Toinen haaveissa <3

Mulla ei ollu plussatessa mitään oireita eikä oo vieläkään. Välissä oli pahaolo, mut ei enää. Nyt rv8+3

Täällä alkoi tulla punertavaa vuotoa... Hyvö etten kerinnyt testaan niin säästyy ens kuulle. Ehkä meille tuleekin touko vauva :love017

Nyt ainakin tietää ens kierrossa ottaa vähän rennommin eikä takertua jokaiseen "poikkeukselliseen" oireeseen. Ja jättää hailura viivat testeissä omaan arvoonsa. Jos vielä jotain positiivistä tästä niin saapahan esikoinen olla meidän ainoa pikku vauva vielä ainakin kuukauden kauemmin :shy: olis vaan kiva saada se toinenkin ens kesäksi :rolleyes:

On varmaan luvassa runsaat kuukautiset kun vatsa on kohdun kohtaa yhä hyvin turvonnut. Jos laitan käden siihen kohtaan niin voisin melkein vannoa että olen raskaana, mutta taitaa olla oikein paksu limakalvo tai jtn... :/

Tai lähinnä siksi mietin kun oli niitä kovia selkä ja vatsa kipuja, vielä sunnuntaina tuntui supistuksia mahassa niin että otti selkään kipeää. Että olisko keho sitten hylkinyt heti alun alkuunsa. Ei ainakaan ennen ole ollut vastaavaa missään kierron vaiheessa o_O no, toivotaan kaikille parempaa onnea ja että plussataisi ens kuussa viimmeistään :grin

Marsupilami pahoittelut! Uutta tärppiä vaan :joyful: mulla ois n. 10 pv aikaa suostutella ukko pikkukakkoseen ni saatas toukovauva :joyful: tuskin tulee onnistumaan mutta ilkeenä ihmisenä voisin houkutella ukon useampaan otteeseen makkarin puolelle oviksen lähestyessä, josko vahinko kävis :wink:wink siinähä olis taas ukolla sulattelemista, sillai se esikkoki sai alkunsa - tosin se oli mullekkin puhdas ylläri:angelic:

marsupilami kuulostas kyllä kun on niin selkeesti kohtukin turvonnu että ois saattanu olla ihan vaikka yritys lähtä käyntiin? No, mitäpä turhaa arvuuttelemaan, nyt ei ollut tarkoitus, vaan jospa se olisi toukovauva teille alkujaan ajateltukkin :Heartred

onko teillä muuten ikinä vaivannu semmonen olo tässä kakkosta haaveillessa, että jotenkin ootte itsekkäitä ja kylmiä ku hylkäätte esikkonne kun haluatte toisen lapsen? Melkein märsy tuli kun autossa tännään tuijottelin ykköstä ja aattelin että nää meidän maratoni-katsekontaktit loppuu joskus kun toinen ensin tarvii äitin huomion, sitten kokee itsensä hylätyksi jos antaa toiselle huomiota :sad015 Ihan mahassa kouras, ja mietin että kuinka riittämätön oon. Sitten mietin että millon ikinä koskaan ite oisin muka ollut äidin huomiosta kateellinen tai katkera siskolleni, ja olo vähän helpotti. :rolleyes:

Rille on käyny mielessä kyllä, mutta yritän ajatella niin että se mahdollinen toinen lapsi olisi myös rikkaus esikoiselle :) nyt on ollu kausi ku tää meidän 1v on vaatinu paljon huomiota, sylissä viihtyis vaikka koko päivän ni olispa kiva ku neiti leikkis hetken sisaruksen kans , esim kokatessa ei oo edes turvallista taiteilla lapsi sylissä kun on kuumaa liettä ja kiehuvaa vettä siinä lähellä ..

Mulla on kans käynyt mielessä että teenkö esikoista kohtaan väärin ja kurjasti, mutta olen miettinyt omalle kohdalle ja tulos on että olen miljoona kertaa kiitollisempi äitilleni että mulla on sisaruksia, kuin siitä jos olisin ollut ainut, kaiken huomion saanut lapsi. Pitää tottakai, vaikka toinen tuliskin niin välillä viettää esikoisen kans laatu aikaa :Heartred

SeEnsimmäinen ja marsupilami näin minäkin oon aatellu asiaa! Ja tosiaan ku itselle on ollu sisko niin tärkeä. Ja eihän se rakkauden määrä siitä toisesta lapsesta puolitu vaan kasvaa kaksinkertaiseksi :Heartred

Mulle on kans mun kaikki veljet tärkeitä! Nuoremman isoveljen kans tapeltiin ihan älyttömästi (ikäero 2v) mutta teini-iän jälkeen rauhotuttiin meki :D samanen isoveli toi tosin myös turvan tunnetta esim. päiväkodissa ja uusia elämän tapahtumia kohdatessa:happy: pikkuveli onki mua sit 5v nuorempi ja vanhempi isoveli 5v vanhempi, niiden kans en juuri oo tapellu, vähän perus kinastelua ja taisin olla pikkutyttönä hieman mustis pikkuvelistä, muistan ku kiikuttelin sitteriä liian lujaa vaikka äiti oli kieltäny:rolleyes: mutta muistan myös kuinka tarinoin hänelle iltasatuja ja toivotin hyvää yötä:happy:

Mä täällä yritän tutkiskella itteäni tän kierron viel ilman ovistikkuja ja toivoo et tärppi kävis nyt!
Tallettelut käynnissä 2 pv. välein taktiikalla niin kauan kun fossiilit taas jaksaa! :p

Mä näkisin kans ton sisarus asian suurena rikkautena!
Itelläni 3 v. vanhempi isoveli, jossain vaiheessa oli ihan jäätäviä yhteenottoja, mut nykyään ollaan tosi läheisiä! :Heartblue

Toivon hartaasi esikoiselle sisarusta! :Heartpink

Muokattu viimeksi:
Mä oon aatellu ihan samaa asiaa, ja siitä varsinki koen huonoa omaatuntoa ku jouduin raskauden takia imetyksen lopettamaan. Että todella itsekästä ja väärin esikoista kohtaan. Ja nyt ku oon ollu nii väsyksis ja huono olo nii en oo jaksanu leikkiä ja temmeltää pojan kans nii siitäki huono omatunto. No, ehkä se helpottaa ku toinen syntyy ja on vähä vanhempi nii niistä alkaa olla toisilleen seuraa.. Onneks mies jää ny pojan kans 7viikoksi kotiin nii se leikkik sen kans. Ja sitte poika pääseeki hoitoon.

Hiphei,
Saanko liityä seuraanne? Kp5 mennossa ja yk1. Esikoispoika syntynyt 9/2010. Toivon et on eka ja vika kierto ennen raskautumista :)

Montako päivää teillä kestää kuukautiset?

Takaisin