Tyttö vai poika?

Mies toivoo kovasti poikaa, meillä siis yhteiset kaksi tyttöä. Ja olisihan se jotenkin kiva, jos olisi poika. Ehkä olen saanut lietsottua itselle vähän poikaolonkin, perustellen niihin ilmavaivoihin :grin

Vaikkakin kaikki tietää, että ihan yhtä paljon sitä rakastaa, kumpa tahansa sieltä tulisikin. Kunhan kaikki menee loppuun asti hyvin. :smiley-angelic001
 
En osaa toivoa suuntaan tai toiseen, pikkusisko tai pikkuveli molemmat todella tervetulleita :)
 
Alkuraskaus tuntuu kyllä niin samalta kuin esikoisen kanssa, niin sillä arvelisin että poika ois jälleen tekeillä. Mids on tosin miettiny pikkutyttöjen nimiä, ja on kovasti sitä mieltä että tyttö sieltä tulee :P

Kaverin kohalla mulla on ihan selkee fiilis, että heille on tulossa tyttö ^_^

Mutta oli siellä kumpi vaan, saa tulla. Pysyis vaan kyytissä ja terveenä perille asti :)
 
Onko ketään muita ketkä ei halua tietää etukäteen kumpi tulee? :) meidän mies haluaa pitää sen jännityksen ja mie "Hullu" suostuin siihen :D
 
Me halutaan tietää etukäteen kumpi on tulossa. Tässä raskaudessa on jännitystä tarpeeksi :D mulla oli aluksi vahva tyttöfiilis jostain syystä, mutta nyt en osaa veikata suuntaan enkä toiseen enää.
 
Ite en halua tietää ennen syntymää kumpi tulee, mies haluaisi. Toivoisin poikaa koska pojat on teineinä miljoona kertaa helpompia kun tytöt. (ite olin kauhea tapaus teininä ) enkä ketää poikaa oo koskaan tuntenu joka ois ollu yhtä paha tapaus ku mie olin. :laughing025Mutta molemmille on kuitenki tärkeintä että raskaus kestäis loppuun asti ja synnytys menis hyvin. Ite en ees niin välitä syntyykö lapsi terveenä, jättäisin tutkituttamatta downin oireyhtymän ja sikiöseulonnan jos saisin itse päättää mutta mies tahtoo nuo tutkituttaa niin tottahan minä siihen suostun kun en tässä raskaudessa yksin ole. Ja sanoin minä miehelleni että saa hän kysyy sit ultrassa kumpi tulee kunhan ei vastausta kerro sitte mulle.
 
Mun tekisi mieli jättää sukupuoli yllätykseksi synnytyssaliin, mutta mies haluaa tietää etukäteen.
 
Mun yks ystävä totes ku uutisen kerroin et "sä tuoksut siltä et tyttö tulee". Hahah mikä se semmonen nenä on :D :D
 
Mä en myöskään haluaisi tietää kumpi tulee, mies kai haluaisi...:eek: kyllä mä saan sen vielä ympäri puhuttua, tai sit saa kysyä kunhan ei kerro kenellekään (myöskään mulle :grin)
 
Mä toivon salaa tyttöä, koska haluaisin kokea olla tytön äiti. Toisaalta poikakatraaseen pikkumies olis enemmänkin kuin tervetullut. Tyttö tai poika, loppujen lopuksi molemmat yhtä toivottuja. Kunhan loppuun asti vaan päästäisiin tällä kertaa. Mies ei halua tietää kumpi on tulossa, haluaa pitää loppuun asti yllätyksenä. Mä taas haluaisin tietää heti kun sen aika tulee.. Katsotaan miten käy :)
 
Mä en itse malttaisi olla kuulematta sukupuolta jos vaan näkyisi ultrassa vaikka toisaalta ajatus siitä että pysyisi yllätyksenä loppuun asti onkin ihan hauska :) Toisaalta tuleehan siinä koko heppu kuitenkin vähän "yllätyksenä" vaikka sukupuoli olisikin jo tiedossa. Miltä näyttää, miltä kuulostaa ja minkä tyyppinen pikkuinen on :love017
 
Mekin luultavasti selvitetään kumpiko tulee mikäli sinne asti päästään. Mies on kovasti sitä mieltä että poika eikä muuta mahollisuutta ole, katsotaan onko oikeassa vaiko ei. :grin Itselle ei väliä, kunhan saisi terveen pienen syliin asti. :love7
 
Meillä mies ja haluaa tietää etukäteen. Aikaisemmista ei olla kysytty, joten taivun etukäteen kysymiseen.
Itseasiassa nyt tuntuu itsestäkin siltä, että olisi kiva tietää, ihan vaan sen takia, että millaista vaatetta sitä sitten ostelisi :smiley-angelic002

Ja loppuun tuttu mantra, kunhan nyt kaikki menee hyvin loppuun saakka.. Sukupuolesta tai sen etukäteen tietämisestä piittaamatta.
 
Olon puolesta veikkaisin tyttöä, tämä on erilaista nyt kun edellisessä raskaudessa. Mutta sitten kumpaa toivoisin niin en tiedä. Ennestään on poika ja tykkäisin kyllä olla poikien äiti, mutta tietenkin kiinnostaisi myös tyttöjen maailma
 
Minä ja mies ollaan molemmat sitä mieltä, että poika tulee. Jotenkin ei osata edes kuvitella tyttöä meille, vaikka sellainen pieni prinsessakin olisi tietysti tervetullut :D
 
Ensimmäistä odottaessa ajattelin, ettei ole väliä kunhan jompikumpi :rolleyes: eikä oikein mitään toivetta sukupuolesta ollut. Nyt toisen kohdalla hiipii pienen pieni haave tytöstä, olisihan se ihanaa saada olla äiti sekä tytölle että pojalle :shy: mikäli raskaudet menisivät samaa rataa saman sukupuolen kohdalla, voisi tehdä noita poikia enemmänkin :grin
 
Ensimmäisestä ei kysytty, mutta nyt jo aavistelen että jos sinne asti päästään niin uteliaisuus vie voiton :p
 
Mieheni toivoo poikaa ja minä tyttöä :) itselläni on jotenkin toivon tunnetta että ehkä saattaa tulla tyttö. Mutta sitten käyn miettimään sitä pientä nyyttiä niin voisin kuvitella et se olis poika, joka näyttää ihan mieheltäni :) tosi vaikee vielä ajatella koko asiaa äitini ja siskoni sanoivat heti että heidän mielestä tulee tyttö!
 
Meillä salaa varmaan toivotaan poikaa, kun esikko oli tyttö. Mies tosin taitaa tehdä vaan tyttöjä, kaksi tyttöä kun on aikaisemmastakin liitosta :)
 
Meillä mies sano ku ootin esikoista, että hän tekee vain poikia, että jos se on tyttö niin sitten se ei ole hänen :D Kaks poikaan hänellä nyt onki. Saa nähdä kumpi nyt tulee. Mulle on ihan sama kumpi sieltä tulee vaikka toisaalta ois kiva saada tyttö ku poika on jo ennestään, mutta pojalle löytys jo varastosta vaatteet ja muut.
 
Takaisin
Top