Tyttö vai poika?

Itellä on pieni tunne että olis tyttö mut viime yönä näin niin todentuntuista unta et olin synnyttämässä ja sieltä sanottiin että poika tuli! :') joten nyt ei osaa yhtää arvata :D
 
Mulla jää kyllä veikkaus ihan arvuuttelun kun on kaksi tulossa niin en usko et vatsan muodosta voi päätellä mitään ..en sit tiedä. Itse veikkaan tunteen perusteella et masussa on tyttö ja poika, toinen puoli vähä laiskempi ja toinen aktiivisempi eli tuntuvat erilaisilta.
 
Minulla, miehellä ja kaikilla tutuilla poikafiilis ja eilinen sormustesti näytti vihki- ja kihlasormuksilla kaikilla kerroilla, että poika tulee, joten hänen on siis oltava poika :D

Todellisuudessahan sillä ei ole mitään merkitystä.
 
Mulla on edelleen niin vahva poikaolo, että en osaa katsoa mitään vaaleanpunaisia vauvanvaatteita ja röyhelöisiä tai prinsessaprintillä... Meidän pitää varmaan kysyä vauvan sukupuolta rakenneultrassa ihan senkin takia, että mä ostelen muuten vaan poikavaatteita, koska en osaa ollenkaan ajatella että tää olis tyttö :grin
 
Minullakin vahva poikaolo ja yllätyn kyllä suuresti jos ultrassa väittävät tytöksi. :D Wadalma minulla on sama homma: en osaa edes ihastella tyttöjen vaatteita. Alkuun toivoin kovasti tyttöä ja halusin ostaa kaikenlaisia ihania mekkoja vaan nyt en voisi kuvitellakaan ostavani mitään mekkoja saatika yhtään pinkkiä vaatetta. Olen niin jo sisäistänyt asian, että sieltä on poika tulossa. :D Rakenneultra meillä on 5.10. Rv 20+1. :) Vielä pitäisi 3 viikkoa jaksaa odottaa, ei kyllä malttaisi. :Heartred
 
Mulla jää kyllä veikkaus ihan arvuuttelun kun on kaksi tulossa niin en usko et vatsan muodosta voi päätellä mitään ..en sit tiedä. Itse veikkaan tunteen perusteella et masussa on tyttö ja poika, toinen puoli vähä laiskempi ja toinen aktiivisempi eli tuntuvat erilaisilta.
Miten teillä on nyt seurannan kanssa? Onko es ultria enempi? Entä onko vauvat erimunaisia, omissa pusseissaan? Meinaattteko selvittää sukupuolet etukäteen? Sori kauheasti kysymyksiä, mutta onhan tuo nyt poikkeuksellisen ihmeellistä kahta ihmistä odottaa yhtä aikaa:happy:!
 
Miten teillä on nyt seurannan kanssa? Onko es ultria enempi? Entä onko vauvat erimunaisia, omissa pusseissaan? Meinaattteko selvittää sukupuolet etukäteen? Sori kauheasti kysymyksiä, mutta onhan tuo nyt poikkeuksellisen ihmeellistä kahta ihmistä odottaa yhtä aikaa:happy:!

Joo näillä omat pussit ja kyllä me kysytään sukupuolet kun 6.10 rakenneultra. Seuranta ihan sama kun yhden kanssa alkuun, nyt ollut siis yksi ultra eli se nt ultra ja pari kertaa käynyt neuvolassa. Ihan alussa oli yksi ylimääräsen ultra mut se johtui siit ku en uskonut olevani raskaana ja ajattelin olevan kohdun ulkopuolinen raskaus tai jotain. Nyt sit puolen välin pintaan rakenneultra jossa selviää jatkot mutta seuranta siirtyi siis neuvolasta äitiyspoliklinikkalle koska tuplat tulossa ja seurannat siellä puolen välin jälkeen ilmeisesti 2-4 viikon välein riippuen miltä tilanne näyttää, en tiedä ultraavatko siellä sit joka kerta tai useemmin kun jatkot selviää siinä rakenneultrassa.
 
Mä oon saanu sellasen käsityksen Taysin äippäpolista, että kun siellä on seurannassa, niin ultraavat usein.
 
Mä en edes uskaltanut haaveilla sen enempää kumpaakaan..
Meillä on perheen sisällä ennustettu jo 10 vauvaa oikein sormustestillä, omia 2.Joten tein heti kun sain tietää ja pojua näytti ☺
Ultra 3.10 ehkä saadaan vielä varmistus sieltä vaikka mahan muotokin huutaa poikaa
 
Joo nyt meni vanhankansan uskomukset romukoppaan! :grin Sormustesti ja korkea syke povasi meille tyttöä, mutta kaikki muut "merkit" väitti poikaa (myös vau.fi testi joka on tietysti täysin tieteellisen tarkka ja luotettava...) ja mulla oli niin voikamas poikaolo että olin jo aivan sopeutunut ajatukseen että meille tulee pieni poitsu... Mutta ultraavan lääkärin mukaan tyttöhän se siellä! Ei nyt mennyt omat äidinvaistot tässä asiassa ihan nappiin laughing6 Vielä on vähän vaikea uskoa asiaa todeksi mutta aivan mahtavaa, meille tulee pieni tytön tyllerö! :love7:hello2
 
Mites muilla on osuneet omat veikkaukset ja uskomukset ultran kanssa yksiin?

Mulla on edelleen poikaolo, yllätyn todella jos masussa kölliikin tyttö. Toivottavasti keskiviikkona selviää.
 
Tyttölupaus annettu kahteen kertaan :) Mulla ei vaistoja kauheasti ollut, mutta raskauden erilaisuudesta tein varovaisen päätelmän, että tällä kertaa saattaisi olla tyttö tulossa. Sykkeet ovat olleet samaa luokkaa esikoisen kanssa, joka on siis poika. Sormustesti povasi tyttöä, kiinalainen kalenteri poikaa.. Kiinalaisen kalenterin mukaan meidän esikoisen pitäisi olla tyttö, mutta sormustesti meni hänenkin kohdalla oikein :p
 
Esikoinen tulossa ja kaikenmaailman testit jo huvin vuoksi tehty; Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö tulossa, sormustesti ennustaa tyttöä, vau.fi:n testin mukaan poika, (sama tulos jonkun toisenkin sivuston testillä), korkeiden sykkeiden perusteella tyttö...jne.. Näin myös unta tuttövauvasta, kaikesta huolimatta ei mitään tyttö- tai poikaoloa ole. :rolleyes:
Ultra 5.10., toivottavasti sillon selviää :D
 
Olot meni kyllä täysin pieleen :D vaikka vielähän tässä on aikaa muuttaa sukupuolta. Vielä en luota täysin saamaani arvioon sukupuolesta!
 
Me toivottaisiin kovasti tyttöä, kun poika on jo ennestään. Raskaus tuntuu pojan odotukseen verrattaessa erilaiselta, joten antaa hieman toivoa siitä, että pikku neiti saataisiin :dummy1:
 
Takaisin
Top