Toinen haaveissa <3

Hiphei,
Saanko liityä seuraanne? Kp5 mennossa ja yk1. Esikoispoika syntynyt 9/2010. Toivon et on eka ja vika kierto ennen raskautumista :)

Montako päivää teillä kestää kuukautiset?

Tervetuloa! :) mulla kestää 7 päivää ja joskus venyy päivällä kun tulee tuhrua :shifty: onko sulla kuinka pitkä kierto? Mulla on nyt kp2/28 ja toivottavasti on viimmeiset kuukautiset tänä vuonna :rolleyes:

Tervetuloa kyfi! :)

Mulla kestää kuukautiset 3-4pv. Aikaisemmin kierto oli monta vuotta 23-26pv, mutta nyt viimeiset kolme kiertoa on ollut 30-31pv.

Hei tyypit! Täällä uusi pikkukakkosen kuumeilija!

Oltiin niemjan kanssa samassa marraskuun 2015 mammojen ryhmässä, ja nähtävästi en ookaan ensimmäinen, joka on uusintakierroksella :D

Oikeastaan meidän oli tarkoitus aloittaa yritys vasta seuraavasta kierrosta, mutta kärsimättömiä kun ollaan, hyödynnettiin eilinen ovis ja tilattiin plussa parin viikon päähän (joo, näin helpostihan se tunnetusti käy, katotaanko, niin mä kuumeilen täällä vielä ensivuonnakin). Meillä on 10/2015 ennenaikaisesti syntynyt tyttö, joka kovaa vauhtia ottaa kiinni täysiaikaisia ikätovereitaan. Sisarusta ollaan alkujaankin suunniteltu lyhyellä ikäerolla, mutta tuo ennenaikaisuus ja kiireellinen sektio raskausmyrkytyksen takia vähän sotki suunnitelmia, joten piti odottaa, että paikat kuroutuu leikkauksen jäljiltä umpeen myös sisältä päin.

Tervetuloa Iiliina! :)

Meillä samanlainen tausta. Esikoinen syntyi kiireellisellä sektiolla vakavan raskausmyrkytyksen takia 12/14 (la 1/15).

Juu, on mulla kierto käynnistynyt jo synnytyksen jälkeen. On ollut jo neljät menkat. Poitsu tosiaan 5kk ja viikon vanha. :) Menkat tuli aika nopeasti.

Tervetuloa! :) mulla kestää 7 päivää ja joskus venyy päivällä kun tulee tuhrua :shifty: onko sulla kuinka pitkä kierto? Mulla on nyt kp2/28 ja toivottavasti on viimmeiset kuukautiset tänä vuonna :rolleyes:

Jätin vasta tässä kuussa pillerit, joiden aikaan ei ollu menkkoja niin on niinku ekat menkat vajaaseen kahteen vuoteen ni en muista ihan prikulleen, muistelisin et ois ollu ihan 28pv kierto ja kestäny vuoto 4-6pv. Muuten kyl nää kivut on yhtä olemattomat kun ennenkin ja vuotokin ehkä aika samanlaista, mut sitä tulee vielä kuitenki vauhikkasti ja mä oisin jo valmis laittaa hanat kiinni :p

Toivotaan tosiaan ettei näitä tarvitse tämän jälkeen enää kestää tänä vuonna :happy:

Mä oon yrittänyt ajatella että eihän se ole esikoiselta millään tavalla pois, minulta riittää rakkautta kyllä kummallekkin. :love7 Oon kyllä miettinyt että miten kakkonen kun esikoinen on saanut täyden huomion meiltä ja puhutaan aina että toinen menee vain siinä sivussa.. Se tuntuu vähän kurjalta tavalta ajatella.

Marsupilamille pahoittelut ja tsemppiä uuteen kiertoon! :) Sellaiset oli kyllä oireet, luulen että siellä jotain kiinnittymis yritystä on ollut.

