Yleistä löpinää

Mulla on suurempaakin suurempi tarve hemmotella esikoista ennen vauvan syntymää. Haluisin uusia huoneen lopullisesti ja ostella kaikkee ihanaa "turhaketta" vaikkei sitä tavallaan tarvitsisi. :) Lööööw <3

Kyfi voimia vaikka ei hirveästi olla ehditty tutustua vielä täällä palstalla!

Itse liityin viikonloppuna tänne joulukuisiin. Olen 35v. Jo kahden lapsen äiti -06 ja -08, nyt kolmatta odotellaan, iltatähteä. Kaikki vielä alussa ja en oikein uskalla hihkua kovin paljon. Äidilleni olen kertonut ja yhdelle kaverille sekä yhdelle työkaverille.
Olimme jo ehtineet tottua ajatukseen ettei meille kolmatta tule, olimmehan jo 5 vuotta olleet ilman ehkäisyä ajatuksella tulee jos on tullakseen. Nyt sitten tärppäs. Viikonloppu meni vähän epäuskoisissa fiiliksissä ja tänään aion hakea vielä yhden testin ja varmistaa asian. Huomenna sitten soitto neuvolaan ja varaamaan aikaa.

Riskejähän tämän ikäisen odotuksessa on, joten ihan huolettomana tässä ei voi olla, mutta ajattelin ottaa positiivisen ajattelun kehiin ja murehtia sitten kun eteen jotain tulee. Ehkä helpommin sanottu kuin tehty.

Haluisin kysellä että joutuuko kaikki sokerirasitustesteihin vai määrätäänkö vain ylipainoiset siihen? Mulla pituus 169 ja paino 75. Heti tämän kerrottuani, kätilö rupes suunnittelemaan testiaikaa. Mua ei haittaa testiin meno, mutta en ois uskonu että olisin jossain riskiryhmässä :D mielenkiintoista kyllä päästä siihen, toivottavasti ei oo ihan järkyttävä kokemus.

Täällä laitetaan herkästi jo pelkän sukurasitteen takia.. Mä en oo ylipainoinen,(160cm ja 52kg) niin mä "joudun" siihen koska mun äidillä on diapetes.. Haluavat sen selvittää että onko riskiä sairastua siihen.

Vius, mulla alettiin miettiä sitä myös heti ekalla soitolla koska edellinen lapsukaiseni oli yli 4 kiloinen. Sokereissa ei ole ollut aiemmissa raiskauksissa mitään vikaa, mutta ehkä nyt alkaa ikä jo painaa myös... En tiedä.

Täällä laitetaan herkästi jo pelkän sukurasitteen takia.. Mä en oo ylipainoinen,(160cm ja 52kg) niin mä "joudun" siihen koska mun äidillä on diapetes.. Haluavat sen selvittää että onko riskiä sairastua siihen.

Onko sun äidillä ykköstyypin diabetes?

Takaisin