Tyttö vai poika?

Miulla on kyllä ihan tyttöolo. Mutta poikaa en oo oottanu ni en tiiä oisko yhtään erilainen raskaus. Mahasta on aika helppo päätellä kuhan kasvaa kunnolla. :D
 
Mun eläkeiän kynnyksellä oleva neuvolatäti meinais että kyllä tää ihan pojalta kuulostaa(sydänäänien perusteella):).
Tuo on ollut oikeassa kahden viimeisimmänkin kohdalla niin vauvan koon kuin sukupuolenkin kanssa(aiemmin siis olin eri neuvolassa). Mulla on aika kova luotto tuohon tätiin, se on tosiaan käsikopelolla jopa arvioinut ultraa tarkemmin painoa etukäteen.
Mutta kuten sanottu, molemmat on ihan yhtä tervetulleita.
Ja haluan kyllä pitää tuonkin jännityksen loppuun asti:dummy:?:dummy1:?
 
Tänään neuvolassa sykkeet olit 160 paikkeilla, lueskelin että korkeammat sykkeet voisi viitata tyttöön. :D Tosin eihän se nyt varmasti mitenkään varmaa ole, mutta olen kuullut että vanhemmat terkat varsinkin veikkaavat sykkeiden perusteella sukupuolta.. Pojilla olisi sitten taas jossain 140 paikkeilla syke.. Ehkä ihan huuhaata mutta hauskahan noita on lueskella ja miettiä. :D
 
Näin söpöimmän unen ikinä ja siinä oli pieni prinsessa ❤ tosin siinä nyt oli pielessä esimerkiks ettei me todellisuudessa sovita edes samaan tilaan lapsen isän kanssa :D
Mut kyllä alko oikein tyttöä toivomaan sen unen jälkeen
 
Anoppi oli nähny poikavauvasta unta jo ennen kuin tiesi raskaudesta ja itselläkin jotenkin hirveän varma poika olo. Saas nährä :D
 
Täälä on kans alkanu poika olo vahvistumaan, sisarukset veikkaavat kyllä tyttöä :D koska pojille olis kaikki lelut ja vaatteet valmiina :D ja toki mun vahva pahoinvointi viittais tyttöön, mutta tasan kk niin saa tietää :)
 
Täällä alkaa kanssa olla poikafiilis :) raskaus ollut samanlainen kun esikosta ja sykkeet samallalailla alhaiset, ja oli ultrassa yhtä liikkuivainen tyyppi...saas nähä :grin
 
Nyt on jo monta tyttöunta nähty, mut tänään kuunnellessa sydänääniä tuli tosi vahva poika tunne, kumpikohan on :eek:
 
Miusta on alkanu koko ajan tuntumaa enemmän et tyttö tulee. En vaan viitsi sanoo sitä miehelle ku hän haluais niin kovasti pojan. :D mut kyllä hän on myös sanonu et ihan sama kumpi tulee, tyttökin on tervetullut :)
 
Millos porukalla on rakenneultrat ja aiotteko kysyä sukupuolta? Entä jaatteko tiedon meidän muiden uteliaiden kanssa? :grin Meillä 23.9 ja luulen kyllä että kysytään jos vaan on nähtävissä.
 
Mullakin on 13.10 ja halutaan tietää jos vaan onnistuu näkemään ja varmaan aika avoimesti puhutaan kumpiko on tulossa.
 
17.10. Ja kyllä meinattiin kysellä, kun ei aiemmin olla kyselty. Meinattiin kyllä pitää tieto itsellä, mutta foorumi voi olla poikkeus :D
 
22.9. ja sitä ennen vielä yksityinen 4D 13.9. Meinattiin kysyä, niin tietää vähän mihin varautua. Ts. periytyykö kaikki esikoiselta vai pitääkö miettiä pientä täydennystä :) Itselläni ei ole hajuakaan kumpaa tässä voitaisiin olla odottamassa, eikä kyllä ollut viimeksikään. Aika erilaisia nämä raskaudet ovat ainakin toistaiseksi olleet.
 
Muokattu viimeksi:
Meillä on 16.9. eikä ajateltu kysyä :) ei tiedetty esikoisestakaan (arvattiin kyllä!), enkä mä ainakaan halua tietää nytkään. Jos mies ehdottomasti haluaisi tietää niin sitten kysyttäisiin, mutta sit en kyllä varmasti pystyisi sitä tietoa salaamaan. Olisi vaan paljon kivempi jännittää ja arvailla :happy:
 
Mulla on ru lokakuun puolivälissä, joskus rv22++. Millä rv teillä on? En ehkä malta odottaa, vaan saatan tuikkasta itseni 4d ultraan jo aiemmin. Mä toivoisin tyttöä...mutta tämä kliseinen, aivan sama, kunhan on terve. Tytölle olisi itseltä vaan niin paljon kaikkea lapsuudesta tallella ja muutenkin kun ainokaiseksi jää, niin jos valita saisi niin... me halutaan tietää sukupuoli, jos se vaan on mahdollista ja varmaan lähipiirille kerrottaisiinkin. Ja tietty foorumille
.
 
Mahan perusteella muut on veikannut tyttöä..luulin kyllä esikoisesta että poika siellä on,mutta eipäs ollutkaan :D no 12 päivää enää niin pitäis selvitä :)
 
Takaisin
Top