Elokuun 2016 mammojen tutustumiset

Heippa kaikille!
Vähän myöhässä mukaan, mutta ei kai se haittaa☺. Kohdun poisto oli edessä keväällä, jollei raskaus olisi alkanut. Nyt vaan toivotaan että vaaveli mahtuu olemaan ja pysyy mukana koko matkan! Laskettu aika 3.8. Tänään rv 15+0. Kahdesti jo ultrattu, ensiviikolla vielä yksi ylimääräinen sairaalan polilla, että nähdään miten tilaa näyttäisi olevan. Mahtavia nämä ketjut, olen innolla lukenut kokemuksianne!

Onnea nöpönen sinun odotukseen. Toivotaan parasta. Mulla tuli just 12 viikkoa täytee ja huomenna eka ultra nii näkee pikkusen. ;)

Eilen oli ultra. Kaikki hyvin, siellä se köllötteli vaan. Ihana oli kuullu että kaikki ok ja nyt vain odotellaan sitten seuraavaa ultraa 8 viikon pääst. Mut tuntuu että nyt se vasta odotus alkaa kun on päässyt maagiset 12 viikoa kulumaan ja ekat kuvat vauvasta kädessä. Huh helpotus (vähäks aikaa) :D

Meillä oli maanantaina ultra. Olihan se ihan sairaan hämmentävää ja itseä lähinnä nauratti koko käynnin ajan. Tuleva isä oli ihan hämmentynyt ja vauva melskasi reippaaseen tahtiin. Nt oli ok ja vauvalla mittaa päästä pehvaan 71mm :love017 La vaihtui vain yhdellä päivällä.

Muokattu viimeksi:
Meillä oli maanantaina ultra. Olihan se ihan sairaan hämmentävää ja itseä lähinnä nauratti koko käynnin ajan. Tuleva isä oli ihan hämmentynyt ja vauva melskasi reippaaseen tahtiin. Nt oli ok ja vauvalla mittaa päästä pehvaan 71mm :love017 La vaihtui vain yhdellä päivällä. Sitä kyselisin että onks missään facessa tai muualla jotai elokuisten ryhmää missä vois jutella myös?

Ihanaa kun hyviä uutisia täällä :) Noi face-ryhmät on kiellettyjä täällä :( Itsekin tiedän että kun vauva syntyy niin nämä kirjoittelua jäävät kun inhoan kirjoitella padillä ja puhelimella.. Esikoisesta perustettiin face-ryhmä ja ihana kun pystyi tutustumaan ja seuraamaan tiiviimmin muiden eloa (vieläkin).

Jo
Ihanaa kun hyviä uutisia täällä :) Noi face-ryhmät on kiellettyjä täällä :( Itsekin tiedän että kun vauva syntyy niin nämä kirjoittelua jäävät kun inhoan kirjoitella padillä ja puhelimella.. Esikoisesta perustettiin face-ryhmä ja ihana kun pystyi tutustumaan ja seuraamaan tiiviimmin muiden eloa (vieläkin).
joo, huomasin kun selailin ja poistin kyllä tietääkseni? Sen kyselyn ryhmästä:)

Ja typerä kysymys nro 100; mistä tiedän kuinka monta viestiä mä olen tänne laittanut että voin hakea salaiseen ryhmään? Tää menee vähän vaikeeksi. Ja miksei face ryhmiä saa kysellä? Ihan mielenkiinnosta kyselen

Siellä salaisen ryhmän-ohjeista löytyy tuo miten pystyy näkemään viestimäärät ja en oikeastaan tiedä miksi niistä ei saa kysellä (?) Kaippa ne sitten vähentävät kävijämääriä.

Kannattaa laittaa uudestaan sillä kyllä tuonne ryhmään lisätään joka viikko uusia..

Vähän erilainen kyssäri. Minulla on ärsyttävä työkaveri joka kyselee kaikki yksityis asiat. Ekasta lapsesta kaikki neuvola käynnit sun muut. Niin haluan pitää tämän raskauden salassa mah. pitkään (niin kauan kuin mahdollista fyysisesti) mutta jos se nyt kysyy suoraan olenko raskaana ja alkaa udella kaikkea, niin miten sanon hienovaraisesti et ei kuulu sille. En halua riitaa kun tehdään töitä naamat vastakkain joka pv. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Vähän erilainen kyssäri. Minulla on ärsyttävä työkaveri joka kyselee kaikki yksityis asiat. Ekasta lapsesta kaikki neuvola käynnit sun muut. Niin haluan pitää tämän raskauden salassa mah. pitkään (niin kauan kuin mahdollista fyysisesti) mutta jos se nyt kysyy suoraan olenko raskaana ja alkaa udella kaikkea, niin miten sanon hienovaraisesti et ei kuulu sille. En halua riitaa kun tehdään töitä naamat vastakkain joka pv. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Ite vastasin kyselijöille, että kerron heille jos on jotain kerrottavaa (eli en kertonut kun ei tämä raskaus kyselijää koske) :D

Heips! Jospa esittäytyisin. Eli olen 26-vuotias lahtelainen, keväällä 2015 syntyneen pikkupojan äiti. Mies on "vasta" 25-vuotias, joten nuoremman perään eksyin 6,5 vuotta sitten... Nyt odotellaan toista pikkuista elokuulle vähän vaihtelevissa fiiliksissä. Esikoinen ei tullut ihan niin helpolla kuin luultiin(typerykset):sour:, joten ei haluttu aikailla sisaruksen kanssa. Ja sehän sitten kertalaakista yllätti meidät. Ollaan hirveän iloisia, että tällainen siunaus on meille suotu ja tuo ihana pikkumies saa kaverin (jota todella kaipaa!!). Samalla tulee mietittyä, että minkälaista elämä mahtaa olla kahden pienen kanssa... Ikäeroa olisi vain 1v3kk:woot: Mietityttää kaikki jaksaminen, käytännön asiat+mahdollisesti uusiutuva raskausdiabetes ja kaikki muu tyypillinen pohdiskelu raskauteen&synnytykseen liittyen. Mutta näillä mennään mitä on annettu, toivotaan kaiken menevän hienosti:)

Vaa_vali meillä vähän sama tilanne!
Esikoista yritettiin n. 1v 4kk ja maaliskuussa -15 saatiin sitten pikku nyytti syliin. Nyt marraskuussa jätin pillerit pois ja muutaman viikon päästä plussasin.. :wink Vähän yllärinä tuli. Ikäeroa näille tulee 1v 5kk, mutta eiköhän me pärjätä! :grin

Made, itse sanoin vaan röyhkeästi että en ole vaikka olinkin ja jälkeenpäin kun tuli puheeksi että hän sillon ja tällön jo kyseli ja valehtelin niin sanoin vaan etten halunnu aiemmin kertoa. Ovat ottaneet asian ihan hyvin ja ymmärtäneet lopulta nekin jotka ensin loukkaantui.

vaa_veli, ellinorsu, meillä lapset 1v 18pvää ikäerolla, alku on rankkaa varmasti kaikilla, mutta ottakaa apua vastaan jos tarjotaan! Nyt neidit 1v4kk ja 2v4kk, ja aivan loistavaa seuraa toisilleen, tekevät kaiken keskenään. Paljon vaan tsemppiä teille, olette superäitejä :Heartred

Täälläkin vähän jännätään kun kolmas tulossa pienellä ikäerolla. Meillä on sitten siis kolme alle kolmevuotiasta! Eiköhän siitäkin selvitä. :happy:

Takaisin