maje, onnea onnea onnea <3
Ja hitsi, millanen synnytys! Toivottavasti saat levätä ja toipua mahdollisimman rauhassa ilman mitään jälkivaikeuksia.
Tsemppiä Mileim, wuhuuuu! :)
Mulla täällä semmonen olo, et mieliala on korkealla ja energiaa aivan hirveästi. Oon kolmatta päivää touhunnut ja rakentanut pesää... aivan samanlainen olo ku viimeksi ennen synnytystä. Joko? Joko?
jaksan kyllä oottaa vielä, koska oma olo on niin kohentunut. Mutta tosiaan, silti jänskättää, että joko sitä huomenna pääsis synnyttämään!
Rv 37+5
Ja hitsi, millanen synnytys! Toivottavasti saat levätä ja toipua mahdollisimman rauhassa ilman mitään jälkivaikeuksia.
Tsemppiä Mileim, wuhuuuu! :)
Mulla täällä semmonen olo, et mieliala on korkealla ja energiaa aivan hirveästi. Oon kolmatta päivää touhunnut ja rakentanut pesää... aivan samanlainen olo ku viimeksi ennen synnytystä. Joko? Joko?
Rv 37+5

mulle jääny joku "trauma" nuoruudesta ku ei oikeen koskaan syöty samaan aikaan vaa kaikki otti ruokaa ku kerkes ja oli nälkä, vaikka sillon se oli ihan ok mulle... sit heitti perään lauseen et "kannattaa vähä miettiä että mistä itkee"