Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mä olen tässä reilun viikon haaveillut suklaa-kermamunkista! Eikä oo vielä kaupassa tullut vastaan.. Munkkipossukin kelpais jo pikkuhiljaa..

Tommonen suklaakermamunkki on kyllä hyvä, en oo vuosiin syöny ja olin jo unohtanu niitten olemassaolon! Omarmunkit on hyviä!!

Suklaa, suklaa, kola, suklaa, pizza, kola, suklaa, suklaa, suklaa, suklaa.... :)

Yhyy mäki haluisin voida syyä suklaata

Mäkin diggaan suklaasta ja sitä on pari kertaa viikossa pakko saada :rolleyes::oops: onneni on et lähikauppaan ei oikee jaksa enää kävellä ja ihan pelkkä suklaa asiana en kyllä autolla lähe :smug:

Nimim. Ei oo ikävä aikoja kun lähikauppa oli naapurissa ja sieltä tarttu päivittäin mukaan karkkia, suklaata, pizzaa, sipsejä :oops::joyful::wink

Pullat, eilen haaveilin, että olisin tehnyt itse, mutta laiskotti ja teen tänään valmispakastepullat, kun vanhemmat tulee kylään :)

Noi on tosi hyviä noi valmispakastepullat, siis varsinkin korvapuustit, dallaspullat, munkit jne...

Heti alko tekeen mieli :hungry: mut herkkupäivä oli ja meni nyt taas taukopäiviä tai ainakin yksi :rolleyes:

Vissy auttaa kans närästykseen vaikkei ihan yhtä hyvää ookkaa ku jäde :D mä söin esikoisen odotukses jätskii sillä verukkeella et se aiheutti pienelle hikan ja siitä tiesin että on hengissä tuolla masussa :D mulla ei ollu sillon siis doppleria :D

Auttaako närästykseen? Ehkä munkin pitää ottaa osaa tähän ihmiskokeeseen! :D

Mulla ainakin auttaa. Välillä tarvii vissyä välillä jäätelöä tai jukurttia :-) Minusta ne on aika vastakkaiset.. Kai närästystäkin on "kahden laista" ?¿ Ei mulla onneks kovin pahaa närästystä oo (viel) ollu, mut on se vaan inhottava vaiva! Mielummin etsin heti helpotusta kuin kärsin.

Mulla kans närästystä kahta erilaista. Toiseen käy vissy ja toiseen, sellaseen polttavampaan, pitää saada piimää. Se ainakin auttaa. Jätskiä täytyykin kokeilla! :D

Mulla Tofulinen jätski aiheuttaa entistä kamalamman närästyksen. Maitoallergikkona en normijätskistä tiiä, mutta ainaki tuo jäätelönkorvike on huono idea :sour:

Joo närästystä on kahdenlaista täälläkin: rintakupu ja närästys mulla ei auta kun noi kerran vrk otettavat lääkkeet..

Mä oon syöny koko raskauden ajan jalapenoja (niitä vihreitä, suolaisia purkissa) ja kaupan lämmintiskiltä haettuja kokonaisia grillattuja kanoja:taunt014 näitä alkoi himottaa ensimmäisenä päivänä kun pahoinvointi loppui, joka loppui siis kuin seinään yks kaunis aamu kesällä :D
Muuten kaikki maistuu, tällä hetkellä mandariinit kova sana, menee vähintään viisi päivässä :happy: Nam! Ja kuukausi sitten semmoiset uudet omenat, jotka oli pehmeitä ja saattoi syödä kuorineen. Jos omppu oli "vääränlainen", tuli puraistessa hirveät kylmät väreet :hilarious:

Mä oon syöny kyllä herkkuja kummemmin miettimättä, samoin salmiakkia oli pakko saada aiemmin ja saatoin pikku askin syödä silloin tällöin. Nyt ei enää kuola valu ajatellessa :woot:
Pakko syödä koko ajan, maha täyttyy nopeasti ja tyhjenee vielä nopeammin! Puoli tuntia ruoan jälkeen koluan taas jääkaappia :happy090

En ollut tietoinen että olis jotain inhokkeja enää tässä vaiheessa (alkuraskaudessa oli paljonkin) mutta nyt yks päivä hoksasin että sinihomejuusto - joka yleensä on mun suurta herkkua - aiheuttaa todella suurta vastenmielisyyttä. Yritin laittaa pitsaan, piirakan päälle, punajuurilaatikkoon... aina sama, jo uunista tuleva haju kuvottaa ja ruoka maistuu lähinnä pilaantuneelta. Ja miehen mielestä on hyvää, joten vika ei oo juustossa :) mielenkinnolla ootan palautuuko haju/makuaisti sitten raskauden jälkeen tuolta osin ennalleen :) nyt se pelkkä juustopala jääkaapissa kuvottaa ja ootan että mies sais syötyä sen pois haisemasta... :yuck:

Takaisin