Tyttö vai poika?

Meillä entuudestaan kolme poikaa ja kyllä mä vaan toivoisin tästäkin poikaa ja uskon siihen hyvin vakaasti. Mies on sitä mieltä että tyttö, mutta minä en kyllä usko. :D
 
Tyttöä toivotaan molemmat Kaksi poikaa on jo. Oon aikasemmistakin tiennyt kumpi tulee, eikä tää tule olemaan poikkeus. Sen verran uteliasta sorttia oon.
 
Heitin juuri polttareissa morsiusvihdan katolle. Se jäi pystyyn, eli poika siis tulossa :P
 
Mulla on ei-niin-salainen toive että olis tyttö, en ees tiijä miksi. Mutta olen 86 % varma että poika on tulossa! En osaa ollenkaan ajatella mitään nimiä, vaatteita tms. tytölle, kun on niin voimakas tunne että poika siellä on! :wacky: Jos maltetaan, niin yritetään pitää sukupuoli salassa itseltämmekin synnytykseen saakka, mutta en sitten tiedä millanen järkytys se olisi mulle jos sieltä tuliskin tyttö! En varmaan uskoisi vaikka omin silmin näkisin! :grin
 
Täällä ehkä itselläni haaveena tyttö.. Poikavauvasta olen kylläkin nähnyt unta kaks kertaa. Semmoista fiilistä ei oikein ole tullut että aavistaisi että kumpi siellä mahtaisi olla..
 
Itse toivon tyttöä, mutta kyllä poikakin käy :) itse kyllä uskookin jo tyttöön kun oma perhe tuntuu olevan sitä mieltä, että tyttö tulee ja ostelevat jo vaaleenpunasia bodyja ...taitaa olla niille aika suuri pettymys jos poika onkin :D
 
Mulla tuli vahva poikaolo nt-ultran jälkeen. Mies sanoi että näytti kun kivekset ois roikkunut jalkojen välissä ku kätilö ultras 3d ultralla ja siinä 3D-kuvassaki näkyy jalkojen välissä pieni uloke :D mutta tässä vaiheessa se voi yhtä hyvin olla tytön alapää kun vasta kehitteillä ne sukuelimet. Kumpikin sukupuoli on ihan yhtä toivottu, esikoista odotetaan :)
 
Meillä mies kommentoi minulle toissa aamuna nähneensä unta pojasta :D Ihanaa, kun hänkin elää niin mukana. Saas nähdä kumpi on tuloillaan :D
 
Miusta on tuntunut alusta lähtien, että poika tulee. Tytölle olen kyllä kehittänyt nimet ym jo kauan ennen raskaaksi tulemista, pojalle taas en. Pojalle on mielestäni vaikeampi keksiä nimeä.

Aiemmin halusin tytön, kun taas ollessani itse vielä lapsi olin sitä mieltä, että ensimmäinen lapseni tulee olemaan poika. En tiedä yhtään mistä nämä omat aavistukset ovat peräisin.

Mieheni kertoi toivovansa poikaa.
Minulle ei väliä kumpi tulee. Oikein tervetullut on, on hän sitten kumman vaan sukupuolen edustaja. :love7
 
Täällä on aavistukset kutakuinkin aina menneet väärinpäin:hilarious:- on lähtenyt poika synnäriltä pinkeissä ja tyttö sinisissä.. Tykkään siitä jännityskertoimesta jonka tietämättömyys tuo tullessaan. Nyt tuntuu pojalta-ei es tietoakaan pahoinvoinneista mitä tyttöodotuksissa on jonkin verran ollut, tiedä sitten onko taas väärinpäin. Ainahan se lopputulema on silti oikea!
Ekasta toivoin kovasti kovasti tyttöä ja mahtavan pojan sain.
 
Mies veikkasi, että tulee tyttö, koska NT-ultran sivuprofiilikuvissa näytti olevan oikeaoppinen töröhuuliposeeraus. :D
 
Meillä mies toivoo poikaa. Kovasti.

Hän sanoo että jos on tyttö, niin hön harmaantuu ennenaikojaan jos asutaan suomessa, kun tyttö on teini..

Mulle käy molemmat. Jotenki mä ajattelen poikana kuitenkin.
 
UmmJenna, miksi harmaantuu jos asutte Suomessa? :D

Mulla on herännyt toive tytöstä. Mies on sitä mieltä että tyttö on tulossa mutta mulla on välillä vähän sellainen olo että eiköhän tää poika oo kuitenkin. Mies oli viime kerralla oikeassa, saa nähdä miten nyt käy. Ei jaksaisi odottaa sinne ru:hun! Ja jos siellä ei selviä niin kyllä harmittaa :shifty:
 
Meillä mies toivoo poikaa. Kovasti.

Hän sanoo että jos on tyttö, niin hön harmaantuu ennenaikojaan jos asutaan suomessa, kun tyttö on teini..

Mulle käy molemmat. Jotenki mä ajattelen poikana kuitenkin.
Onko sun mies maahanmuuttanut? Vois kuvitella että es muslimikulttuurista tulevalle suomen nuorisokulttuuri tyttöjen kannalta olis vähän extrasti ohimoita harmaannuttava..?
Ja kyllähän nuo teinit -pojat yhtälailla - saa harmaannutettua itse kutakin:p-ainakaan seurassaan ei jää epäselväksi miten "silloin 50-luvulla varmaan asiat olikin noin kun sanoit äiti- Vai koska sä olitkaan syntynyt?":woot:..
 
Esikoista odotan. Mie ite kovasti toivon poikaa, koska suku on todella nais valtainen. :happy: mut kumpi tahansa sieltä maailmaan putkahtaa oon ikionnellinen :Heartred
 
Täällä tuntemus vaihtelee kovasti.. esikko on tyttö ja tavallaan olis kiva saada poika kun enempää ei tule mut sit toinen tyttöki olis ihana! Ajoittain puhun ääneen "tytöistä" ku jotaki esim. enskesää mietitään.. nt.uä:n perusteella ensivaikutelma oli tyttö mut tarkemmin tutkiskeltuna profiili on vähe jykevämpi :rolleyes: jännä nähä.. toivottavasti rakenneuä:ssä selviää!
 
Mun siskontyttö näki ultrakuvan ja sanoi, että on ihan tytön näköinen :D
 
Takaisin
Top