Tyttö vai poika?

Nannaaa

Satasella mukana keskusteluissa
Helmimammat 2017
Tehdään tännekin nyt tämmönen astetta leikkimielisempi ketju, jossa voi kertoa fiiliksistään, toiveistaan tai veikkauksistaan vauvan sukupuolen suhteen. Katsotaan sitten, että kuinka moni oli oikeassa! :grin

Mä itse toivoisin ehkä vähän ja salaa tyttöä, mutta veikkaisin hänen kuitenkin olevan poika :grin
 
Tyttö olis siinä mielessä hyvä ettävois käyttää samoja vaatteita kuin tasan vuotta vanhempi sisko eikä tarvis ostella kaikkia toppahaalareita yms uusia. Mut mulle ei oo muuten mitään merkitystä lapsen sukupuolella, molemmat on tervetulleita :)
 
Tää on paha...mulle oikeestaan ei oo väliä kumpi tulee, mies toivoo vähän ehkä tyttöä (samoin varmaan miehen puolen suku). Mulla on pieni epäilys että olisi poika, kun ei miehen sukuun tunnu tyttöjä syntyvän :grin mut ehkä jos tulee toinen poika, niin saattaa olla että haluttaisiin sit vielä myöhemmin "yrittää tyttöäkin". Ehkä :p
 
Pieni toive on tytöstä mutta luulen hänen olevan poika :) meillä siis kaks poikaa ja yks tyttö.
 
Tyttö olo täällä. Samanlainen alku kun esikoisesta..kuopus on poika.

Asiasta kukkaruukkuun; eikös ne Beckhamit tehneet niin kauan lapsia et Victoria sai sen tytön:hilarious: montako niitä sit tulikaan..5-6?
 
Mä toivon tyttöä, koska tää on tällä hetkellä suunniteltu olevan viimeinen. Meillä ennestään heinäkuun 2015 poika. Samalla salaa toivon kaksosia, tyttöä ja poikaa. Olot on pahemmat kuin esikosta, josta mulla ei ollut juuri mitään oloja, joten josko se tyttö ois❤
 
Toiveet on vähän sekä että. Toisaalta toivon saavani joskus tyttären mutta toisaalta toinen poikakin olisi ihana.
 
Me puhuttiin että jos tulis tyttö nii jäis lapsiluku tähän, poika jos tulee nii koitetaan vielä kerran. Ainaki oireet on paljo vahvemmat nyt ku esikoisesta joten joko sieltä tulee tyttö tai salaa kans toivon kaksosia ♡ ja suku toivoo tyttöä ku kaikki 4.n polven lapset on poikia.
 
Salaa toiveissa pieni tyttö. Mutta kai esikoiselle olisi enemmän seuraa toisesta pojasta. :) on silti kummallista, miten nopeasti kaikki toiveet ja odotukset nousee, vaikka koittaa olla suuremmin ajattelematta asiaa o_O
 
Apua mä en vielä tiedä kumpaa toivoisin :grin tuskin se tosin haittaa. Mulla ei oo vielä minkäänlaista oloakaan, yritän ensin löytää sen olon että oon edes raskaana :grin mies toivoo poikaa, sillä hänellä on neljä pikkusiskoa :p näin kun ensimmäistä odotetaan niin mulle on oikeastaan ihan sama, sekä tytölle että pojalle haluaisin olla joku päivä äiti :)
 
Olen ollut varma aiemmin, että meille tulee poika, mies toista mieltä. Nyt kun hän on saanut alkunsa, meidän ajatukset ovat vaihtuneet, jopa niin, että sanoimme melkein yhtäaikaa, että entä jos onkin kaksoset :woot::grin
 
Mulla ennestään kolme poikaa, miehellä yksi poika. Kovasti olis toiveissa saada tyttö tähän poikajoukkoon :p Mutta ei ole enää itsestä kiinni tää asia. Myös lähipiiri on sitä mieltä, että tyttö saisi tulla. Oireetkin on erilaiset muihin raskauksiini verrattuna, mutta on ikääkin kyllä enemmän ja eri tekijä asialla :wink
Äidilläni on kolme poikaa ennen minua ja sitten tulin minä. Mies on itse kaksonen, joten vähän odoteltiin/toivottiin että meille vois tulla kaksoset, mutta varhaisultrassa näkyi yksi pieni alku (rv 5+2).. Tuskinpa sinne toista enää ilmestyy:rolleyes:
 
Eka raskaudessa toivoin kovasti tyttöä ja tyttö tuli, nyt ei ole väliä kumpi on. Mies toivoo poikaa ja poikana puhutaan masukkaasta. Tyttö on ihan yhtä mieluinen kyllä molemmille. Toivotaan että sukupuoli selviäisi rakenneultrassa, sen verta uteliaita ollaan.
 
Itellä ei viel mitään oloja tai tietoisia toiveita, huomaan kyl vähä kyttäileväni oireita et onko erilaiset esikkoon verrattuna ja varmaan jos kovin eroaa ni epäilen kyl eri sukupuolta. Esikosta näin hyvin todentuntusen unen ennen rakenneultraa et synnytin tytön ja rakenteen tyttöveikkaus ei ollu mikään yllätys. Toivottavasti rakenteessa viimistään selviää :)
 
Salaa ehkä toivon että tyttö tulisi, ihan vain sen takis että saisi kokea millaista on olla tytön äiti. Mutta poika olisi kyllä yhtä ihanaa saada, saisi ainakin käyttöönsä isoveljeltä säästetyt vaatteet yms. Tytölle on keksittynä vaikka kuinka monta kivaa nimeä, mutta pojalle ei vielä yhtäkään mieleistä :D
 
Mulle yks kaveri sano ennen ku ees tiesin varmaksi plussaa et "mä näin unta et oot raskaana ja saatte tytön" :D Saa nähä miten käy. Ei o vielä mitään sen suurempia viboja ittellä kumpi tulee...
 
Miehen puolesta toivoisin poikaa, kun meillä 2 tyttöä on ennestään. Oloa ei vielä ole suuntaan tai toiseen!
 
Meillä esikoinen on tyttö ja silloin mulla oli heti raskauden alusta lähtien niin selkeä tyttö-olo, että olisin ollut ihan shokissa jos kätilö olis rakenneultrassa muuta väittänyt :grin Nyt ei oo yhtään niin selkeää oloa suuntaan eikä toiseen.

Oon aina nähnyt itseni nimenomaan tyttöjen äitinä, mutta toisaalta tiedän, että mies varmaan toivois toiseksi poikaa. Vaikka hän kyllä joku päivä sanoi, että on ne tytötkin kivoja :) Mutta saa nähdä tuleeko tässä itselle mitään oloja. Rakenneultrassa, kunhan sinne asti päästään, varmaan kyllä kysytään sitten sukupuolta.
 
Takaisin
Top