13.8 oli la..miehellä just suunniteltu loma siihen ja sit perään isyyslomaa..Ja musta oli hyvä et het alkuun kätilö sano et ketään ei yritetä puhui pois sektiosta vaan sen saa jokainen kuka haluaa..Mulle teki tosiaan hyvää se keskustelu vaikka tiedänkin miten se itse leikkaus etenee mutta kun se on tulossa omalle kohdalle niin halusin käydä keskustelemassa..Ja on tosi ihanaa et saadaan oma huone jossa voidaan sit miehen kanssa olla yhdessä se aika minkä joudun sairaalassa olemaan..Todennäköisesti 3-4pv..
Juttelin myös yhden frendin kanssa jolle tehty sektio ja hän sanoi että oli 2vkoa siitä jo vaunuilemassa eikä juuri kipuja ollut..Nää on kaikki aina niin yksilöllisiä juttuja ja en ainakaan itse sitä leikkaushaavaa pelkää, enemmän pelkään sitä alatiesynnytystä ja sen kestoa ja sen aiheuttamaa kipua..
Miiuli77:)
Sektiossa tosiaan hyvä puoli se, kun pystyy lyömään asioita ajallisesti lukkoon:)
Multa kysyttiin tänään sairaalalla, miten olen ajatellut synnyttää..Sanoin, alateitse, jos kaikki näyttää hyvältä ja vauva normi kokoinen.
Justmom10:)
Nyt ( rv. 34+1) näyttää mun mielestä siltä, ettei pojasta tuu mikään lähellekkään 4kg, kun tämän hetken arvio oli 2.2kg...Ei olla miehen kanssa mitään hujoppeja, eikä muutenkaan isokokoisia, niin oletan, että poika syntyy jotain 3kg paikkeilla ~ eli ei kai liian paha alateitse.
Sitten huomio painon nousuun, josta neuvolassa mua aina "kovisteltu", ettei saisi nousta yli 10kg...Nyt noussut sen 10kg, mutta sairaalalääkäri sanoi tänään, että mulla saisi paino nousta enemmänkin, vaikka tuonne 15kg, sillä sokeriarvot olleet mittauksissa niin matalat, että painonnousulla ei ole terveydellisiä vaikutuksia tässä loppuraskaudessa mun kohdalla...Olin, että aijaa..oho

Kiitos valaisevasta tiedosta!
Tässä voi vielä todeta senkin, ettei sokeri ole tosiaan kasvattanut ainakaan tätä vauvaa, kun ei vielä tuota suurempi mahassa ole

Makean syönnistä niin mua toruttu neuvolassa, että vauvasta kasvaa JÄTTILÄINEN muutamasta munkista ja hahh