Tsemppiä taas tositoimissa oleville ja onnea
Ompulle! :)
Viime yönä en sentään herännyt supistuksiin. Eilen iltapäivällä toki tuli vielä pari kipeää supistusta, mutta muutoin ollut perus vihlomista alakerrassa. Olikohan maanantaina kun tuli paksumpaa limaa, kirkasta vaaleilla kohdilla. Mietin että olisiko pieni osa limatulppaa, mutta eipä tässä oikein noista vuodoista tiedä kun sitä ny tulee vähän väliä kaikkea kummaa pihalle.
Tänäänkin sängystä noustessa tais valkkaria holahtaa pöksyihin. Laitoin siteen ja siihen jäänyt jonkin verran kellertävää/beigeä vuotoa. Manailin sitten itekseni että onkohan taas joku tulehdus.. Noh, sainkin juuri lähetteen neuvolasta mennä taas labraan antamaan näyte tulehdusta varten. Huoh..
Ois niin kiva saada jo kämppä kuntoon ja tavarat paikoilleen. Sähkömiehet tuolla vetelevät johtoja että saa villat seiniin ja sitten alkaakin seinien levyttäminen. Jos ny jouluksi saisi keittiön kuntoon. Suunnittelin jo, että jos vauva tulee tämän kaiken keskelle niin ei muuta kuin vauvan sänky makkariin ja mikro makkarin oven lähelle maidonlämmitystä varten. Pakko se on jotain sitten keksiä. Viime yönä tuli pyörittyä kun näin unta vain keittiön suunnittelusta. Päiväpainajaisia näen siitä, että mitä jos mies raahaa äitinsä tänne sitten viikoksi siivoamaan ja laittamaan rempan jälkeen. Ite ponkaisen kyllä sitten muualle viikoksi, jos en saakaan itse laittaa keittiötä. Viimeksikin tuli riitaa, kun mies oli tuomassa äitiänsä viikonloppukylään tänne kun piti sorapölyjä siivoilla. Pyörsi sitten ajatuksensa ja siivoilin ihan itekseni tosiaan pölyt pois eikä siinä todellakaan mennyt koko viikonloppua tai saatika että olisi tarvinnut minulle vieraan ihmisen olla siinä hössöttämässä ja järjestämässä paikkoja uusiksi oman mielensä mukaan.
Muutenkin inhoan sitä, että miehen äiti lykkää miehen matkaan kaikkea rojua mitä on kirppareilta haalinut. Että paljon on anoppi täällä sisustanut ja osan aion vaivihkaa laittaa kyllä ulkorakennukseen, koska en mielelläni pidä kirjahyllynkoristeena esim. jotain vanhaa posliinista wc-harjatelinettä joka on jossain epämääräisessä ruskeassa sotkussa.
Ja kun olin leikannut äitiyspakkauksen patjan kehtoon ja heittänyt siihen ensihätiin jo makuupussin ja viltin, niin miehen äiti nurisi ensin miehelle ja sitten minulle kuinka huono vauvan on nukkua semmoisella patjalla, eikä se näe sieltä mitään kun ei ole virikkeitä ja pitäisi olla enemmän pehmustetta ym. ym. Tokaisin vain, että eihän vauva siellä mitään virikkeitä tarvi silloin kun se nukkuu ja sitteri on kyllä tuolla erikseen. Kyllä kiehui sisällä. Miehelle myöhemmin sanoin, että on turha tulla sitten sanomaan ja kritisoimaan koska en tykkää sellaisesta yhtään ja olen tähänkin asti kaksi lasta saanut hengissä pidettyä. Ja meille ei tuu kukaan majailemaan ja hössöttämään siivoamisen kanssa ainakaan 2-3 viikkoon kun vauva tulee.
Ääh, kiitos kun sain taas vähän avautua. :angelic:
Maatuska83 rv 36+2