Tyttö vai poika?

Meillä ollut poikaolo alusta saakka ja poikalupaus saatu :happy: vähän hassulta tuntuu odottaa poikaa kun on ehtinyt olla kohta 8 v tytölle äiti. Pikkupojat on kyllä huippusööttejä myös ja itselläni ei ollut toivetta suuntaan tai toiseen. Mies on toivonut poikaa ja on ihan innoissaan kun on poika tulossa.
 
Jaahas.
Tuli ihan hölmö olo ultran jälkeen,kätilö veikkasi tyttöä.
Tosiaan sormustestit näyttää kyllä poikaa ja mahan muotokin viittaa poikaan.
Ei tässä nyt uskalla miettiä nimiäkään niin tarkkaan tai ostella mitään muuta kun neutraaleja vaatteita ja tarvikkeita.

Enivei,olipas mukava nähdä 3D kuvaa ekaa kertaa ja kaikki muutenkin hyvin
 
Esikoinen tulossa ja kaikenmaailman testit jo huvin vuoksi tehty; Kiinalaisen kalenterin mukaan tyttö tulossa, sormustesti ennustaa tyttöä, vau.fi:n testin mukaan poika, (sama tulos jonkun toisenkin sivuston testillä), korkeiden sykkeiden perusteella tyttö...jne.. Näin myös unta tuttövauvasta, kaikesta huolimatta ei mitään tyttö- tai poikaoloa ole. :rolleyes:
Ultra 5.10., toivottavasti sillon selviää :D

Tyttöähän se ultratätikin tänään varovasti veikkas :)
(Toki samaan hengenvetoon jatkoi, että "synnärillähän se sit 100% varmasti selviää...... :rolleyes: )
 
Minullakin vahva poikaolo ja yllätyn kyllä suuresti jos ultrassa väittävät tytöksi. :D Wadalma minulla on sama homma: en osaa edes ihastella tyttöjen vaatteita. Alkuun toivoin kovasti tyttöä ja halusin ostaa kaikenlaisia ihania mekkoja vaan nyt en voisi kuvitellakaan ostavani mitään mekkoja saatika yhtään pinkkiä vaatetta. Olen niin jo sisäistänyt asian, että sieltä on poika tulossa. :D Rakenneultra meillä on 5.10. Rv 20+1. :) Vielä pitäisi 3 viikkoa jaksaa odottaa, ei kyllä malttaisi. :Heartred

Äidinvaisto osui oikeaan. Poika siellä on! Olen onnesta soikeana! Toisaalta taas en vieläkään oikein edes tajua odottavani lasta. :D
 
Rakenneultra takana ja meille tulee kaksi poikaa, myöh selviää ovatko identtisiä. Salaa toivoin ees yhtä tyttöä kun Mul on kolme poikaa ennestään niin musta tulee sit viiden pojan äiti mutta pääasia et ovat muuten kunnossa. A painoi 360g ja B 412g ja molemmilla omat pussukat ja istukat. Istukat tulee niin eteen että se selittää miksi liikkeet tuntuneet nyt vasta selvemmin ja enempi oikealla kun sil puolel ei istukka oo eessä samalla lailla.
 
Mun työkaveri teki sormustestin ja se näytti pitkän paikallaan olon ja arpomisen jälkeen tyttöä :) en ehkä kuitenkaan vielä ala vaaleanpunaista ostella ;D
 
Mä en osaa ollenkaan arvata, kumpi tulossa. Esikoisesta veikkasin ihan pieleen, kuopuksesta ajatukset olivat koko ajan että tyttö tietty, kun ekakin oli ja niinhän se oli. Nytkin jotenkin ajattelin, että tyttöhän sieltä taas tulee mut sit taas todella erilainen raskaus voisi viitata poikaan...

Ultrassa vähän meinattiin että kysyttäis, mut saas nähdä perutaanko sittenkin ajatukset :)
 
No niin mäkin oon vähän aatelku kun esikoinen on poika että niin tää on tietysti myös:D
 
Eikös siitäkin ole joku tutkimus että toinen lapsi on todennäköisemmin samaa sukupuolta kuin ensimmäinen?

Toisaalta oma tutkimus on havainnut, että tosi paljon on perheitä joissa tyttö ja poika. Näin sitten meilläkin kun esikko tyttö ja tulokas on nyt poika :happy:
 
Meillä pysyi sukupuoli 20+0 ultrassa salaisuutena. Ei olla viel päätetty kokeillaanko 4d ultraa jos näkyis :)
 
Meillä ois huomenna rakenneultra :woot:. Salaa oon vähän toivonut, että tulis tyttö, kun on 7v poika kotona, nii ois sit kummatkin:wink. Mutta on sellainen fiilis, että poika ois tulossa. Mutta ei sillä sukupuolella ole väliä oikeasti kuitenkaan :p. Mies taas tyttöä veikkaa...ja todellakin meinattiin kysyä, en malttaisi ollenkaan olla kysymättä :rolleyes:. Mies malttaisi kuulemma synnärille oottaa, mutta päätettiin silti yhteistuumin , että kysytään.
 
Meillä oli ultra eilen ja kuten aiemmin kirjoittelin toivottiin tyttöä, ja tyttöhän siellä näkyi :Heartred Hieman hihkuin! Kuulemma juuri selkeämmin ei voisi tyttölapselta näyttää - ei kuitenkaan luvannut 100% varmuudella mitään. Mulla on ollut melko vahva tyttöfiilis, joten luottavaisin mielin tytyä odottelen skeptisestä loppulauseesta huolimatta :p
Tänään karsin Miun vanhoista vaatteista poikamaisimmat pois, vien ne parin viikon päästä kirpparille ja ostan tilalle jotain sievää ja hempeetä Mauta varten :angelic:
 
Mä alan tulee hulluks kun en tiiä kumpi tulee. Mulla on itellä tosi vahva poikafiilis. Mut sit nään unia vaihtelevasti että syntyy tyttö ja toisissa poika. Alkaa kyllä toivomaan tyttöä kun niissä unissa tytöt aina vaan pulahtaa maailmaan ja poikia saa oikein repiä ulos :D
 
Gagezzz, voiskohan sukupuolen selvittää ainakin jossain raskauden vaiheessa ihan verikokeena tai pissasta? En tiedä onks kotitestit kovin luotettavia mut yksityisillä labroilla vois ihan kohtuuhintaan olla semmosta tarjolla. Eihän sillä sukupuolella tietenkään oo väliä ja kuhan on terve ja blaa blaa mut jos se itseä kiinnostaa tietää edeltä ni mun mielestä täysin ymmärrettävää! :smug:
 
Takaisin
Top