Himot/ällötykset

Eurolla kilon pussi, täälläkin viikon sisään toinen satsi hupenemassa kovaa kyytiä :P
 
Hämmentävää ku teijän puheitten takia alkaa tekee mieli niitä kauheesti mut heti kun koitin tuli yhtenä kaarena takas ulos :S
 
Tillivoileipä.
Eli ruisleipä, voita, juustoa, kinkkua ja tuoretta tilliä päälle :P voi nam.
 
Mulla on kova himo Tom Yum (vai miten kirjotetaan? :D) nuudeleihin!! Ihanan tulisia ja ihanan makusia.. :smiley-ashamed008:smiley-ashamed004 mies haki niitä 10 pakettia kaupasta juuri. Oli kuulemma kassatyöntekijä kattonut vähän ihmeissään :D
 
Kahvi on alkanu taas varovasti maistua :) Noista sattumista sen verran et pitää välillä jogurttiin heittää mysliä ihan vaa siks et tietää varmasti et kaikki sattumat on vaan sitä mysliä, muutoin voi alkaa etoa vaikka olis vaa jonku klöntin kuvitellu kohdanneensa :D
 
Täällä myös ihan mahoton satsuma himo :D Helposti menee 2-3 satsumaa kerralla. Ennen satsumaa oli suomalaisten omenoiden himo (vieläkin toki välillä menee noitakin) :D
 
Mulla on lähtenyt suklaansyönti nyt ihan käsistä kun menin taas sortumaan mun joka syksyiseen fetissiin, eli siihen foliopäällysteisiin suklaajoulupukkiin... :oops: Vetäsin just varmaan 60 g kerralla huiviin, tulipa hirveä olo.. :confused: Ja kun ei voi ottaa vaan yhtä palasta, vaan tuntuu et syöminen loppuu vasta kun suklaa loppuu! :shifty:
 
Täälläkin ihan valtava suklaanhimo... Päivittäin pakko saada pieni määrä tai tulee vierotusoireita. :D
 
Tällä hetkellä punaherukat on ihan paras vaihtoehto aamupuuroon. Aikaisemmin herukoista pakastettuna maistui oikeastaan ainoastaan mustaherukat ja mieluiten siihen puuroon laittoi mansikkaa. Nyt mansikka on liian makeaa, ja punaherukoita voisi laittaa aina. Täälläkin menee satsumoita pussikaupalla. :P
 
Joulutorttuhimo nähty täälläkin. Viime vkl tein kaks kertaa, jos nyt ois jouluun saakka ilman :joyful:
 
Mun suolakurkku himotus on selkeesti mennyt ohi. Tänään pistin leivän väliin niin hyi kun oli oikeen vastenmielistä syödä... kun pidemmän aikaa oisin voinu niitä suoraa rouskuttaa
 
Hyvin huomaa, että raskaita ruokia ei enää pysty juuri syömään. Lisäksi ruokien määrät ovat vähentyneet toden teolla. Sain lahjaksi smoothie-koneen ja nyt on aatosta lähtien tehty ihania marjasmoothieita...niihin iskee kyllä himo...! Lisäksi ruokailujen jälkeen huomaan, että meinaa ruoka nousta hitusen takasinpäin, varsinkin jos joutuu kyyristelemään/olemaan pää alaspäin yhtään ruokailun jälkeen.
 
Takaisin
Top