Vauvat tilaa sitä omiin tarpeisiin. Ootko sä huomannut kaikilla niitä tiheen imun kausia? Saako teillä tissii aina kun haluu: siis tää vauva? Mä oon vaan tarjonnu aina kun haluu. Kyllä päivässä 10-12x imetän. 2-4h välein yöllä ja päivällä ja iltasella tuntuu et vauva tankkaa kun alkaa väsyy ja kitisyttää ni haluu enempi olla tissillä. Yösyötöt meillä on nopeita. Vaihdan pissavaipan sängyssä ja kakat käyn pesee jos on tullu. Sit typy syö 10 min ja nukahtaa. Yöllä en röyhytä koska piristyy liikaa jos lähen siitä vielä nostelee, testannu oon.
Mä oon tullu ny hysteeriseks sen vaippaihottuman kanssa. Vaihdan yösyötöilläkin ja jos tulee kakka kellonajasta ja paikasta riippumatta niin salamana pesulle. Tää on niin herkkähipiäinen. Viikon sisällä oli kolmesti peppu niin punanen että nukuttiin ilman vaippaa sänky vuorattuna. Sinkkivoide onneks meillä rauhottaa nopeesti.
Meiän pojallakin oli pienenä vauvana vaippaihottumaa. Sen takia mäkin vaihdan aina vaipan, kun pissa on tullut vaippaan. Öisin vaihdan yleensä aamuisin vaipan, jollei poika ole levoton. Joten et sä mun mielestä ole hysteerinen. Meillä neuvola neuvoi käyttämään bepantheniä vaippaihottumaan. Talkkiakin käytettiin aluksi. Sinkkivoidetta neuvottiin synnäriltä laittamaan vaippaihottumaan, mutta mä ei olla sitä käytetty.
....