La marraskuu 2016

Täällä ei ainakaan mitään merkkiä että synnytys olisi lähimaillakaan. Menkka jomotkin on olleet poissa kaksi päivää,eikä mitään kipuja missään :) mutta ei kai se auta kun olla tyytyväinen,että vointi on hyvä. Kummiskin neljä mukulaa huollettava joka päivä,niin parempi näin :)

I know the feeling, ei yhtään mitään tuntemuksia... mutta odotellaan ☺

Ei täälläkään merkin merkkiä, että neiti tuolta yksiöstään pihalle haluaisi.. jospa se sieltä ens viikolla viimeistään.. en haluais mennä enää seuraavalle neuvolakäynnille tasan viikon päästä..

Mileim rv 39+2

Ei täälläkään merkin merkkiä, että neiti tuolta yksiöstään pihalle haluaisi.. jospa se sieltä ens viikolla viimeistään.. en haluais mennä enää seuraavalle neuvolakäynnille tasan viikon päästä..

Mileim rv 39+2

Mullakin seuraava ja viimeinen neuvolakäynti ensi viikon maanantaina ja ei huvittaisi ollenkaan..
Sitten onkin enää jäljellä yliaikaistutkimus..

rv 39+3

Pikku prinssimme syntyi tänä aamuna. 53cm ja 4115kg. Rankka synnytys. Vauvalta meni käsi poikki ja on nyt ollut tarkkailussa koko ajan ja voi olla että siirretään teholle jos ja kun aletaan antaan vahvempaa kipulääkettä Muuten voi hyvin . Hän jäi jumiin ja jouduttiin repimään aika voimakkaasti.
Pilvisydän 40+0 ja pikku prinssi

Pikku prinssimme syntyi tänä aamuna. 53cm ja 4115kg. Rankka synnytys. Vauvalta meni käsi poikki ja on nyt ollut tarkkailussa koko ajan ja voi olla että siirretään teholle jos ja kun aletaan antaan vahvempaa kipulääkettä Muuten voi hyvin . Hän jäi jumiin ja jouduttiin repimään aika voimakkaasti.
Voi, hurjan paljon onnea pikku prinssistä ja voimia teille molemmille toipumiseen :Heartred

Paljon onnea :Heartblue ja voimia molemmille toipumiseen!

Onnea, tsemppiä ja voimia kovasti!

Tästä joku mainitsikin jo aijemmin mutta kannattaa huolehtia että vatsa ei ole kovalla ennen synnytystä, eli ennaltaehkäisevästi juoda vaikka luumumehua tai jotain. Itse olin ripulilla melkein viikon ennen synnytystä ja silti ensimmäisenä iltana tuskailin jo vessassa kovaa vatsaa.. ei tunnu kivalta! Sairaalassaoloaika vedetty nyt luumumehua joka ruualla, silti meinaa olla liian kovaa..

Ja minä ainakin olen tarvinnut jo liivinsuojuksia, tänään nousi maito ja sitä onkin sitten joka paikka täynnä..

Jeanney ja tyttö 2vrk <3

Huomenna seiskalta pitää olla synnärillä, valmistelussa meneekin sitte tietenkin oma aikansa. Ja leikkaavatko edes kun räkänen olen..:inpain:
Toivottavasti, ei kroppa kestä enää. Kivut vaan pahenee eikä kävely meinaa enää onnistua lainkaan. Jalat meinaa lähteä alta joka askeleella kun vihlasee alapäässä niin kovin.

Onnea Pilvisydän pojasta! Ja voimia kovasti vanhemmille ja pojalle, rankka alku pienellä :( Toivottavasti paranemimen lähtee hyvin käyntiin ja pääsette nauttimaan vauva-arjesta. :)

Onnea Pilvisydän pienestä pojasta! :) Mutta voi toista, toivottavasti luutuu käsi nopeasti uudelleen!

Tsemppiä mmaria! Eiköhän ne sut leikkaa räkätaudista huolimatta! Toivotaan ettei kuume nouse tm pahenemista flunssaan kuitenkaan tule!

