enää ketään elossa oo. Tänään sain uuden dopplerin missä näkyy se syke myös numeroina. Kuuntelin äsken ja pitkään taas etsin ihan alavatsalta mutta ei mitään. Sit aattelin kokeilla et jos sattuisi kuulumaan ylempää. Mulla ylipainoa paljon ja olin ihan varma et näiden läskien läpi ei mitään kuulu. No, sieltähän se jumpsutus löytyi :Heartred En tiiä voiko kohtu olla vaan kasvanut nyt nopeammin kun on toinen raskaus näin lähellä edellisestä että siksi kuulu niin paljon ylempää kun viime raskaudessa samoilla viikoilla. Tänään siis omien laskujen mukaan 10+1. Huomenna eka neuvola. Huh kun helpotti, nyt sit odotellaan ekaa ultraa :Heartred
 
Mullakin oireet vähentyneet ja ultra maanantaina! En kestä tää odotus on hermoja raastavaa! En ois ikinä uskonut, että tää raskaus on tällästä hermoilua. Ehkä se on joku äidinvaiston herääminen, nyt se loppuelämän huolissaan olo vasta alkaa :D
 
Mulla oli eilen niskaturvotus ultra ja kaikki hyvin. Kuitenkin pitäis nyt olla 12+5 mut pieni vastaa viikkoja 12+1. Tietääkö kukaan mistätuo johtuu? Kasvaa vaan vähän hitaammin? La pysyi kuitenkin samana.
 
Kerronpas tännekin... kävin tänään neuvolalla rokotuttamassa lapsia ja pyysin terkkaria kuuntelemaan vauvan sydänäänet. Doblerilla eikä ultralla löytynyt... ultralla ei näkynyt mitään liikettä vaikka oletimme ainakin vauvan nähneemme. huomenna kättärille heti aamusta.
En tiedä mitä ajatella. Itkettää vain ihan kokoajan enkä osaa tehdä mitään. Pelottaa, suututtaa, harmittaa. Miksi?! Miksi taas?
Toki voi olla että kaikki onkin hyvin ja kaveri oli vain huonossa asennossa - tai sitten ei...
 
Täällä 11+2. Eilen kuulin dopplerilla ihanat aydänäänet :Heartred. Viikon päästä ultra. Tietääkö kukaan miksi mulle tulee sähköpostiin täältä foorumilta jotain,että mut on lisätty kaveriks ja halutaan päästä mukaan ryhmään?? Täytyykö mun reagoida näihin jotenkin?

Mä taidan olla seuraavat viikot täällä vähän hiljaisempi. Mun äiti siirrettiin maanantaina saattohoitoon.
 
Hena82 eikö terkkari pystynyt ultran avulla havaitsemaan sydänääniä? Mitkä viikot sinulla on? Toivon kovasti, että kaikki hyvin ja pikkuinen on vaan sillä sellaisessa asennossa ettei näkynyt :Heartred
 
Tietääkö kukaan miksi mulle tulee sähköpostiin täältä foorumilta jotain,että mut on lisätty kaveriks ja halutaan päästä mukaan ryhmään?? Täytyykö mun reagoida näihin jotenkin.
Se on noita yksityisviestejä tuosta yhdestä ketjusta, mihin on vissiin lisätty kaikki kesäkuiset, aina jos joku kirjoittaa sinne uuden viestin niin tulee sähköpostia. Ei tarvi reagoida, mulle tulee niitä samoja. Pääset tarkastelemaan koko viestiketjun tuolta sivun ylälaidasta kohdasta postilaatikko.
 
Heissan, tääl yksi mamma lisää palstalle.
Tänään 10+1.
Jännityksellä odotan ensi viikolla olevaa verikoetta ja nt-ultraa.

Elinalle jaksamista elämäntilanteen vuoksi :Heartred

Henalle toivon parempia uutisia huomiselle :Heartred

Kaikille onnea tulevaan!
 
Hena82 eikö terkkari pystynyt ultran avulla havaitsemaan sydänääniä? Mitkä viikot sinulla on? Toivon kovasti, että kaikki hyvin ja pikkuinen on vaan sillä sellaisessa asennossa ettei näkynyt :Heartred

Viikkoja oli eilen 11+1. Ei näkynyt ultralla sykettä eikä sikiö liikkunut. Kunhan saadaan lapset tarhaan suunnataan Kättärille.
 
Poistun keskuudestanne... ei sykettä ja vastasi viikkoja 8+2 kun piti olla 11+2
Huomenna aamulla tyhjennyslääkkeet ja elämässä eteenpäin. Hyvä jatkoa teille kaikille!
 
Takaisin
Top