Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mul ois hirvee himo salaatteihin mut ei vaan yksinkertasesti jaksa tehä mitn ohmeellistä :/ mä en nykyään jaksa syödä oikeestaa paljoakaan.. Ihan pienestä jo tulee täyteen..

Sama juttu! Nyt ku taas söis, niin ei vaan mahdu! :wideyed: Vesilasistaki tulee täys olo pieneks hetkeks.....

Mulla on myös himo salaatteihin ja sitä on ihan pakko saadakin joka päivä. :-) onneks on ainakin terveellinen himo!

Mie oon hirveesti syöny viime päivinä parsakaali, kukkakaali ja porkkana sekotusta höyrytettynä :happy:

Mä söin pari viikkoa paula vanukkaita alkuraskaudessa ja nyt himoitsen donitseja. Myös nugetteja oon syöny pari kertaa noin viiden vuoden tauon jälkeen. En oo ikinä välirtänyt edes jugurtista tai pullista tai kekseistä, niin noi vanukkaat ja donitsit tuli tois puskista. Hedelmiäkin tulee onneksi syötyä paljon! Nektariinejä, luumuja ja nyt viimeisin rakkaus; appelssiinit. Jalopeno himo on jo mennyt ohi.

0f361202904d773373573de61d72168d

Saakohan tätä syödä ? Korvaa kyllä kaikki vanukkaat. On niiiin hyvää :)

Vanukas himo meni parissa viikossa ohi. Onko tossa makeutusaineita? En muists mitä niistä ei saa syödä.

Asesulfaami k ja aspartamiini oli sallittujen listalla muita en muista...

Sakariini ja syklamaatti on ainoat vältettävät makeutusaineet.

Mulla on aivan sama mitä syön, jos syön sitä useampana päivänä peräkkäin (tai vähän ajan sisällä enempi) ni käy ällöttämään. Himot on vähissä ja hyvin hetkellisiä. Ja muutenkin saa väkisin vääntää ruokia. Jos saakin jonkun muun tekemää ni voe pojat sitä riemua!

Mä oon oikee karkki ja sokerihiiri. Alussa ei tehny mieli karkkia, se oli tosi outoa : D Nyt koitan olla sokerittomana koko syyskuun. Hedelmiä kyllä meinaan syödä.

Mä en pysty yhtään syömään karkkii enkä mitään makeeta. Mut suklaa kyl menee ! Tulee ihan äklö olo.
Suolasta tekee taas kauheesti mieli. Ku viime raskaudes oli just toistepäi!

Aktiivinen foorumin seuraaja täällä myös kommentoi!
Suklaa on ollu mun ylivoimanen inhokki, samoin kuin tomaatti. Ennen suklaa ollu suurta herkkua, mut heti plussauksen jälkeen pelkkä hajukin on tehnyt pahaa. Näille samoille aineille olin ihan pienenä allerginen :D kumma juttu.

Hampparii, hampparii.... Aika alusta asti on kyllä hesen mainokset himottanu :smiley-ashamed005
Saan niistä melkein sen maun suuhuni, pelkistä kuvista!
Mutta oon pitäny itteni aikaa hyvin kotiruokalinjalla, ehkä kaks hampparia tähän mennessä syönyt. Ja kun ei oo päässyt tulemaan yliannostusta, niin himo jatkuu vaan.

Mun tekee kans ihan törkeesti mieli mäkkäriruokaa. :wacky: Onneksi on toi esikoinen niin tulee syötyä terveellistä kotiruokaa vaan... :shifty: Joku ilta pistän kyllä miehen drive-iniin kun esikoinen menee nukkumaan :p

Takaisin