Huomenna seiskalta pitää olla synnärillä, valmistelussa meneekin sitte tietenkin oma aikansa. Ja leikkaavatko edes kun räkänen olen..:inpain:
Toivottavasti, ei kroppa kestä enää. Kivut vaan pahenee eikä kävely meinaa enää onnistua lainkaan. Jalat meinaa lähteä alta joka askeleella kun vihlasee alapäässä niin kovin.
Mulla edellinen synnytys sektio viime keväänä ja sairastuin juuri ennen sektiota. Olin ihan tukossa,ääni melkein hävinnyt ja kova yskä. Leikattiin silti ja sain leikkauksen jälkeen antibioottia kun tulehdusarvot oli koholla,niin tauti meni ohi siinä samalla. Olin jo samana iltana parantunut flunssasta,kun leikkaus oli aamulla. Eli ilmeisesti kaikki mömmöt mitä sain niin vei taudin mennessään. Toivottavasti sinunkin tautisi menee pian ohi ja pääset huomenna nauttimaan vauvoistasi. Kovasti tsemppiä sinulle,ollaan hengessä mukana :)

Ihana kuulla että leikkaavat tälläsest huolimatta! :thumrightKuume ei onneksi ole noussut. Olen vaan ihan tukossa ja kurkkukipukin hellittänyt, mut limanen yskä on.

Pitäkee peukkuja, täällä meni tunti sitten kaikki lapsivedet! aamuyöllä viimeistään suunta kohti synnäriä 160km.. tosin äsken otti jo niin napakan supistuksen, että saadaan ehkä lähtee jo tän vuorokauden puolella.
Kohta neiti on pihalla!

Mileim rv 39+2

Blaah.. kateellinen teille kenellä jo tapahtuu :D tää tyyppi tulee varmaan isäänsä ja tulee superisti myöhässä :D tsemppiä!

39+5

Onnea Pilvisydän ja toipumista molemmille rankasta koettelemuksesta.

Onnea matkaan Mileim! :)

Niinhän se monesti menee että ennakkoon ei ole mitään tuntemuksia synnytyksestä ja sitten yhtäkkiä alkaakin tapahtua. Äitini muisteli tässä yksi päivä kuinka esikoista odottaessani hän kyseli vointia ja tuskaisena valitin että ei sitten mitään tuntemuksia että jotain tapahtuisi. Siitä noin 4 tuntia ja alkoi synnytys supistuksineen. :D

Meidän pieni tyttö syntyi eilen alateitse. Synnytys oli todella pitkä ja kivulias, matkassa oli monta mutkaa ja sektiokaan ei ollut kaukana, mutta loppu hyvin kaikki hyvin. Ponnistusvaihe kesti yli tunnin, vauvalla oli sydänäänten laskua ja jouduin ponnistamaan puoli-istuvassa asennossa jalat tuettuina. Oksitosiini laitettiin ponnistusvaiheessa tippumaan melkein täysille mikä aiheutti ihan helvetillisen kipeät supistukset. Olin niin väsynyt ja sekaisin kivusta että supistusten välissä olin pyörtymisen ja nukahtamisen rajoilla. Onneksi paikalla oli kaksi ihanaa kätilöä ja tosi tsemppaava lääkäri, vauva syntyi lopulta klo 19.55 käsi poskella ja napanuora kaulan ja vartalon ympärillä mutta hän voi kuitenkin erittäin hyvin. Itse sain vain pieniä nirhaumia alapäähän ja tikkejä taisi tulla yhteensä 5. Olo on on kuin olis junan alle jäänyt, kaikkia lihaksia särkee, selkään sattuu koska epiduraalikanyyli jouduttiin pistämään useamman kerran ja kädet ja jalat on ihan pienillä mustelmilla ponnistamisen jäljiltä. Vauva on kuitenkin ihana ja saatiin myös perhehuone, alan itse voida jo vähän paremmin joten oon nyt kuitenkin ihan tyytyväinen. :)

Takaisin