Satru, meillä on vähä sama meininki. Mä saan suurinpiirtein hakee äijälle lääkärintodistuksen, että se uskoo mun olevan kipeä. En tosin nyt oo ollu, paitsi sen 9kk... Mut ihan vitun ärsyttävää. Just niin, ihan kuin tahallani tekisin sen. Nyt mulla on selkä menossa paskaksi ton 5kiloisen kantelusta. Pääsin tällä vkolla hierojalle, ei saanu oikeeta puolta auki vielä. Lavat on ihan jumissa.
Sit äijä valittaa ku mä valitan väsymystä tai nälkää tai janoa, tms. Mut mistä vitusta se muuten tietää mun tarviivan apua ellen valita???
Meil menee ihan päin persettä kaikki. Mä saan hoitaa ristiäiset yksin. Hyvä jos se vaivautuu paikalle. On ottanu viime ja tälle vkolle ylitöitä, niin et mä en pääse tekee mitää, ja mikä tärkeintä mulle, en pääse töihin laskuttaa. Mullon ystäviä ja sukulaisia ollu apuna, onneks! Ylityöt ois ok, jos me jotenkin tarvittais niitä rahoja, mut ne menee hänen kahvitteluun ja röökiin. Talolaina ja asumiskulut on nimenomaan mun duunista kiinni. Ihan järjetön pässi toi äijä. Sit se vielä vinkuu, ettei hän nää niitä erolapsiaan. No miten vittu voi nähdä, jos on jatkuvasti töissä, jos on vauva, jos on ristiäiset, jos on muija, jonka on PAKKO tehdä töitä jotta meillä pysyy katto pään päällä. Vittu, mä ootan et poika menee hoitoon. Pääsen potkasee ton pellolle. Mä oon sille tällä hetkellä ilmainen lastenhoitaja. Ja mun läheiset myös.
Nimi pitää ilmottaa papille hu aamuna, eikä meillä oo se päätettynä. Hyvä ku ollaan puheväleissä. Mä keksin jotain.