Mies toivoo kovasti poikaa, meillä siis yhteiset kaksi tyttöä. Ja olisihan se jotenkin kiva, jos olisi poika. Ehkä olen saanut lietsottua itselle vähän poikaolonkin, perustellen niihin ilmavaivoihin 
Vaikkakin kaikki tietää, että ihan yhtä paljon sitä rakastaa, kumpa tahansa sieltä tulisikin. Kunhan kaikki menee loppuun asti hyvin.
Vaikkakin kaikki tietää, että ihan yhtä paljon sitä rakastaa, kumpa tahansa sieltä tulisikin. Kunhan kaikki menee loppuun asti hyvin.

Mutta molemmille on kuitenki tärkeintä että raskaus kestäis loppuun asti ja synnytys menis hyvin. Ite en ees niin välitä syntyykö lapsi terveenä, jättäisin tutkituttamatta downin oireyhtymän ja sikiöseulonnan jos saisin itse päättää mutta mies tahtoo nuo tutkituttaa niin tottahan minä siihen suostun kun en tässä raskaudessa yksin ole. Ja sanoin minä miehelleni että saa hän kysyy sit ultrassa kumpi tulee kunhan ei vastausta kerro sitte mulle.

mikäli raskaudet menisivät samaa rataa saman sukupuolen kohdalla, voisi tehdä noita poikia enemmänkin