Tomu
Näppärä viestien naputtelija
Mie painoin pahimpina, silloin tosin parhaimpina, aikoina 35 kiloa, joka oli miusta varsin normaali ja hyvä lukema...nyt kuvia katsellessa, niitä harvoja, niin näkee vaan riutuneen ja kuolemansairaan ihmisen.
Miullekin vauva on tärkeä enkä halua sille mitään pahaa, ja siitä syystä pidän kiinni opituista hyvistä ruokailutottumuksista, vaikka oon oksentanut eikä ruokaa tee muutenkaan mieli ja uskon selviäväni hyvin tästä myös sitten, kun on vuoro toipua raskaudesta ja pudottaa ehkä muutama kilo :)
Kyllä myö kaikki selvitään
Btw ihan otsikkoon liittyen: Parhaat kommentit raskausmahaan liittyen oon saanu töissä mukuloilta :) meidän päikkärin muksut oottaa innolla milloin ja millainen tyyppi sieltä masusta kuoriutuu. Oon luvannu mennä näyttää vauvaa sit niille syksyllä, kunhan kesälomat on ohi.
Miullekin vauva on tärkeä enkä halua sille mitään pahaa, ja siitä syystä pidän kiinni opituista hyvistä ruokailutottumuksista, vaikka oon oksentanut eikä ruokaa tee muutenkaan mieli ja uskon selviäväni hyvin tästä myös sitten, kun on vuoro toipua raskaudesta ja pudottaa ehkä muutama kilo :)
Kyllä myö kaikki selvitään
Btw ihan otsikkoon liittyen: Parhaat kommentit raskausmahaan liittyen oon saanu töissä mukuloilta :) meidän päikkärin muksut oottaa innolla milloin ja millainen tyyppi sieltä masusta kuoriutuu. Oon luvannu mennä näyttää vauvaa sit niille syksyllä, kunhan kesälomat on ohi.
Kysyin sitten rouvalta että näkyykö se tosiaan noin hyvin ja hän vastasi että " eeei, olen vaan jo niin vanha että huomaan tuollaiset asiat kaukaa" :)

. Kyllä mä saan välillä kotona sellasia ahistuksia tästä mun uudesta ulkomuodosta, kun pitäs pukea ja lähteä ulos..mikään vaate ei näytä samalta kuin ennen ja ainoot mukavat housut olis ne kollarit. Onneks mies kehuu ja sanoo että näytän hyvältä.