Mulla oli neuvola aamulla ja sijainen th. Paineet hyvät (107/67), hb 117 (viimeks 116) eli ei tarvii rautaa vielä. Sf keskikäyrän yläpuolella, 25 cm. Vauvan syke 140 ja hyvin liikkuu, pää alaspäin ja enemmän vasemmalla puolella, kaikki kunnon potkut tuntuu kans vasemmalla ylhäällä. Paino noussut vaan 200g neljässä viikossa, nyt -2,6kg lähtöpainosta. Ei ollut ollenkaan huolissaan olemattomasta painonnoususta kun sf-mitta kuitenkin kasvanut enemmän kuin hyvin. Sain esitietolomakkeen sairaalaa varten. Seuraava käynti 3,5vk päästä kun sitä seuraavalle viikolle ei löytynyt sopivaa aikaa. Niin ja sen sokerimittarin "unohdin" töihin :D eilen niin en voinut näyttää miten vähän olen mittaillut... :D Mutta kerroin kyllä etten ole paljoa mittaillut ja sen mitä olen mitannut on ollut alle rajojen. Sekin oli ihan ok. Eli kaikki hyvin ja rv 26+5.
Ens kerralla on sit oma th ja sovittiin jo viimeks että seuraavaa kertaa varten hän vähän selvittelee asioita mun puolesta. Mulla on vasemmasta rinnasta leikattu tulehtunut kysta ja se oli vähän vaikeammin parantuva kuin normisti. Ennen kuopuksen synnytystä pyysin moneen otteeseen lähetettä imetyspolille et olisin saanut neuvoja mitä sitten jos ei maito pääsekään rinnasta ulos (nännipiha arpinen ja nänni taittunut alaspäin). En meinannut millään saada lähetettä (Kaarinan kaupunki ei halunnut maksaa 100€siitä käynnistä Tyksissä) ja kun lopulta sitten sain ajan imetyspolille synnytys käynnistettiinkin samana aamuna, eli en päässyt imetyspolille.

No, synnärillä sit kaikin mahdollisin keinoin yritettiin saada maitoa ulos mutta kun maito nousi kunnolla rintaan eikä tippaakaan tullut ulos olikin kova työ tyrehdyttää tuotanto! Imetin siis kuopusta vain oikeasta rinnasta ja se riitti hyvin (voitte varmaan kuvitella miten toispuoleisen näköinen rintavarustus oli kun vasen tissi normi C-kuppi ja oikea jotain I-kuppi! :D ). Nyt haluan välttyä tuolta rumbalta ja maidon tuotannon voi kuulemma estää toisesta rinnasta jollakin piikillä ilman että vaikuttaa toiseen rintaan! Lääketiede on kyllä ihmeellistä! :D Mutta mitä sen piikin saaminen edellyttää ei mun th tiennyt. Sitä siis selvittelee riittääkö neuvolalääkärin joku lausunto vai pitääkö käydä imetyspolin kautta vai mitä. Ja tällä kertaa pääsen imetyspolille heti kun haluan, olivat kyllä niin pahoillaan neuvolassa viime kerran jälkeen kun eivät olleet uskoneet mun pelkoa vaan luulivat et liioittelen ettei maito muka ehkä pääsis ulos. KUKAAN ei edes viitsinyt katsoa miltä mun tissi näyttää!!! Huh, hiukan vedän kierroksia taas kun vaan ajattelen asiaa! Sen lähetteen sain muuten lopulta vasta kun soitin itkien neuvolaan et haluan psykologin juttusille kun asia vaivaa mua niin pahasti! Mut tuli siis liian myöhään. No, tällä kertaa asia hoidetaan kunnolla. :)
Tulipahan pitkä sepustus taas... :D