kesävauvat ❤

Täällä ei ole vielä ällötys-olo helpottanut,rinnatkin kipuilevat edelleen. Vaikkakaan nuo oireet ei oo niin mukavia ni aattelen vaan et silloin vauva voi myös hyvin :wink mun pikkuinen on jo sikiö :Heartred 25% raskaudesta takanapäin :)
10+0 :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Mulla helpottaa oloja kans ajatella et vauva siellä kasvaa ja voimistuu, varsinkin sykkeen kuuntelu auttaa jaksamaan :) Rv 10+4
 
Juu pitää paikkansa. Olenkin jo käynyt kerran avoimessa. Ne tosin ei välttämättä kuuntele ennen kuin 10 on täynnä.
 
Mulla on raskaus toisinaan jopa unohtunut nyt kun vointi on niin hyvä. Välillä pelottaa kovasti, että jospa se toinenkin on matkasta jäänyt, sellainen "peikko" hiipii mieleen aina välillä. Tänään 9+3...
 
Mulle toi doppler on niin hintansa väärti, ihan mahtavaa kuunnella sitä pienen sykettä :Heartred kun muuten ei vielä oo muuta merkkiä siitä et vauva voi hyvin, niinku liikkeitä tai kasvavaa majaa. Oon sen verran asiasta lukenu et en tässä vaiheessa hätääntyis vaikkei syke kuuluiskaan kun se on ihan normaalia, vaikka sen kerran oliski saanu kuulumaan.
 
Hirveä päivä edessä... keväinen kkm alkoi juuri tällä päivällä 10+3... jos tämän päivän ohittaa,ehkä jo vähän voisi oloa helpottaa,että ehkä kaikki menee hyvin. Hirveän pitkä aika nt-ultraan, se on vasta 28.päivä...
 
Ootko Marsa ajatellut varhaisultraan mennä? Mä olin, mut toki siinä varhaisultran ja nt-ultran välissä tuntuu nyt siinäkin olevan ihan liian pitkä väli, jonka aikana pystyy keksimään vaikka mitä....
 
Kävin kyllä, rv 8+1, syke löytyi ja kaikki mallikkaasti :) nyt on tuo kauhujen päivämäärä ainakin ohitettu, oireet on edelleen kovat ja nyt täytys vaan jaksaa odottaa loppukuuhun...
 
Mä huutelen tuolta tämän vuoden kesäkuisista!
Oon niin iloinen teidän puolesta, kaikki on niin jänskää ja uutta varsinkin esikoisen odottajalle :)
Nauttikaa raskausajasta ja kasvavista masuistanne niin paljon kuin pystytte :Heartpink Kaikkea hyvää odotusaikaanne ja lämpöistä joulun odotusta! :santa:)


Meillä juuri päiväunilta heräsi meidän kohta viisi ja puoli kuukautta vanha maailman ihanin kesäkuinen esikoispoikamme :Heartred Hänen luokseen siis -> :Heartred
 
Vauvakuume :) Kiitos kun muistutit että tästä ajasta pitää nauttia, mulla on ollut vähän vaikeaa muistaa tuota kun koko alku on ollut niin epävarma, alkaen haamuplussista ultraan jossa ei vielä näkynyt sykettä. Nyt se syke on kuitenkin paikannettu niin vois jo alkaa kasvattelemaan mahaa ihan tosissaan :happy:.

Ja sitten niinkin vakava ongelma mulla on nyt, kun haluaisin liittyä tonne salaiselle puolelle mutta kun en tiedä mikä mun laskettu aika on! En jotenkin pysty lisäämään listalle kumpaakaan kun menkoista laskettuna ois 22.6. ja gynekologin ultran viikkojen mukaan heinäkuun jotain 8.tms koska molemmat on ihan varmasti väärin ja oikea on jotain siltä väliltä joka sitten tarkentuu, en siis tiedä edes kuulunko kesä- vai heinäkuun odottajiin. :mad:
 
Sanokaa mulle että tämä oireettomuus tai oikeastaan pahoinvoinnin häviäminen on normaalia?! Viikkoja nyt siis 10+6 ja pahoinvointi oikeastaan valtaosin poissa. Rinnat on kipeät ja väsyttääkin mutta ei niin paljon kun aiemmin. Turvotus tuntuu hellittäneen ja kun ei vielä tunne liikkeitä tulee kovin epävarma olo. 2.12. Olis vasta ultrakin...
Tänään varsinkin ollut huono päivä. Kokoajan miettinyt onko kaikki kunnossa ja itku tuntuu olevan herkässä. Ehkä pitäis vaan yrittää miettiä jotain muuta...
 
Hena ymmärrän täysin että huolettaa! Itsekin heti alan miettimään kaikkea jos paha olo helpottaa vaikka vaan hetkeks. Mun raskaussovellus kertoi että voi hyvinkin alkaa jo helpottaa. Mulla itellä on ollut montakin hyvää päivää välissä ja sit oireet on palannut, että niinkin voi vielä käydä.

Mistä päin olet, voisitko käydä neuvolassa kuuntelemassa sydänääniä?
 
Mulla on myös viikko 10+6 tänään ja pahoinvointi on alkanut helpottaa. Edelleen on illalla vähäsen. Väsymyskin on helpottanut hiukan. Mä mietin myös koko ajan onko kaikki kunnossa. Päässä pyörii kaikki mahdolliset kauhuskenaariot. Aina kun eksyn lukemaan jotain huolestuttavaa (eli aika usein) niin siitä se lähtee. Huomaan tosi herkästi kaikki kehon tuntemukset ja huolestun niistä. En ole ollut vielä missään ultrassa, ensimmäinen on nt-ultra 1.12. Sekin on alkanut pelottaa. Entä jos siellä ei olekaan kaikki hyvin. Tämä on vaikeampaa kuin olin odottanut.
 
On normaalia että oireilu helpottaa :) Mulla hävisi oikeastaan kaikki oireet reilu kuukausi sitten jo ja kaikki on silti kunnossa.
 
Takaisin
Top