Niemja, Joko se ensimmäinen ultra on? :happy: Toivottavasti kaikki hyvin!

Sain ovistestiin tosiaan plussan toissapäivänä, mutta jäi käyttämättä hyödyksi kun rakas ihminen nukkui pois samana iltana. :sad001Minäpä siis odotan niitä menkkoja saapuvaksi muutaman viikon päästä ja jos meillekkin vaikka se toukokuun vauva suotaisiin, tai ainenkin pääsisi aloittamaan yrityksen. Jännä juttu että oletetun oviksen aikaan tunsin menkkajomoja, näin ei ole koskaan aiemmin ollut. o_O

Osanotot Miitu :( ♡ joskos ensikierto sitten toisi plussan!
Joo, nt-ultra on perjantaina :)

Kyfille pahoittelut, sais menkat alkaa jo!

Aeli no sulla alkoi nopeaa, hyvä juttu vauvakuumeen kannalta :D

Marsupilami, on myöhästellyt muttei näin paljon. Ja yleensä aiemmin jos menkat on ollu myöhässä ja oon tehny testin niin sit on menny joku yks päivä ja sit menkat alkaaki. toivottavasti alkais nopeesti

Täälläkin myöhästellään, tänään kp 37/35 eikä tietoakaan menkoista. Kai ne sieltä joskus tulee...

Teretulemast uusille ! :) oon miettiny sellasta, että JOS saatais toinen lapsi maailmaan siinä paikkeilla ku eka täyttää 2v ni onhan esikkokin siinä vaiheessa vielä niiiin hurjan pieni ja tarvitsee paljon hoivaa ja syliä ja vaipparallit on yhä käynnissä jne.. ni mites ku toi miespuolinen vanhempi ku ei se meinaa tajuta tätä lapsiperheen elämää , heti jos on jäämässä kaksin lapsen (ja kolmen koiran) kanssa ni on suunnittelemassa soittoa äidillensä että vie lapsen sinne hoitoon että ite pääsee salille ja muualle .. saahan ja pitäähän niitä isovanhempia "käyttää hyväksi" kun haluavat auttaa mutta eikö se mies jumalauta pärjää yhtä vuorokautta tytön kans? Entäs sitte ku on kaks , kuopuksen pikkuvauva-aikana oon käsittäny että (jos hyvin on asiat perheessä ni) isä hoitaa alussa esikkoa jopa enemmän kuin äiti koska vauva roikkuu tississä monen monta tuntia vuorokaudessa :bored: ja äidinkin tarvii joskus levätä kun ei yölläkään saa nukkua alussa:bored:

Muakin vähän mietityttää miehen osallistuminen sitten jos tulee toinen lähiaikoina. On kyllä sanonut että sitten hoitaa esikoista enemän, mutta tällä hetkellä se on aika vähäistä toimintaa. Pitää vaan luottaa miehen sanaan ja onhan esikoinen miehelle helpompi hoidettava mitä vanhemmaksi tulee :)

Meillä onneks mies on nykyään ollu tosi isona apuna ja leikkii paljo pojan kans, koko loman se kantoi sitä suurimmaksi osaksi :) ja leikki illat sen kans ku itteltä oli veto pois. Ja nyt se jää ensviikosta 7viikoksi isyyslomalle ku mä meen töihin että katotaan miten jaksaa :D ku väittää että kotona oleminen on paaaljo helpompaa ja kivempaa ku töis käyminen. Sanoin että hoitaa sitte samalla nämä kotityöt ja ruuankin niinku mä oon tehny ja se suuttu :'D että saas nähä millaset tappelut on viikon päästä jo..

Täs raskaudes mua on vaivannu pääkipu tosi usein. Joka viikko monta päivää on pää kipeä. Vie loputki voimat :( ärsyttävää. Pitää mainita siitä siä ultras jos ne osais sanoa jotaki siihen.. Keppijumppaa pitäis taas alkaa tehdä.

Takaisin