Mielitekoja ja inhokkiruokia

Mua on banaani ällöttäny molemmissa odotuksissa ainakin näin aluks. Viime odotuksen eka oire oli et banaanit alko haiseen jäätävän pahalle pöydällä

Mua on banaani ällöttäny molemmissa odotuksissa ainakin näin aluks. Viime odotuksen eka oire oli et banaanit alko haiseen jäätävän pahalle pöydällä

Banaanit on täälläkin ihan yök.

Mulla alkanu kahvinjuonti nyt tökkimään ei pysty vaan juomaan ,ku alkaa yököttään.. Ja toinen minkä oon huomannu niin, kanan haju! Kaupassa haisi paistettu kana nii meinas yrkkä lentää..:D Kiinalaisessa on tullu käytyä ja nuudelit! :D Sitte juustoo on pakko syyä ja porkkanat! :D

Mulla raaka kana ja kaupan paistopisteen ruuat on yäk! Hyihyi mullei myöskään ruoka maistu eikä ihan hirveesti kerralla ees jaksa syyä.. Eilen tilattiin pizzaa eikä ees ollu kauheen hyvää vaik oli sellasest paikast missä pizza on herkkuu! :o jaksoin just ja just syödä puolet.. Ja koko päivänä en muuta ollu syöny paitsi aamulla muutaman pinaattiletun ja yhen kroisantin..

Yyh jauheliha jota paistetaan haisee ihan kamalalle. Se myös maistuu ruoassa tosi pahalle, yöks.

Mua oksetti tänään jopa se, että mies oli juonut kahvia ja tuli lähelle tuoksuen kahvilta :confused: Muutoin mua ällöttä lähinnä tietyt ruoat, mitä on yleensä arkisin tehty (mm. tomaattinen jauhelihakeitto, linssikeitto ja bataattikeitto). Nyt sitten metitäänkin mitä sitä vois tehdä :D

Sinappi taas on nyt semmmonen himo. Sitä söisin melkein minkä kanssa vaan.. Viime raskaudessa himo tuli tulisiin pepperoneihin :D

Kirpeät karkit....niitä lähti tänään mukaan prisman irtokarkkihyllystä, vaikken juuri koskaan normaalisti osta irtokarkkeja. Nyt sitten kieli hellänä kun piti kaikki syödä...

Inhokki ruokia on kaikki mitä voi kokata. Lihan, kanan ja kalan paistamisesta tuleva haju on aivan kamala. Riisi ja pastaki tökkii. Pitää ihan keksimällä keksiä, että mitä ruoka laittais ilman huonoa oloa.

Mutta tuoreet mansikat, päärynä mehujää ja hampurilaiset on semmonen mitä voisin syyä koko ajan. Tosin mansikat on ainuita mitä tulee joka päivä napsittua.

Täällä taas ensimmäisessä raskaudessa maistui kaikki terveellinen, tomaatit, mandariinit ja hedelmät ylipäätänsä ja poika tuli!
Tässä raskaudessa kaikki suolainen ja rasvainen ja maustettu maistuu! Pizzat, kebabit, hampurilaiset. Ollut niin huonovointinen kokoajan että tuntuu nuo ruuat auttavan myös olotilaan. Huoh. Kiloja tässä pelätään enemmän kun ruokalaskua:oops::grin

Mulla ei oo mitään erikoisia mielitekoja tullut. Suuri rakkauteni kahvi oli pitkään ihan ehdoton nounou, hajukin ällötti. Nyt voi sillon tällön pienen kupin juoda, ei vieläkään kyllä tee mieli varsinaisesti.

Hedelmät on menneet vähän kausittain, alkuraskaudessa elin appelsiineilla ja omenoilla, mitä kirpeämpiä sen parempia. Nyt taas vuorossa on nektariinit ja kiivit. Marjat maistuu myös kaikki. Banaani on mennyt ällötysten listalle.

Rajoitetuista/kielletyistä ruoka-aineista tekisi mieli syödä salamia! Ai että! Tai graavilohta! Niistä oon kuitenkin pidättäytynyt täysin. Fetaa oon syönyt suolankaipuussa pariin otteeseen, kunhan on ollut pästoroitua. Ja salmiakkia/lakritsia syön kyllä pieniä määriä edelleen, sekä inkivääriä on varmaan joissain ruuissa ollut.

Tuntuu, että kaikki suolainen ja rasvainen maistuis parhaiten. Samoin kaikenlainen kirpeä! Onneksi pahoinvointi on sikäli ohi, että kaikenlaista ruokaa kyllä pystyy jo syömään ilman sen kummempia oloja.

Mun tekis mieli maksamakkara ruisleipää ja metukkaa lakuista ja salmiakeista puhumattakaan mut oon päättäny et jätän noi kielletyt ruoka aineet kokonaan syömättä (myös kuumennettuna paitsi ehkä voin syödä jtn ruokaa jossa on seassa tuorejuustoa esim sosekeitto) niinkuin esikoisestakin.. On nii lyhyt aika lopulta :)

Toinen inhokki ilmestyi nytte myös. sipuli kaikessa muodossa höh se ku on ollu niin lempparia ennen. Näkkäriä voisin mussuttaa vaikka koko päivän :D

Vitsit kun olis tehnyt mieli ravintolassa kanaa vuohenjuustolla, mut päätin nyt vaan kestää ilman. Myös pihvit piti jättää välistä. Päätin kuitenkin vaan, et vältän nyt kokonaan ne mitä on suositeltu välttämään. Hyvää ruokaa sain kuitenkin ja sit herkuttelen taas pienen tauon jälkeen noilla muutamilla jutuilla entistä makoisammin :)

Hedelmiä! Erityisesti nektariinia :P Ja oon ollut aina huono syömään hedelmiä/ ne ei oo maistunut.

Takaisin